oisko joku vähä neuvoo mua... oon 13v oon kusessa yhteen tyttöön... se on tuntunut ehkä kattelevan mua ja kun taas olen kusessa häneen... sellasia aivan jänniä katseita... lyhyiä mut musta tuntuu et se ois kiinnostunu jotenkin nään sen mut...
mulla on mahdollisuus 10% että se on musta...
mitä kannattas tehdä... vaihtoehdot... kertoa tunteistani hänelle vaiko odottaa saanko varmenpaa vastausta hänen kiinnostuksestaan tai sitten joku muu... nytkiin on sellanen outo tunne ehkä oon rakastunut mutta hei auttakaa joku en ehkä kestäs jos koko juttu menee vituilleen....
pihkassa......
6
648
Vastaukset
- tyttö88
Kuvaile vähän sitä tyttöä... Ja ootteko jutelleet paljon? Osaisin ehkä paremmin auttaa sitten =)
- pihkassa......
se on todella kaunis ja ja sillä on älyttömän kaunis hymy ja silmät on ihan... suoraan sanottuna unelma... no en oo jutellu sille
kamalasti silleen kahestaan mut oon kuintenkin jutellu sille... - tyttö88
pihkassa...... kirjoitti:
se on todella kaunis ja ja sillä on älyttömän kaunis hymy ja silmät on ihan... suoraan sanottuna unelma... no en oo jutellu sille
kamalasti silleen kahestaan mut oon kuintenkin jutellu sille...onko se sun kanssa samalla luokalla? Jos on ni voisit vaikka kysyy siltä läksyjä ja samalla kysyy kuulumisia tai vastaavaa... Ja kaikkein parhainta olis jos siit lähtis oikee kunnon tekstailu käyntiin.. Mut suosittelisin ensin odottamaan viel vähän aikaa ja katella löytyykö kiinnostuksen merkkejä. Jos löytyy ni soita tai tekstaa sille tytölle ja kerro sille mitä sä tunnet sitä kohtaan. Tyttö voi aluks olla vähän hämillään mut anna sille aikaa miettiä asiaa ellei se ollu ekaks sittenkään kiinostunu. Onnea matkaan!!!! =)
- pihkassa.....
tyttö88 kirjoitti:
onko se sun kanssa samalla luokalla? Jos on ni voisit vaikka kysyy siltä läksyjä ja samalla kysyy kuulumisia tai vastaavaa... Ja kaikkein parhainta olis jos siit lähtis oikee kunnon tekstailu käyntiin.. Mut suosittelisin ensin odottamaan viel vähän aikaa ja katella löytyykö kiinnostuksen merkkejä. Jos löytyy ni soita tai tekstaa sille tytölle ja kerro sille mitä sä tunnet sitä kohtaan. Tyttö voi aluks olla vähän hämillään mut anna sille aikaa miettiä asiaa ellei se ollu ekaks sittenkään kiinostunu. Onnea matkaan!!!! =)
juu kyllä se on mun luokalla.. pitää yrittää sun neuvoo paljon kiitoksia...
- tikku
pihkassa..... kirjoitti:
juu kyllä se on mun luokalla.. pitää yrittää sun neuvoo paljon kiitoksia...
Moi! Mullakin on tuo ongelma. Sun kannattais pyytää se leffaan, ja kysyy tältä tytöltä, mitä se ajattelee susta? Voi olla, että sekin on kiinnostunu susta!=)
- Mä vaan =)
Moips, oon samanikänen kun sä :D elikkäs 13. Ja ööh.. luen näit juttui täs ajankuluks, ja ajattelin vastata sulle. Kandeisko kertoo sille, mut varovasti ettei se säikähä *hehee* niinkuin mä. ota siit jotakin selvää jos se on esim. samalla luokalla :D Toivottavasti täst ois ollu jotakin "apua", onnea sen tytön kanssa. Vaikka mulla on melkeen sama ongelma yhen jäbän kaa.. mut onnea sulle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1823660Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481099- 501010
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914