Sopiiko vaimosi luottaa sinuun, joka olet
korvausteologian puolestapuhuja ja antisemitisti?
Ei voi eikä sovi, arvelen minä.
Sillä eräänä kauniina auringonpalvontapäivänä sinä
saatant sanoa hänelle: Olen löytänyt jalomman ja
uudemman.
Yhtä hyvin voi Jumalakin, jos hän on Israelin
vaihtanut sinuun, sanoa: olen löytänyt lainkuuliaisen kansan, uuden adventtikansan,
mene pois minun kasvojeni edestä.
Mutta kenties Jumala sittenkin on näiden sanojen
takana ja sinä väärässä:
Jesaja 62:4-7
4
Ei sinun nimesi enää ole Hylätty eikä maasi nimi Hedelmätön,
vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni ja maasi nimi Puolisoni,
sillä Herra rakastaa sinua ja ottaa sinun maasi puolisokseen.
[Jes. 54:6, 60:15]
5
Niin kuin nuorukainen ottaa neidon vaimokseen,
niin sinun lapsesi ottavat sinut omakseen,
niin kuin sulhanen iloitsee morsiamestaan,
niin sinun Jumalasi iloitsee sinusta.
[Sef. 3:17; Ilm. 21:2]
6
Sinun muureillesi, Jerusalem, minä olen asettanut vartijoita.
Hetkeksikään he eivät saa herpaantua, eivät päivällä eivätkä yöllä.
-- Te, jotka huudatte Herraa,
älkää suoko itsellenne lepoa!
7
Älkää suoko lepoa hänelle, ennen kuin hän rakentaa ennalleen Jerusalemin ja tekee siitä ylistyksen aiheen koko maailmalle! [Jes. 61:11; Luuk. 18:1]
Voitko luottaa korvausteologian Jumalaan?
Mutta minä luotan Jumalaan, joka vihaa hylkäämistä!
Mal. 2:16
Sillä minä vihaan hylkäämistä, sanoo Herra, Israelin Jumala, ja sitä, joka verhoaa vaatteensa vääryydellä, sanoo Herra Sebaot. Siis ottakaa vaari hengestänne älkääkä olko uskottomat.
Voiko vaimosi luottaa Sinuun? Tuskin!
21
405
Vastaukset 21
- Jumala niistä ehdottomasti ...
Jesaja 54.
4 Älä pelkää, sillä et sinä häpeään joudu; älä ole häpeissäsi, sillä et sinä ole pettyvä. Nuoruutesi häpeän sinä olet unhottava, leskeytesi pilkkaa et ole enää muistava.
5 Sillä hän, joka sinut teki, on sinun aviomiehesi, Herra Sebaot on hänen nimensä, sinun lunastajasi on Israelin Pyhä, hän joka kaiken maan Jumalaksi kutsutaan.
6 Sillä niinkuin hyljätyn, syvästi murheellisen vaimon on Herra sinut kutsunut-nuoruuden vaimon, joka on ollut halveksittu, sanoo sinun Jumalasi.
7 Vähäksi silmänräpäykseksi minä hylkäsin sinut, mutta minä kokoan sinut jälleen suurella laupeudella.
Sinun Jeesus- Se on sittenkin totta
Jeesuksen ranteessa on, ei sirua, vaan Sinun
nimesi. Elävän Jumalan sinetti Jumalan itsensä
ihossa takaa sinulle pääsyn hänen luokseen.
"Kättensä hipiään" Hän on nimesi piirtänyt.
Kun säilytät uskon lahjan.
Jes 49.
14 Mutta Siion sanoo: "Herra on minut hyljännyt, Herra on minut unhottanut".
15 Unhottaako vaimo rintalapsensa, niin ettei hän armahda kohtunsa poikaa? Ja vaikka he unhottaisivatkin, minä en sinua unhota.
16 Katso, kätteni hipiään olen minä sinut piirtänyt, sinun muurisi ovat aina minun edessäni.
Sinun Lunastajasi - Jumala on korvannut sen kri...
Se on sittenkin totta kirjoitti:
Jeesuksen ranteessa on, ei sirua, vaan Sinun
nimesi. Elävän Jumalan sinetti Jumalan itsensä
ihossa takaa sinulle pääsyn hänen luokseen.
"Kättensä hipiään" Hän on nimesi piirtänyt.
Kun säilytät uskon lahjan.
Jes 49.
14 Mutta Siion sanoo: "Herra on minut hyljännyt, Herra on minut unhottanut".
15 Unhottaako vaimo rintalapsensa, niin ettei hän armahda kohtunsa poikaa? Ja vaikka he unhottaisivatkin, minä en sinua unhota.
16 Katso, kätteni hipiään olen minä sinut piirtänyt, sinun muurisi ovat aina minun edessäni.
Sinun LunastajasiOletko sinäkin huomannut sellaisia juoruja?
Jeremia 33.
24 "Etkö ole huomannut, mitä tämä kansa puhuu sanoen: 'Ne kaksi sukukuntaa, jotka Herra valitsi, hän on hyljännyt'? Ja he halveksivat minun kansaani, niinkuin se ei enää olisikaan kansa heidän silmissänsä.
25 Näin sanoo Herra: Jos minun liittoni päivän ja yön kanssa on olematon, jos en ole säätänyt taivaan ja maan lakeja,
26 niin minä myös hylkään Jaakobin ja palvelijani Daavidin jälkeläiset, niin etten ota hänen jälkeläisistänsä hallitsijoita Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille. Sillä minä käännän heidän kohtalonsa ja armahdan heitä."
Messias - Jumalan adventistit
Jumala on korvannut sen kri... kirjoitti:
Oletko sinäkin huomannut sellaisia juoruja?
Jeremia 33.
24 "Etkö ole huomannut, mitä tämä kansa puhuu sanoen: 'Ne kaksi sukukuntaa, jotka Herra valitsi, hän on hyljännyt'? Ja he halveksivat minun kansaani, niinkuin se ei enää olisikaan kansa heidän silmissänsä.
25 Näin sanoo Herra: Jos minun liittoni päivän ja yön kanssa on olematon, jos en ole säätänyt taivaan ja maan lakeja,
26 niin minä myös hylkään Jaakobin ja palvelijani Daavidin jälkeläiset, niin etten ota hänen jälkeläisistänsä hallitsijoita Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille. Sillä minä käännän heidän kohtalonsa ja armahdan heitä."
MessiasSovitaanko niin, että sen mitä ei juutalaiset
voineet täyttää, sen tekee uusi adventti-israel?
Pitää sapatin.
Jeremia 17.
21 Näin sanoo Herra: Ottakaa itsestänne tarkka vaari, älkää sapatinpäivänä mitään kantamusta kantako älkääkä mitään tuoko Jerusalemin porteista.
22 Älkää viekö sapatinpäivänä mitään kantamusta taloistanne älkääkä tehkö mitään työtä, vaan pyhittäkää sapatinpäivä, niinkuin minä käskin teidän isienne tehdä.
23 Mutta he eivät kuulleet, eivät korvaansa kallistaneet, vaan olivat niskureita, niin etteivät kuulleet eivätkä ottaneet kuritusta varteen.
Jesaja 58.
13 Jos sinä pidätät jalkasi sapattia rikkomasta, niin ettet toimita omia asioitasi minun pyhäpäivänäni, vaan kutsut sapatin ilopäiväksi, Herran pyhäpäivän kunnioitettavaksi ja kunnioitat sitä, niin ettet toimita omia toimiasi, et aja omia asioitasi etkä puhu joutavia,
14 silloin on ilosi oleva Herrassa, ja minä kuljetan sinut maan kukkuloitten ylitse, ja minä annan sinun nauttia isäsi Jaakobin perintöosaa. Sillä Herran suu on puhunut.
Mikä päivä seitsemän päivän jaksossa se pyhäpäivä
on, yhdentekevää. Mutta älä toimita omia asioitasi sinä päivänä, yhtenä päivänä. Tai Herra kyllästyy.
Jes. 1:14
Minun sieluni vihaa teidän uusiakuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt. - Herraa odottavan rukous
Jumalan adventistit kirjoitti:
Sovitaanko niin, että sen mitä ei juutalaiset
voineet täyttää, sen tekee uusi adventti-israel?
Pitää sapatin.
Jeremia 17.
21 Näin sanoo Herra: Ottakaa itsestänne tarkka vaari, älkää sapatinpäivänä mitään kantamusta kantako älkääkä mitään tuoko Jerusalemin porteista.
22 Älkää viekö sapatinpäivänä mitään kantamusta taloistanne älkääkä tehkö mitään työtä, vaan pyhittäkää sapatinpäivä, niinkuin minä käskin teidän isienne tehdä.
23 Mutta he eivät kuulleet, eivät korvaansa kallistaneet, vaan olivat niskureita, niin etteivät kuulleet eivätkä ottaneet kuritusta varteen.
Jesaja 58.
13 Jos sinä pidätät jalkasi sapattia rikkomasta, niin ettet toimita omia asioitasi minun pyhäpäivänäni, vaan kutsut sapatin ilopäiväksi, Herran pyhäpäivän kunnioitettavaksi ja kunnioitat sitä, niin ettet toimita omia toimiasi, et aja omia asioitasi etkä puhu joutavia,
14 silloin on ilosi oleva Herrassa, ja minä kuljetan sinut maan kukkuloitten ylitse, ja minä annan sinun nauttia isäsi Jaakobin perintöosaa. Sillä Herran suu on puhunut.
Mikä päivä seitsemän päivän jaksossa se pyhäpäivä
on, yhdentekevää. Mutta älä toimita omia asioitasi sinä päivänä, yhtenä päivänä. Tai Herra kyllästyy.
Jes. 1:14
Minun sieluni vihaa teidän uusiakuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt.Jesaja 63.
15 Katsele taivaasta, katso pyhyytesi ja kirkkautesi asunnosta. Missä on sinun kiivautesi ja voimalliset tekosi? Sinun sydämesi sääli ja sinun armahtavaisuutesi ovat minulta sulkeutuneet.
16 Sinähän olet meidän isämme, sillä Aabraham ei meistä tiedä eikä Israel meitä tunne: sinä, Herra, olet meidän isämme; "meidän Lunastajamme" on ikiajoista sinun nimesi.
17 Miksi sallit meidän eksyä pois sinun teiltäsi, Herra, ja annoit meidän sydämemme paatua, niin ettemme sinua pelkää? Palaja takaisin palvelijaisi tähden, perintöosasi sukukuntain tähden.
18 Vähän aikaa vain sinun pyhä kansasi sai pitää perintönsä; meidän ahdistajamme ovat tallanneet sinun pyhäkkösi.
19 Me olemme niinkuin ne, joita sinä et ole ikinä hallinnut, olemme, niinkuin ei meitä olisi otettu sinun nimiisi.
- Jeesuksen omat
ja Jumalan kansan toisistaan?
Että erotan Herran oman ja Herran kansan toisistaan.
Enhän mä voi niitä erottaa eikä kukaan muukaan.
Herran kansa on Herran omat ja ne on saumattomasti
oksastettu jaloon öljypuuhun ja tuoreeseen
viikunapuuhun.
Ei kuolema, ei tuska, eikä mikään voi erottaa
toisistaan niitä, jotka Kristuksessa Jeesuksessa on.
Erottelu ei ole Jumalasta eikä henkilöön katsominen. Kaikki ovat samasta kalliosta saaneet
juoda.- tai pakana
AnttiVKantola kirjoitti:
Että erotan Herran oman ja Herran kansan toisistaan.
Enhän mä voi niitä erottaa eikä kukaan muukaan.
Herran kansa on Herran omat ja ne on saumattomasti
oksastettu jaloon öljypuuhun ja tuoreeseen
viikunapuuhun.
Ei kuolema, ei tuska, eikä mikään voi erottaa
toisistaan niitä, jotka Kristuksessa Jeesuksessa on.
Erottelu ei ole Jumalasta eikä henkilöön katsominen. Kaikki ovat samasta kalliosta saaneet
juoda.puhut vaan niin erittelevästi juutalaisista ja muista. Todellinen Israel on Jeesus ja todellisen Israelin kansa on Jumalan valtakunnan asukkaat.
Mitä niitä erottelemaan. - Vaiko huumeessa
tai pakana kirjoitti:
puhut vaan niin erittelevästi juutalaisista ja muista. Todellinen Israel on Jeesus ja todellisen Israelin kansa on Jumalan valtakunnan asukkaat.
Mitä niitä erottelemaan.ihan hassua filosofointia sulla vailla järjen valoa.
Sillä todellinen Jumala on Jeesus, meidän Isämme.
Todellinen Israel on todellinen Israel, tietysti,
se valittu kansa, valittu suku.
Ja Jumalan kansaa, Herran perillisiä, ovat kaikki
Herran omat, kristinuskovaiset.
Sillä heidäthän on oksastettu siihen jaloon
öljypuuhun. Ei tosiaan ole erotusta mitään enää.
"Hän purki erottavan väliseinän, nimittäin
vihollisuuden."
"Ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen".
Hallelujah! - tule niin "viisaaksi...
Vaiko huumeessa kirjoitti:
ihan hassua filosofointia sulla vailla järjen valoa.
Sillä todellinen Jumala on Jeesus, meidän Isämme.
Todellinen Israel on todellinen Israel, tietysti,
se valittu kansa, valittu suku.
Ja Jumalan kansaa, Herran perillisiä, ovat kaikki
Herran omat, kristinuskovaiset.
Sillä heidäthän on oksastettu siihen jaloon
öljypuuhun. Ei tosiaan ole erotusta mitään enää.
"Hän purki erottavan väliseinän, nimittäin
vihollisuuden."
"Ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen".
Hallelujah!kuin sinä.
- rohkaisee tuntematonta
tule niin "viisaaksi... kirjoitti:
kuin sinä.
Joku tais loukata sua. Kun hassuja kirjoittelit.
Mut kyl se siitä. Älä loukkaannu vaan muutu!
1. Kor. 2:13
ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
1. Kor. 2:14
Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
Rohkaisten
Testaamme itseämme, me miehet...1.Kor.7 luokituksella.
1.Kor.7. luku´, miehille
1 Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte,
niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä;
2 mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.
5 Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden.
12 Mutta muille sanon minä, eikä Herra: jos jollakin veljellä on vaimo, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, niin älköön mies häntä hyljätkö;
15 Mutta jos se, joka ei usko, eroaa, niin erotkoon; veli ja sisar eivät ole semmoisissa tapauksissa orjuutetut; sillä rauhaan on Jumala teidät kutsunut.
1. Kor 11:11-12
11 Herrassa ei kuitenkaan ole vaimoa ilman miestä eikä miestä ilman vaimoa.
12 Sillä samoin kuin vaimo on alkuisin miehestä, samoin myös mies on vaimon kautta; mutta kaikki on Jumalasta.
Ef. 5:25
Miehet, rakastakaa vaimojanne,
niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa
ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,
Ef.5:31-32
31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.- Tiijustaja
Mitenkä voisi päästä AVK Mormooni seurakunnan jäsenyyteen?
Tiijustaja kirjoitti:
Mitenkä voisi päästä AVK Mormooni seurakunnan jäsenyyteen?
En käsitä, mitä vihjaat, mihin sillä pyrit.
Mutta kysymnyksestäsi kuvastuu myös halusi saada
monta vaimoa. Suomessahan on yksiavioisuus.
Mutta toisaalta meillä Suomessa avoliitto on
avioliittoon rinnastettava nykyään eli hyväksytty.
Että siitä vaan, jos rahkeet riittää.
Paitsi jos oot seurakunnassa palveluvirassa, niin
sitten - Raamatun mukaan - pitää olla "yhden vaimon
mies".
Jumala katsoo ennen muuta siihen, miten hyvin
pidät huolta vaimostasi - ei se määrä ratkaisevaa
ole. En kuitenkaan todellakaan suosittele useaa.
Sillä me miehet olemme nykyään niin hepposia,
että oikein hyvä, jos yhden vaimon voimme pitää
onnellisena.- Emppu*
AnttiVKantola kirjoitti:
En käsitä, mitä vihjaat, mihin sillä pyrit.
Mutta kysymnyksestäsi kuvastuu myös halusi saada
monta vaimoa. Suomessahan on yksiavioisuus.
Mutta toisaalta meillä Suomessa avoliitto on
avioliittoon rinnastettava nykyään eli hyväksytty.
Että siitä vaan, jos rahkeet riittää.
Paitsi jos oot seurakunnassa palveluvirassa, niin
sitten - Raamatun mukaan - pitää olla "yhden vaimon
mies".
Jumala katsoo ennen muuta siihen, miten hyvin
pidät huolta vaimostasi - ei se määrä ratkaisevaa
ole. En kuitenkaan todellakaan suosittele useaa.
Sillä me miehet olemme nykyään niin hepposia,
että oikein hyvä, jos yhden vaimon voimme pitää
onnellisena.Ethän sinä tiedä itsestäsikään mitään, Mihinkä sinä olet häävi ketään pelastaman. Jos joku yleensä pelastuu, niin siinä asiassa tapahtuu iso ihme? Älkää tuudittautuko väärään rauhaan.
Ainoan todellisen ylöstempaamisen olen nähnyt Rodger Mooren TV Documentti ohjelmassa. Ohjelma oli tehty noiden Pyramiidien ja Spinxsin maastossa. Tässä mainitussa Filmissä oli Bussin täysi määrä ylös nousua odottamassa. Filmikamera pyöri Bussin päällä. Tässä tapahtui salaperäinen katoaminen. Kaikki ihmiset katsoivat ylös Jokin salaperäinen valo nosti nämä odottajat erittäin nopeasti ylös. Jälkeen päin oli paljon haastatteluja koska monet ihmiset tunnistivat nämä kadonneet omaisikseen. Toisten turistien tullessa paikalle ihmisiä ei ollut missään vain tämä Infrapuna kamera vielä oli käynnissä, koska Filmiä oli vielä jäljellä.
Mahtanevatkohan nämä ihmiset olla ainoita joita on koskaan otettu taivaaseen Jumalan luo? Rodger Moore esitteli tämän sensaation yli 20 vuotta sitten Televisiossa. Muuten vain kysäisen, Joko sinä olet lopettanut vaimosi piiskaamisen? - Olet tylsä
Emppu* kirjoitti:
Ethän sinä tiedä itsestäsikään mitään, Mihinkä sinä olet häävi ketään pelastaman. Jos joku yleensä pelastuu, niin siinä asiassa tapahtuu iso ihme? Älkää tuudittautuko väärään rauhaan.
Ainoan todellisen ylöstempaamisen olen nähnyt Rodger Mooren TV Documentti ohjelmassa. Ohjelma oli tehty noiden Pyramiidien ja Spinxsin maastossa. Tässä mainitussa Filmissä oli Bussin täysi määrä ylös nousua odottamassa. Filmikamera pyöri Bussin päällä. Tässä tapahtui salaperäinen katoaminen. Kaikki ihmiset katsoivat ylös Jokin salaperäinen valo nosti nämä odottajat erittäin nopeasti ylös. Jälkeen päin oli paljon haastatteluja koska monet ihmiset tunnistivat nämä kadonneet omaisikseen. Toisten turistien tullessa paikalle ihmisiä ei ollut missään vain tämä Infrapuna kamera vielä oli käynnissä, koska Filmiä oli vielä jäljellä.
Mahtanevatkohan nämä ihmiset olla ainoita joita on koskaan otettu taivaaseen Jumalan luo? Rodger Moore esitteli tämän sensaation yli 20 vuotta sitten Televisiossa. Muuten vain kysäisen, Joko sinä olet lopettanut vaimosi piiskaamisen?Jassoo ... käytät "vaimo"-sanaakin vaín keppihevosena. Tyydyt todella vähään, mitä
naiseen tulee. Vaihdat heti asiaa.
Et osaisi hetkeäkään keskustella vaimosi kanssa,
jos joku sinuun erehtyisi, Emppu*
Oletko kenties eunukki-emppu?
Niinkuin Suomessa monet miehimykset ovat lähteneet
pyhään sotaan naispappeutta vastaan - niin lähtee
pyhä islam pyhään sotaan Israelin maata vastaan.
Koko maailmaa ollaan liehittelemässä mukaan.
Raamattu on jo kauan tiennyt nuo aikeet ja
sehän on Jumalan asettama ansa pyhille
sotureille - se Joosafatinlaaksi !!!
JOOEL
9 (4:9)
Kuuluttakaa kansoille näin: -- Varustautukaa pyhään sotaan, hälyttäkää miehet taisteluun! Lähtekää liikkeelle, käykää hyökkäykseen, kaikki soturit!
10 (4:10)
Takokaa auranne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi. Arka sanokoon: "Olen urhea soturi." [Jes. 2:4; Miika 4:3]
11 (4:11)
Kiirehtikää, kaikki kansat, tulkaa joka suunnalta, kokoontukaa tänne! Herra, johdata sotureitasi! [Ps. 2:2]
12 (4:12)
Kansat lähtevät liikkeelle, rientävät Josafatinlaaksoon. Sinne minä asetan istuimeni ja siellä minä tuomitsen kaikki kansat.
Ei tuollaisiin sotureihin voi luottaa, jotka
ihan väärän - häviäjien - puolen valitsevat.- sotaa tarvita
Naisten pitäisi itse käsittää, että ei heistä papeiksi ole, ja vetäytyä pois vähin äänin pappistehtävistä häntä koipien välissä.
- Koipien välissä
sotaa tarvita kirjoitti:
Naisten pitäisi itse käsittää, että ei heistä papeiksi ole, ja vetäytyä pois vähin äänin pappistehtävistä häntä koipien välissä.
Ennemmin sulla kuin naisella.
Mutta nainen on valinnut hyvän osan, kun hän
kuulee Jeesusta ja välittää kuulemaansa eteenpäin.
Pyhäkoulunopettajana nuoremmille ja varttuneille
pappina!
Luuk. 10:42
mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."
Gal. 3:28
Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.
Ei mies, vaan nainen synnyttää.
Ei mies vaan Kristus, uudestisynnyttää! - koskevia säädöksiä
Koipien välissä kirjoitti:
Ennemmin sulla kuin naisella.
Mutta nainen on valinnut hyvän osan, kun hän
kuulee Jeesusta ja välittää kuulemaansa eteenpäin.
Pyhäkoulunopettajana nuoremmille ja varttuneille
pappina!
Luuk. 10:42
mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."
Gal. 3:28
Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.
Ei mies, vaan nainen synnyttää.
Ei mies vaan Kristus, uudestisynnyttää!Ja Herra sanoi Moosekselle: Puhu papeille, Aaronin pojille jne... Huom! HERRA SANOI, Herra ei sanonut sanaakaan naisista ja naispappeudesta. Naispappeus on ihmisen oma keksintö, pyrkyrinaisten.
Jo Eeva Paratiisissa toimi vastoin Jumalan käskyä, ja niin tekevät nykyiset naispapittaretkin. - Epäilys Raamatussa !
koskevia säädöksiä kirjoitti:
Ja Herra sanoi Moosekselle: Puhu papeille, Aaronin pojille jne... Huom! HERRA SANOI, Herra ei sanonut sanaakaan naisista ja naispappeudesta. Naispappeus on ihmisen oma keksintö, pyrkyrinaisten.
Jo Eeva Paratiisissa toimi vastoin Jumalan käskyä, ja niin tekevät nykyiset naispapittaretkin.1. Kor. 7:16a
Sillä mistä tiedät, vaimo, voitko pelastaa miehesi?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522