VAIHDETAAN JO ANTERO MERTARANTA

PAREMPAAN !

Muuten kiva taas katella Suomen pelejä, mutta viime vuosina on alkanut koko ajan enemmän ja enemmän nyppimään Mertarannan tietämättömyys ja itserakkaus! Ylellä kyllä olis paljon parempiakin selostajia.

33

2965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reippa74

      itse olen jo monta vuotta puhunut ylen parhaan selostajan h-p hännisen puolesta!

      • viitti

        "itse olen jo monta vuotta puhunut ylen parhaan selostajan h-p hännisen puolesta!"

        Onnettoman kuivakas tämä hoopi, eikä ollenkaan itseironian tajua kuten Mertsillä.


      • Oikeahan

        selostaja on Mertsi!!!!!!!


    • steputtelija

      Joskus olen joutunut katsomaan Suomen ja Ruotsin peliä Ruotsin kanavalta, kun en ole enää jaksanut kuunnella Mertarannan ylipessimististä selostusta.
      Ruotsin kanavan katselu kyllä sinänsä hävettää.

      • Anonyymi

        Voi siitä huutoa, voi sitä puuroa, laitan äänettömälle.


    • aasireta

      joo joo bubi kehiin ;)

    • the fani

      Siinä on mies paikallaan selostamassa nämä pelit...

    • varoitus

      Jokainen joukkue on antanut jo monta "myrskyvaroitusta". Tuo on kieltämättä ärsyttävää kun sillä on aina joitakin fraaseja joita se jauhaa ihan koko ajan. Mutta on se hyvä kun se on kuitenkin yleensä vähän innostuneen oloinen, toisin kuin jalkapallo-otteluiden selostajat.

    • Petr

      näitä otteluita ennemmin ruotsinkielisen selostuksen
      kanssa. Kaj Kunnas mielestäni varsin OK selostaja.

      Luulen vaan että tuo Mertaranta vetoaa parhaiten
      juuri siihen suureen yleisöön eli niihin
      satoihintuhansiin suomalaisiin jotka eivät muuten
      todellakaan seuraa jääkiekkoa, vaan ainoastaan
      Suomen maajoukkueen ottelut arvoturnauksissa.

      • Laura1

        Mä seuraan kyl liigaa kans!Samaten tiedän monia muitakin,joiden mielestä "Mertarantaa rakkaampaa" ei ole.Hänhän on suorastaan isänmaallinen velvoite selostamaan.Tottakai hänen pitkästä urastaan johtuen tulee myös ärsyttäviä maneereja,mutta kokonaisuudessaan en keksi ketään,joka Mertsin voittaisi.Kyllä hän on loistava pakkaus edelleenkin ja pitää valtikkaa käsissään,mitä selostukseen tulee:)


    • Ekitalo

      ..mertsi on selostajien kingi hän on joka osa alueella ylivoimainen muihin verrattuna esim. hehkutus on loistavaa ja ulosanti vielä loistavampaa sekä tietopuoli jääkiekosta erinomainen eihän MM-jääkiekko tuntuisi miltään ilman mertsiä.

      Muistatteko viime kisoista mertsin mukaan: "Ja Jokinen siiiiirtää kiekon maaliin" oli ihana ilmaisu ja venytys.

      Ja vielä se Tukholman v-95 selostus oli kerrassaan loistava ja "Ihanaa Leijonat ihanaa sekä Se on siinä" ,josta tuli myös TV ohjelma.

    • mertaranta best

      mertaranta on ylivoimasesti paras! sen ääniki laittaa kylmät väreet selkäpiitä pitkin kun se on vaan niin huippu! ei vaiheta!

      • kommentoida

        Että tämä lätkähullu lopettaa pelien seuraamisen jos
        Mertsi lopettaa selostuksen!!!! Antero RULEZ!!!!


      • Anonyymi

        KAI KUNNAS ------PARAS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAI KUNNAS ------PARAS.

        Yritätkö olla vitsikäs.


    • vaiheta

      Merta on ÄÄRIMMÄISEN hyvä selostaja,lol

      • Anonyymi

        Mertsi on jo kuultu liian moneen kertaan! ELÄKKEELLE!


    • Minäp--

      Mitä vikaa siinä on? Musta on kiva, että on kokoajan sama selostaja. Sitä on aika vaikee selittää miks, mut ku on tottunu et kuulee sen Mertarannan äänen niin ku kattoo niitä nii pääsee helpommin tunnelmaan =D

      • Anonyymi

        Minusta Mertarannan vois vaihtaa Lasse Kukkoseen


    • Anonyymi

      Eihän sitä tarvi mihinkään vaihtaa kun Maikkarin ilmaiskanavalla selostaa Saukkonen Suomen pelit. Antsasta joutuu maksamaan lisähintaa.

    • Anonyymi

      Minun mielestä Mertaranta on ihan hyvä työssään, mutta joku ihmeen ROC= Venäjän olympiakomitea sen verran rassaa että maksullisia urheilukanavia en hanki.

    • Anonyymi

      Ylellä!!!!!! varmaan tarkoitat maikkaria.

      • Anonyymi

        Ajalta kun Yle näytti jääkiekon MM-kisoja... 😋


    • Anonyymi

      Turha valittaa ja pelikin sujuu mainiosti! Joku amerikkalainen selostaja on niin rasittavan kuuloinen etten oikeasti kestäisi kuunnella.

    • Anonyymi

      Eilen ei huutanut, kuuntelijoiden kritiikki auttaa.

    • Anonyymi

      Jäänyt vanhemmiten kiinni muutamiin sanoihin, nykyisin kaikki maalit ovat "reppuja" iskee kiekon reppuun, kiekko repussa. Ja sama yleisurheilun timanttiliigassa kaikki naiset ovat leidejä, leidi siellä, leidi täällä. Ja kun vieressä Evilä leidittelee kun se leidittely ampuu jo hiukan yli.

    • Anonyymi

      Se on MAAAAAAAALIIIIIII AAAHAA SE MENIII SINNEEEEEEAHAAAA!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Antero Mertarannan oli joskus 1990 luvulla nuori ja raikas selostaja josta alkoi uuden selostaja sukupolven esiinmarssi ja hänellä silloin uusia poikkeuksellisia sanontoja jotka jäivät Jääkiekon katsojien mieleen ja hänestä tuli legendaarinen hahmo Selostaessaan Suomen pelejä mutta aika on 2010 luvulla ajanut ohi hänestä ohi.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä ,sen naama ja huutaminen sekä fraasit kyllästyttää. Jäisi jo eläkkeelle,uudet selostajat kehiin!

    • Anonyymi

      VAAAAARALLINEN PAIKKA!

    • Anonyymi

      Höyry Häyrinen oli erikoisin selostaja. Väänsi kanadalaisen Esposito nimisen pelaajan nimen aina Esko Piipoksi.

      • Anonyymi

        nykyään sellaista ei hyväksyttäisi.


    • Anonyymi

      "IS ExtraRakastetun Antero Mertarannan maine rapautuu kovaa vauhtia: ”Tunnen järkyttävää myötähäpeää"

      Mitähän ne yrittää maksullisella uutisella rahastaa. Minusta ihan hyvä selostaja edelleen, olen ihmetellyt vaan sitä "6. kenttäpelaaja" kun vastapuoli saa jäähyn. Ei kukaan kaikkia miellytä, antaa hoitaa työnsä kun ei mitään todellista ongelmaa ole.

      Ärsyttävin selostaja mäkihypyssä joku kun mumisee, eikä juuri koskaan sano kun suomalainen hyppäämässä. Ulkomaalaisista kiihottuu useinkin ja alkaa huutaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe