Kertokaa millainen talli se on nykyisin?
aikoinaan kun kävin, siellä oli todella "ilkeitä"
tallityttöjä huutelemassa jne.. Reettakin vaan
huuti..
Minkä hintainen tunti?
Millaisia hevosia? Ilkeääkö tunnille mennä
tälläinen vanhempi heppahöperö? Saako
maastotunteja?
kiviniemen talli
4
1448
Vastaukset
- Elli
ei siellä oo enää niitä pentuja tai joskus on mut
ei ne silleen "mulkoile". Reetalla on sellanen
äänensävy et se huutas vaikka ei se tarkoita
mitään pahaa. tunti maksii 90mk. Hevoset on
hyvinkoulutettuja, kesänaikaan sieltä muutiin
aika hyviäkin kouluhevosia mut kyllä niitä viel
riittää. On kai siellä maastotunteja. - Hassua1234
Surkein talli minkä olen nähnyt omistaja ..hymyilemätön muumio..kuulemma mielenterveysonngelmainen ..kiertäisin kaukaa..
- Anonyymi
Ei enää talilla on hyvä opetus, laadukkaita hevosia ja iso maneesi tunnitkin on kohtuu hintaisia
- Anonyymi
Tämä on naurettavin keskustelu mitä olen nähnyt! Siis mitä ihmettä. Minä olen kuule tällä kyseisellä tallilla ratsastava (nykyisin Joensuunratsastusopisto) ja aivan mahtava talli! Niin mukava ja ystävällinen ilmapiiri, ihan huiput, kilteimmät ja tasokkaat hevoset! Hevoset mukavia, isokokoisia, ei mitään pikkuponeja. Ne ovat myls kilttejä ja mukavia hoitaa sekä ratsastaa. Opettajia tallilla useampi. Itse ollu 2 näistä tunneilla, tallin omistajan, Reetan ja Jasminin. Aivan huippumahtavat opet!❤ Lisäksi talli on suuri oliko joku 30 karsinaa, suuret varustehuoneet, kuivatustilat, keittiöt, toimistot ja ties mitä muuta. Maneesi ja kentät myös suuret. Samoin tarhat ja laitumet hevosille ihanan suuret. Lisäksi tiloista pidetään todella hyvää huolta, siistissä kunnossa vaikka vanhat tilat. Aivan mahtavaa toimintaa!❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825097Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813646SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun233069SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt602692Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers72375SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412306Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1032253Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292107Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752095Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922049