Kertoisiko joku

mitä?

teen kun ajelin autollani maantietä ja rengas puhkesi? tarvitsen nopeasti vastauksia koska autoni on siellä :(

8

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi olla

vähän kaukaa haettu, vilkkaan mielikuvituksen aikaansaama ja jopa utopistinen ehdotus mutta miten olisi jos vaihtaisit vararenkaan alle? Kiikutat sitten rikkoutuneen renkaan korjaamolle. Katsovat siellä voiko korjata vai pitääkö ostaa uusi rengas.

• höh:(

En minä osaa vaihtaa mitään, mieheni aina tekee kaiken.

• sinun miehesi
        höh:( kirjoitti:

En minä osaa vaihtaa mitään, mieheni aina tekee kaiken.

Sulla on autossa ns. Run-on-flat- renkaat, eli niillä voi vielä puhkeamisenkin jälkeen ajaa. Eli senkun annat palaa vaan, ei se haittaa vaikka se on puhki, ilma puuttuu vain renkaan alaosasta, yläosassa sitä selvästi on vielä. Se kestää kyllä vielä sellaisen 500 km normaalia moottoritieajoakin. Minä kyllä sitten huolehdin siitä kun tulen kotiin.

• kiitos paljon :)
        sinun miehesi kirjoitti:

Sulla on autossa ns. Run-on-flat- renkaat, eli niillä voi vielä puhkeamisenkin jälkeen ajaa. Eli senkun annat palaa vaan, ei se haittaa vaikka se on puhki, ilma puuttuu vain renkaan alaosasta, yläosassa sitä selvästi on vielä. Se kestää kyllä vielä sellaisen 500 km normaalia moottoritieajoakin. Minä kyllä sitten huolehdin siitä kun tulen kotiin.

käyn hakemassa auton siis nyt heti sieltä.

• naapurin jörtse
        kiitos paljon :) kirjoitti:

käyn hakemassa auton siis nyt heti sieltä.

mä oon jo oottamassa siellä ja näytän että ilman kumiakin voi vejellä vaikka kokoyön, haalarista kurkkii jo 20 senttinen pyythoni. aim redi!

• sä teet näin..

Käyt kaupasta kattelee jotain mukavaa naposteltavaa ja juotavaa koska Suomi-Norja mmjääkiekkoa tulee 22:30!

• Höhhöh

Soitat tietysti 02020 ja kysyt sieltä.

• Vaihdat renkaan nopeammin kun et roiku netissä. Jos et ole ennen vaihtanut autoosi rengasta aikaisemmin niin katso ohjekirjasta apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7905
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2051
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1990
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe