Saiskos...

34

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheGreatEagle

      ilman muuta..;-)

      • wirn....**** saatan talloo varpaita...;))


      • BBrunetti kirjoitti:

        wirn....**** saatan talloo varpaita...;))

        ton tahdissa varpaiden tallontakin on plussaa;)))


      • TheGreatEagle
        BBrunetti kirjoitti:

        wirn....**** saatan talloo varpaita...;))

        Soot niin köykänen....koppasen syliin niin et tallo ; DD


      • a-v kirjoitti:

        ton tahdissa varpaiden tallontakin on plussaa;)))

        seuraavaks sit hitaampaa...juu nou nojailuu...


      • TheGreatEagle kirjoitti:

        Soot niin köykänen....koppasen syliin niin et tallo ; DD

        ainut kevyt paikka taitaa olla suussa kieli nääs...=;0)))


        koppase jos jaksat...;))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        seuraavaks sit hitaampaa...juu nou nojailuu...

        ettei kotka kuolaa sun olkapäälle, se on vähän sellanen;)


      • TheGreatEagle
        a-v kirjoitti:

        ton tahdissa varpaiden tallontakin on plussaa;)))

        ai niin tuntuu hyvältä...juuu...sä ootkin a-v niitä käsirautamimmejä...;-P


      • a-v kirjoitti:

        ettei kotka kuolaa sun olkapäälle, se on vähän sellanen;)

        varapaita mukana...heh....=:0)))


      • TheGreatEagle kirjoitti:

        ai niin tuntuu hyvältä...juuu...sä ootkin a-v niitä käsirautamimmejä...;-P

        Alma että varot kotkan uusia sukkahousuja. Ne on jo kesämallia, melko ohkaset ja siks hauraat...


      • BBrunetti kirjoitti:

        varapaita mukana...heh....=:0)))

        laittaa vaikka hantuukin olkapäälle, ei tartte paitaa vaihtaa;)


      • TheGreatEagle
        a-v kirjoitti:

        Alma että varot kotkan uusia sukkahousuja. Ne on jo kesämallia, melko ohkaset ja siks hauraat...

        sitä sukkahousuilla peruuksiin ja syvälle...heheee ota se haravan varsi jo pois....;-P


      • TheGreatEagle
        BBrunetti kirjoitti:

        ainut kevyt paikka taitaa olla suussa kieli nääs...=;0)))


        koppase jos jaksat...;))))

        köykänen oot..mä tiedän... sun kieli suussa? Kumman..; DDDD...


      • TheGreatEagle kirjoitti:

        sitä sukkahousuilla peruuksiin ja syvälle...heheee ota se haravan varsi jo pois....;-P

        mä meen nukkuun että te voitte siirtyä seurusteleen sivistyneemmin;)

        Ötysiä;)


      • TheGreatEagle
        a-v kirjoitti:

        mä meen nukkuun että te voitte siirtyä seurusteleen sivistyneemmin;)

        Ötysiä;)

        Muista se varsi...tai vaihda ainakin siihen moppiin....eh eh...pus...;-P


    • almankönsy

      mä olen uskollinen Almalle:)

      • oon laittannu alman pakkopaitaan....



        höööööhhhhhh...saanko luvan...tän kerran en kerro almalle...=;0))))


      • almankönsy
        BBrunetti kirjoitti:

        oon laittannu alman pakkopaitaan....



        höööööhhhhhh...saanko luvan...tän kerran en kerro almalle...=;0))))

        julma:( Nyt päästät Alman heti pois pakkopaidasta, voin sitten harkita, mutta vaan tämän kerran:)


      • almankönsy kirjoitti:

        julma:( Nyt päästät Alman heti pois pakkopaidasta, voin sitten harkita, mutta vaan tämän kerran:)

        et ala tota sutturaa....=;0))))) se aina änkee mun apajille....


        heyyy beibeee miten olis nojailut...pus pus pus


      • almankönsy
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        et ala tota sutturaa....=;0))))) se aina änkee mun apajille....


        heyyy beibeee miten olis nojailut...pus pus pus

        mä olen uskollinen Almalle, mokomakin suttura:) Nyt on pakko poistua hetkeksi mutta palaan, puspuspuspus Almasein:)


      • almankönsy kirjoitti:

        mä olen uskollinen Almalle, mokomakin suttura:) Nyt on pakko poistua hetkeksi mutta palaan, puspuspuspus Almasein:)

        könsysein.....alma jää haikein mielin odottelemaan..... nus pus nus....=;)))


      • almankönsy
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        könsysein.....alma jää haikein mielin odottelemaan..... nus pus nus....=;)))

        mitä sä sinne chättiin menit, könsy raukka joutuu pesemään pyykit kun ei Alma hoida hommiaan:( Mä menen nyt nukkumaan, öitä pusmuiskis:)


      • almankönsy kirjoitti:

        mitä sä sinne chättiin menit, könsy raukka joutuu pesemään pyykit kun ei Alma hoida hommiaan:( Mä menen nyt nukkumaan, öitä pusmuiskis:)

        et sä voi nukkuus mennä....


        ja alma lopettaa sättäilyt muutamaks päiväks...


        no ötyjä...muiskis pus pus....


    • kbasa

      kovasti pitaa olla tarkkana ettei mee jalat sekasi :-)

      • mitä mä tosissaan haluaisin?

        Vääntää sun kans paso doblea;))) Se olis hianoo jos mikä...


      • solmuun männöö...se vaan tietää että pian on päällekäin...;))))


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        mitä mä tosissaan haluaisin?

        Vääntää sun kans paso doblea;))) Se olis hianoo jos mikä...

        sit pitais olla ekstratarkkana ettei mee jalat sekasi :-))


      • kbasa
        BBrunetti kirjoitti:

        solmuun männöö...se vaan tietää että pian on päällekäin...;))))

        siina on semmonen meininki joo :-)


      • kbasa kirjoitti:

        sit pitais olla ekstratarkkana ettei mee jalat sekasi :-))

        siinä joraus-sessiossa olis riemua niin paljon et kuukauden naurattais, yhteen putkeen;)


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        siinä joraus-sessiossa olis riemua niin paljon et kuukauden naurattais, yhteen putkeen;)

        ei paso dooblea sovi jurmutellen vetaa :-)


    • almajavaihtovaatteet
    • TrueLady

      ko onhan se hienoo törmätä tuttuun nicciin. Ja olempa hetken jos toisen ollu poiskin =D

      • ollu piilossa...:)))

        ehkee monasti pien tauko hyvää tekee.....

        en miekää tääl niin usein ole..=:0))) riippunee vähän fiiliksistä...


    • vaikka tuonne

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      179
      1146
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      73
      818
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe