Naisopettajat

umpahpah

Kuinka moni on päässyt opettajansa hameen alle, vai onko tuo pelkkää fantsiaa täälläpäin?
Ameriikan ihmemaassa oikeudenkäynnit, joissa naispuolista opettajaa syytetään alaikäisen oppilaan seksuaalisesta "hyväksikäytöstä", näyttävät olevan jokaviikkoista hupia.

Naughty Teacher of the Week -blogi:
http://ntotw.blogspot.com/

Itse en olisi kyllä aikoinani pannut vastaan - tai siis olisin pannut, oikein sydämeni halusta ;)

14

9263

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisopet<33

Olishan sitä halunnu ala asteella jo joskus kuutosella panna naisopea ku meillä oli semmone 25 vuotias ope liikassa ja ku se tunneilla oli kiree verkkapuku päällä ni ai että.:D Ja yläasteella ne monet sijaiset...

• pääsin

kokemaan tuon ihanuuden kaksi kertaa. Tarkemmin en viitsi niistä täällä kertoa ettei kukaan vahingossakaan tunnista.

En siitä mitään traumoja ole saanut, päinvastoin, vaikka alaikäinen silloin olinkin.

Teinin tyyli oli nosto pisto ja ravistus, että jos jostain sai traumoja niin siitä että seksitaidot olivat aivan olemattomat :D

• veetioneemeli

antaisin mitä vaan jos pääsisin meidän ruotsin opettajaa vähän pamputtamaan. sillä on kyllä niin muodokas perse että huhhuh..

• jotkut muut

Sellainen muistui mieleen, että yksi Suomen kuuluisimmista mieslaulajista on joskus kertonut, että hänen eka kertansa oli opettajan kanssa (muistaakseni) Kaisaniemen puistossa. Siltä varalta, että tieto onkin väärä tai kyseinen henkilö väittäisikin sitä vääräksi, koska ei muista asiaa kertoneensa, ja siten syyttäisi kunnianloukkauksesta, en tässä kerro kuka on kyseessä. Arvailla toki voitte.

• hamurabi

Aika hurja varsinkin toi Alanna Ward
      http://ntotw.blogspot.com/search/label/allenna ward

Viiden oppilaansa kanssa, huh. Kavereiden kanssa kun ois yhdessä päässy harrastaan ryhmäseksiä opettajan kanssa niin siinä olis ollu muistelemista vanhoilla päivillä.

• zakkidag

Toi Carrie McCandless on kans aika kuumaa MILF materiaalia, sen lisäks että oli opettaja, on myös rehtorin vaimo - ja sit nussii oppilaitaan.

Kiva olla rehtorina koulussa jossa oma opettaja-vaimo nussii alaikäisiä poikia.

http://ntotw.blogspot.com/search/label/carrie mccandless

• molopää

Täytyypä tästä mennä amerikkaan vaihto oppilaaksi ;) Itekki unelmoin parista opettajasta meijän koulussa...

• dägädägä
      • samsamsam

tuol on lisää vastaavia MILFejä, tosielämän tapauksia naisista jotka nussii naapuruston alaikäisten poikien kanssa :/

http://naughtyneighbors.blogspot.com/

• Anonyymi

Mitenkäs ne vakuutukset meni ja menee Nivalan nais opettaja uinnit ei Virpi Niku uimassa uikossa käynyt eikä Op ryhmä niinkuin pitää kirjasto harrastaa mieltään ei puhuta Nivala

• Anonyymi

Kyllä se oli fantasia sillon kun pentuna opetteli runkkaamista. Itse olin 13v ja nämä ehkä 40v molemmin puolin

• Anonyymi

Kiinnijäämisen pelko ja häpeä siitä saa kyllä kiinnostuksen ja haaveet seksistä koulupoikien kanssa jäämään pelkiksi haaveiksi.
      Opettaja N38

• Anonyymi

Mutta kiva fantasiahan se on, kun on omaa kivaa…

• Anonyymi

Ei tullut mieleen koulussa. Luokkakavereista "rakastuin" vuosien mittaan aika moneen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      976
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      256
      804
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      73
      709
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      671
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      601
    Aihe