No lukkofan?
Mikä se kanadan pääkaupunki olikaan?
9
1636
Vastaukset
- insinööri-Ilkka
Koska et tunnu tietävän niin sanotaan nyt että se on Ottawa.
- bnnnn
LukkoFanin mielestä se oli toronto ja mm-kisat pelataan siellä.
- insinööri-Ilkka
bnnnn kirjoitti:
LukkoFanin mielestä se oli toronto ja mm-kisat pelataan siellä.
Jaa no varmaan se sitten on Toronto jos LukkoFan niin sanoo. Se on niin iso ja vahva ja lihaksikas mies etten mä uskalla sille väittää vastaan.
Olkoon Kanadan pääkaupunki siis Toronto. - Tavisrokis
insinööri-Ilkka kirjoitti:
Jaa no varmaan se sitten on Toronto jos LukkoFan niin sanoo. Se on niin iso ja vahva ja lihaksikas mies etten mä uskalla sille väittää vastaan.
Olkoon Kanadan pääkaupunki siis Toronto.Eivät sitten edes tiedä sitä että pori merenrantakaupunki.
Aika tyhmiä ovat kun luulevat että silloin vasta on merenranta kaupunki jos keskusta ei ole merenrannalla. - sennijkhvjk
insinööri-Ilkka kirjoitti:
Olkoon Kanadan pääkaupunki siis Toronto.Ottawa on kanadan pääkaupunki -.-
- säälittävää
sennijkhvjk kirjoitti:
Ottawa on kanadan pääkaupunki -.-
Eikö burilaisella ole muuta tekemistä kuin tonkia kahden vuoden takaisia kirjoituksia?
Olen todella pahoillani puolestasi. - jhgjhgjhgjhgjhgjhgjh
säälittävää kirjoitti:
Eikö burilaisella ole muuta tekemistä kuin tonkia kahden vuoden takaisia kirjoituksia?
Olen todella pahoillani puolestasi.kurjistuvan käpykylän kanaalihöyryt tRaumoja? :D
- kun insinööri ilkka
jhgjhgjhgjhgjhgjhgjh kirjoitti:
kurjistuvan käpykylän kanaalihöyryt tRaumoja? :D
alias lihaksikas lukkofani onkin myös ruipelo haaveilija ja siivooja sisko. Töissä Rtk:lla ja penkistä nousee hikiset sata.
- random123
ottawa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324694
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233192Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132624- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591743Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471679- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201496- 281480
- 951211