Poistin vahingossa F-Securen Anti-Viruksen ja nyt en enää saa asennettua sitä uudelleen, koska saan ilmoituksen, että tämä kone on jo käyttänyt mahdollisuuden kokeilujaksoon. Yritin siivota rekisterin RegCleanerilla, mutta se ei auttanut. Mikä neuvoksi?
Anti-Viruksen uudelleenasennus
12
428
Vastaukset
- JokuJossain
Tarjoappa sille tätä. Pitäis siivota mm. F:n jämät...
ftp://ftp.f-secure.com/anti-virus/tools/removal/uninstav.exe- Lisbeth
Ei onnistunut sillä. Ilmoitti vain ettei löydy asennettua anti-virusta.
- JokuJossain
Lisbeth kirjoitti:
Ei onnistunut sillä. Ilmoitti vain ettei löydy asennettua anti-virusta.
taida sit jäädä muuta vaihtoehtoa, kun....
Ota yhteyttä F-Secureen:
http://cgi.f-secure.com/cgi-bin/ca_webform_fi.cgi
- Mr. Antivirus
Imuroi Kazaalitestä uusi versio..
- Lisbeth
Miksi?
- Mr. Antivirus
Lisbeth kirjoitti:
Miksi?
Siksi kun ymmärsin, että olet asentanut F-Securen kokeiluversion, poistanut sen ja nyt et saakaan sitä demoa enää uudestaan asennettua. Etkä muuten saakaan paitsi jos asennat käyttiksen uudestaan. Siksi.
- Lisbeth
Mr. Antivirus kirjoitti:
Siksi kun ymmärsin, että olet asentanut F-Securen kokeiluversion, poistanut sen ja nyt et saakaan sitä demoa enää uudestaan asennettua. Etkä muuten saakaan paitsi jos asennat käyttiksen uudestaan. Siksi.
Joo niin minun täytyy kai tehdä. Mutta tyhmä kun olen, en ymmärrä miksi Kazaalite.
- Mr Antivirus
Lisbeth kirjoitti:
Joo niin minun täytyy kai tehdä. Mutta tyhmä kun olen, en ymmärrä miksi Kazaalite.
Imuroi ohjelmasi ihan just sieltä mistä itse haluat, minulle se on yks lysti.
- onnistuu se..
Onnistuuhan sen poistaminen kokonaan koneeltasi kun poistat Rekisterieditorilla aivan kaikki F-secureen viittavat kansiot ja avaimet.
Sen jälkeen saat sen asennettua.- G'Kar
Enpä usko, että se oikea rekisteriavain löytyy noin vain. Tai sitten, jos F-Securen ammattitaito on sillä tasolla, että laiton uudelleen asennus on noin helppoa, enpä luottaisi yrityksen tuotteeseen.
- Lisbeth
Eli teenkö sen Regedit kautta? Ja miten löydän kaikki F-secureen viittaavat rekisteritiedot?
- hessu
Käy Mikro-Pc:n sivuilla,ja laita kysymyksesi sinne-sieltä yleensä saa asiallisia ja hyviä vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837