Siinä ei ole varmaan mitään ongelmaa kerätä rahaa veteraaneille sitä jo onkin ja lisää tulee jatkuvasti. Sitä vaan pitäisi myös käyttää heitä varten eikä vain kerätä. Nää keruuhommat onkin nykyään lähinnä yleisen mielipiteen kosiskelua.
Veteraaneille suunnatut rahastot pursuaa rahaa, kun rahastojen hoitajat tai ne jotka niistä avustuksista päättävät pelkäävät, että rahat loppuvat.
Niiden on tarkoituskin loppua sitten, kun viimeinenkin sotaveteraani tulee antaneeksi kaikkensa isänmaalleen !
Herättäisin myös keskustelua siitä, että onko niiden veteraaneille myönnettyjen avustuksien tarkoitus mennä aina esim. erilaisille kuntoutuslaitoksille piilotukena vai pitäisikö ne rahat antaa suoraan vaikkapa eläkkeinä veteraaneille, jotka siten itse voisivat päättää minne sen käyttäisivät ?
Se on tietysti hyvä, että valtiovalta suuressa viisaudessaan on ajatellut keräysrahojen tuottavan näin työpaikkoja ym. Mutta onko noilla veteraanien rahoilla tarkoitus vain korjat valtiontaloutta tai politiikan vinoutumia tai työttömyyttä ? Veteraanien voisi siis ehkä antaa itse päättää asiasta ? Heistäkin varmasti moni haluaisi sen olevan juuri näin, mutta tuskin kuitenkaan aivan kaikki.
Kuka siis loppujen lopuksi hyötyy eniten veteraaneille keräyistä rahoista ?
Helppoa kerätä rahaa veteraaneille
ratti
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818