Kertoisiko joku

mitä?

teen kun ajelin autollani maantietä ja rengas puhkesi? tarvitsen nopeasti vastauksia koska autoni on siellä :(

8

621

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi olla

      vähän kaukaa haettu, vilkkaan mielikuvituksen aikaansaama ja jopa utopistinen ehdotus mutta miten olisi jos vaihtaisit vararenkaan alle? Kiikutat sitten rikkoutuneen renkaan korjaamolle. Katsovat siellä voiko korjata vai pitääkö ostaa uusi rengas.

      • höh:(

        En minä osaa vaihtaa mitään, mieheni aina tekee kaiken.


      • sinun miehesi
        höh:( kirjoitti:

        En minä osaa vaihtaa mitään, mieheni aina tekee kaiken.

        Sulla on autossa ns. Run-on-flat- renkaat, eli niillä voi vielä puhkeamisenkin jälkeen ajaa. Eli senkun annat palaa vaan, ei se haittaa vaikka se on puhki, ilma puuttuu vain renkaan alaosasta, yläosassa sitä selvästi on vielä. Se kestää kyllä vielä sellaisen 500 km normaalia moottoritieajoakin. Minä kyllä sitten huolehdin siitä kun tulen kotiin.


      • kiitos paljon :)
        sinun miehesi kirjoitti:

        Sulla on autossa ns. Run-on-flat- renkaat, eli niillä voi vielä puhkeamisenkin jälkeen ajaa. Eli senkun annat palaa vaan, ei se haittaa vaikka se on puhki, ilma puuttuu vain renkaan alaosasta, yläosassa sitä selvästi on vielä. Se kestää kyllä vielä sellaisen 500 km normaalia moottoritieajoakin. Minä kyllä sitten huolehdin siitä kun tulen kotiin.

        käyn hakemassa auton siis nyt heti sieltä.


      • naapurin jörtse
        kiitos paljon :) kirjoitti:

        käyn hakemassa auton siis nyt heti sieltä.

        mä oon jo oottamassa siellä ja näytän että ilman kumiakin voi vejellä vaikka kokoyön, haalarista kurkkii jo 20 senttinen pyythoni. aim redi!


    • sä teet näin..

      Käyt kaupasta kattelee jotain mukavaa naposteltavaa ja juotavaa koska Suomi-Norja mmjääkiekkoa tulee 22:30!

    • Höhhöh

      Soitat tietysti 02020 ja kysyt sieltä.

    • Vaihdat renkaan nopeammin kun et roiku netissä. Jos et ole ennen vaihtanut autoosi rengasta aikaisemmin niin katso ohjekirjasta apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe