Näkkileipäkuuri antaa uimarantavatsan

Jesper

Aloitin näkkileipäkuurin.
Välipalaksi ja ruualla vain
näkkäriä ja kevytjuustoa.
Ei mitään patonkeja ja
ranskiksia.
Jotainhan se on sekin.
Miten sinä muuten hivutat
painoasi pienemmille lukemille.
Minä olen kohta viisi vuotta
ollut ilman voita ja margariinia.
Hyvin se sujuu. Mutta rasvaiset
juustot ja valkoiset leivät on
myös jätettävä.

12

1212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Franz

Kesää odotellessa voi vaikka laihduttaa. Paljon on mailmassa ihmisiä, jotka eivät ole eläissään kuulleetaan,että leivalle pitäis jotakin voita laittaa.

• asiantuntia!

kyl pitää syödä mut pitää vähä kattoo et mitä syö!
      ei se näkkileipäkuuri oo hyvästä!
      saahan sitä syödä tietty vaa näkkärii mut se ei tee hyvää vatsalle!
      esim. perunaa saa syödä niinpaljon ku haluu ja ruisleipää!
      ne ei lihota!
      pitää syödä hyvin ja tarpeeks monipuolisesti!

• =oD

on ruisleipää
        se on muuten asiantuntija
        ( toim. huom.)

• herkkusuu

kylläpä luulisi nälän kurnivan vatsassa tuommoisella ruokavaliolla!itse sain pudotettua painoa 15kg.jättämällä pois pullat ja muut makeat(niitäkin sillointällöin kohtuudella!)karkkeja syön myös pari kertaa viikossa.muuten ruokavalioni koostuu kerran päivässä normaalista kouluruuasta, iltaisin salaatteja,raejuustoa,hedelmiä ja kaikkea muuta terveellistä.aina sanotaa,että "laihduttaja" ei saa syödä mitään muuta kuin tyyliin salaattia,mutta itseltäni on paino lähtenyt huomaamatta vain ruokailutapoja vähän muuttamalla.itse en ole himoliikkuja,lenkkeilen jo pelkän raittiin ilman kannalta pari kertaa viikossa,rullaluistelen(kesäisin:))ja talvisin teen vaan pikiä kävelylenkkejä!tsemppiä elämän halun löytämiseen muustakin,kuin syömisestä,se auttaa kummasti(mikäli siihen on tarvetta,se kannattaa pitää mielessä-ei saa olla liian kriittinen itselleen!!)

• Murmeli
        herkkusuu kirjoitti:

kylläpä luulisi nälän kurnivan vatsassa tuommoisella ruokavaliolla!itse sain pudotettua painoa 15kg.jättämällä pois pullat ja muut makeat(niitäkin sillointällöin kohtuudella!)karkkeja syön myös pari kertaa viikossa.muuten ruokavalioni koostuu kerran päivässä normaalista kouluruuasta, iltaisin salaatteja,raejuustoa,hedelmiä ja kaikkea muuta terveellistä.aina sanotaa,että "laihduttaja" ei saa syödä mitään muuta kuin tyyliin salaattia,mutta itseltäni on paino lähtenyt huomaamatta vain ruokailutapoja vähän muuttamalla.itse en ole himoliikkuja,lenkkeilen jo pelkän raittiin ilman kannalta pari kertaa viikossa,rullaluistelen(kesäisin:))ja talvisin teen vaan pikiä kävelylenkkejä!tsemppiä elämän halun löytämiseen muustakin,kuin syömisestä,se auttaa kummasti(mikäli siihen on tarvetta,se kannattaa pitää mielessä-ei saa olla liian kriittinen itselleen!!)

Toi sun laihutustapas kuulosti todella hyvälle ja jopa helpolle (jota se välttämättä kai ole ollut?). itse olen ollut vähän samalla asenteella liikkeessä; käyn salilla kolme kertaa viikossa, hölkkään jne Ja syön terveellisesti (terveellisemminkin voisin kyllä syödä) ja karkkeja kerran viikossa. Vielä en ole kai laihtunut kun vasta alotin, mut hyvälle tuntuu kuitenkin. Tsemppiä sulle! :o)

• --herkkusuu--
        Murmeli kirjoitti:

Toi sun laihutustapas kuulosti todella hyvälle ja jopa helpolle (jota se välttämättä kai ole ollut?). itse olen ollut vähän samalla asenteella liikkeessä; käyn salilla kolme kertaa viikossa, hölkkään jne Ja syön terveellisesti (terveellisemminkin voisin kyllä syödä) ja karkkeja kerran viikossa. Vielä en ole kai laihtunut kun vasta alotin, mut hyvälle tuntuu kuitenkin. Tsemppiä sulle! :o)

mä en itseasiassa edes laihduttanut; muutin vain elämäntapoja...eli se siis oli helppoo.(valehtelematta)mikä on sen parempi fiilis,kuin tulla lenkiltä ja korkata raejuusto-purkki ja herne-maissi-paprika-pussi ja herkutella.tietysti joskus tekee mieli pizzaa, mutta olen henk.koht. sitä mieltä,että silloin se kannattaa käydä ostamassa(esim.kerran kuussa)vai ajattelit sä laihduttaa?onnea ja iloa ennenkaikkea matkaan!:)

• Murmeli
        --herkkusuu-- kirjoitti:

mä en itseasiassa edes laihduttanut; muutin vain elämäntapoja...eli se siis oli helppoo.(valehtelematta)mikä on sen parempi fiilis,kuin tulla lenkiltä ja korkata raejuusto-purkki ja herne-maissi-paprika-pussi ja herkutella.tietysti joskus tekee mieli pizzaa, mutta olen henk.koht. sitä mieltä,että silloin se kannattaa käydä ostamassa(esim.kerran kuussa)vai ajattelit sä laihduttaa?onnea ja iloa ennenkaikkea matkaan!:)

...kannustuksesta. Mä oon aina ollu huono laihuttaja, mut nyt se on oikeesti alkanu hyvin; just ton positiivisuuden ja sellasen et ei oo hampaat irvessä kyttäämässä itteesä koko ajan -asenteen avulla. Inhoon kaikkee papuja ym joten sen takia se on vähän hankalaa mut hedelmiä ym menee sit sitäkin enemmän :o) Joten eiköhän se siitä... Ja sitä paitsi en haluu laihuttaa itteeni tikuks kun tykkään olla vähän pullero. Mut ihan vähän vaan...

• pikku prinsesssa

On sitä parempiaki tapoja... Tai no siis... Mä käyn aerobicis ja hölkkäämäs... Mä syön yllensä kevyesti, hedelmiä, vihanneksii mut joskus pakon edessä ko joudun syömään jotai vähänki rasvasempaa, oksennan kaiken... Ystäväni ovat huolissaan, väittävät minun potevan bulimiaa... Mutta ei se ole vaarallista niin kauan ko pystyy hallitsee sen...

• "laura"

asia1:mikäli kutsut itseäsi pikku prinsessaksi,luulisi sinulla olevan hyvä itsetunto,mutta teoistasi päätellen oletkin heikko...miks teet tollasta?pelkäätkö tosiaankin niin sairaalloisesti,et lihot?mä oon seurannu bulimikon elämää ystävän ja kämppäkaverin näkökulmasta vuosia,ja havainnut miten alhaalla ihmisen itseluottamus voi olla.itsestäni se on suorastaan lapsellista,mutta sairaushan se on.niin kaikki sanoo,pikku prinsessa,ettei se ole mulle ongelma ja ettei se ole vaarallista, mutta siinä vaiheessa kun ihminen oksentaa syömäänsä huonon omantunnon takia semuodostuu ennemmin tai myöhemmin ongelmaksi.-siihen tulee riippuvuus kuin muihinkin huumeisiin(bulimikolle ruoka on huumetta)ja sitä keinoa rupee käyttämään jopa vain kasviksia syödessään:herää,ja tajua että tarvitset ammattilaisen apua; varhaisessa vaiheessa hoitoon menneillä on parantumis-ennuste parempi.

• pikku prinsessa
        "laura" kirjoitti:

asia1:mikäli kutsut itseäsi pikku prinsessaksi,luulisi sinulla olevan hyvä itsetunto,mutta teoistasi päätellen oletkin heikko...miks teet tollasta?pelkäätkö tosiaankin niin sairaalloisesti,et lihot?mä oon seurannu bulimikon elämää ystävän ja kämppäkaverin näkökulmasta vuosia,ja havainnut miten alhaalla ihmisen itseluottamus voi olla.itsestäni se on suorastaan lapsellista,mutta sairaushan se on.niin kaikki sanoo,pikku prinsessa,ettei se ole mulle ongelma ja ettei se ole vaarallista, mutta siinä vaiheessa kun ihminen oksentaa syömäänsä huonon omantunnon takia semuodostuu ennemmin tai myöhemmin ongelmaksi.-siihen tulee riippuvuus kuin muihinkin huumeisiin(bulimikolle ruoka on huumetta)ja sitä keinoa rupee käyttämään jopa vain kasviksia syödessään:herää,ja tajua että tarvitset ammattilaisen apua; varhaisessa vaiheessa hoitoon menneillä on parantumis-ennuste parempi.

"Pikku prinsessa" nimimerkillä ei ole mitään tekemistä itsetuntoni kanssa.. Olet aivan oikeassa, itsetuntoni on alhaalla ja pelkään lihovani, joten en syö yleensä... Syön joskus jos äitini onnistuu pakottamaan, mikä tarkoittaa kerran-kaksi viikossa... Mutta ei ruoka ole minulle ongelma, haluan pysyä edes näissä mitoissa, en kestä jos lihon tästä... Olen n. 170 senttinen ja painan 56 kiloa, mikä on aivan liikaa... Miksikö oksennan..? Puoliksi koska en tahdo lihota ja osittain koska ei ruoka pysy sisällä...

• kokenut ja oppinut.

..että jos ei syö voita näkösi huononee huomattavasti.

• laura

ok!no,ongelma sulla on jokatapauksessa ja toivonkin et pääset tuollaisesta eroon ennenkuin se on sinulle ongelma...koska ennenpitkää tuletkokem,aan sen ongelmaksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      433
      2388
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2189
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1435
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1119
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      59
      1030
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      413
      1012
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      888
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      153
      885
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      849
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      825
    Aihe