Mikä olisi hyvä & luotettava siivousfirma kotisiivoukseen Seinäjoella?
Kertokaahan rohkeesti kokemuksistanne,ruusut ja risut,kiitos!
Kotisiivous
40
9545
Vastaukset
- pidetty
Hannele Vakkuri tekee ammattitaidolla luotettavasti ja asiakaan toiveita kunnioittaen Koti ja Yritys Siivouksia 5v yrittäjänä .suosittelen. 100% luotettavuus. seinäjoelle ja lähiympäristössäkin
- todella pettynyt
olen todella pettynyt kyseisen yrittäjän palveluihin. hommia ei tehty niinkuin sovittiin. lattia "moppauksen" pah!!!! jäljiltä aivan kauheassa kunnossa. ja vain näkyviltä osilta oli mopattu. ja kyllä... jäljet näkyivät mistä oli yritetty mopata.. nimittäin kamalia likarantuja ja lattia tosi tahmainen. ei enää koskaan ikinä!
- siiiivooja
Siivouspalvelu M.Paularanta siivoo erittäin hyvin ei oo halpa mutta hyvä suosittelen
- kokemuksesta
Talonhenki on paras
- hyvä.,.,
Kaks kättä työpaja on hyvä ja halpa.
- ei ainakaan
Lakeuden SKKR-palvelut. Poistettu ennakkoperintärekisteristä. tv.tyytymätön maksaja.
- Jukelis sentähäre
Kats kättäpaja on hyvä valinta jos haluaa sen halvimman.
Joskus ihan fiksua porukkaa hommissa varsinkin jos nuoria
eikä vielä leipääntyneitä mutta usein siellä on myös työtävieroksuvia
jotka on sinne kortistosta pakotettu. - savumerkkejä
Paras taitaa olla ku ihan ITTE siivoaa
- AnonyymiUUSI
😃niin se on siivoa ite
- Hallilanvuori
Eikö tuo Lakeuden Skkr palvelut ole jo konkurssissa?
Voin henkilökohtaisesti suositella lakeuden avuxia. Käynyt luonamme puolisen vuotta ja on luotettava ja edullinen. - Huutaa
KUINKA TÄÄLLÄ SAA MAINOSTAA?
- Anonyymi
Kommentointi ja mainostaminen ovat hieman eri asioita järki hoi
- mä oon malla, päivää
Ole todella varovainen, varsinkin jos siivous tapahtuu kotiväen poissa ollessa. Kuka vastaa kun arvokkaita tavaroita katoaa kodistasi. Työntekijän piirissä voi olla varkauksiin taipuvaisia henkilöitä ja he vinkistä tekee murron, jos ns.siivooja on todennut kodissa olevan nopeasti rahaksi muutettavaa tavaraa. Työllisyystuella palkattua epämääräistä porukkaa ei pitäisi ohjata kotisiivouksiin, vanhuksien kodeissa tälläiset ongelmatyöttömät ovat myös suuri riski. Ota jokaisen työntekijän nimi ym. tarkasti tietoosi ennenkuin päästät kotiisi. Usein lähetetään työntekijä pelkän etunimen perusteella ja ollaan niin vaikeena kun kysytään myös sitä sukunimeä.
- huomioinut
kaikki on luotettavia ja osaavia
kateelliset toki yritää mollata lapselisilla kommenteillaan keksitty pakosti jotakin
kenties kilpasisaret .naiset ovat naisia hiekkalaatikko asteella
jokaine yrittäjä työnsä suorittaa kunnolla .
alalla kuin alalla.
kunha asiakas maksa ja on itse asiallinen,- Töttöröö
Kannattaisi opetella kirjoittamaan.. =D
- kalorinkulutusta
Siivoan omat nurkkani itse.
- Elina_o
No niin varmaan siivoat, urpo. Ymmärrä kuitenkin, että työssäkäyvällä voi olla rahaa, mutta toisaalta erittäin vähän vapaa-aikaa. Sitä aikaa ei kannata käyttää paikkojen luutimiseen koska elämä on siihen liian lyhyt.
- Iäkäs mutta terve
Kyllä kai sitä itse siivoaakin, jos on terve ja nuori. Mutta en jos et ole?
Turha lähteä syyttelemään. Ja vaikka et olisikaan, kyllähän käyttämällä siivojaa työllistät. - Puhdas kotini
Minäkin olen luotettava ja hyvä siivoamaan, muillekin kuin itselleni. Nimim. vuosien kokemus
- Iäkäs mutta terve
Niin minäkin.
- maijuli_67
Vaihdoimme Talonhenkeen. Kannatti.
- terttu.s.
kiitos vinkistä!
- pohjanmaan_likka
kiitos myös! mekin alkusyksystä vaihdoimme ja talonhenki tulee meillä jatkamaan!
- Joupin ninnu
Ite löysin tälläsen sunhinta.fi jutun ja sain tarjouksen useammalta siivousfirmalta, kannattaa kokeilla.
- wessa
Edullinen ja luotettava on Kaks kättä työpaja.
- Puti puhdastako?
Onko kenelläkään kokemuksia Seinäjoella Siivous H Hannele Vakkurista? Olisi tarvetta isommalle siivoukselle?
- tyytyväinen
Suosittelisin "Kotipalvelu Auttava Käsi" nimistä siivousalanyritystä. Laadukasta ja ystävällistä palvelua.
- Amreps
Onko toi auttava käsi joku vemputtaja joka helppaa ku tarvii "siivousta"
- lkjgfd
Kilpailijoita täällä haukutaan..sairasta kateuttako??
- Kalukäsi
Itse tj kommentoi ilmeisesti
- sdfgy
Kyllä..hinkkaa sä kaluas vaan..
- Ajaxi
Lakeusfix on ollut hyvä. Yrittäjä siivoaa itse joten jälki on hyvaa ja ripeää
- Siivousta
Kurikan Siivous & Avustus-Palvelut http://www.sa-palvelut.fi/
- Asko751t
Tekeekö siivousfirmat otsosnointeja?
- Anonyymi
Olisiko Etelä pohjanmaan alueella enemmänkin tarvetta kotisiivous palveluille?
Minkälaisia palveluita kaivattaisiin ja millä hintahaitarilla olisit valmis maksamaan hyvästä palvelusta? Onko jotain mikä palveluista uupuu? - Anonyymi
Mix normi ihmiset käyttää kotisiivoukisia
- Anonyymi
RTK, SOL --> siivoa itse perässä.
Tiesittehän, että siivoojat eivät sitten pese lattioita, eikä kerää roskia roskisten ulkopupolelta jos eivät ole roskikseen osuneet.
Kaikki työt missä pitää kumartua ei kuulu siivoojalle, eikä pölyjen pyyhkiminen.
Tuo Paularanta siivousfirma on sitten eläkkeelle siirtynyt jo vuosi sitten.- Anonyymi
ai kamala, no jopas on pahoja ihmisiä :D mietippä mille näyttäisi jos maailma olisi ilman siivoojia :D
- Anonyymi
Katariina Anttila.
- Anonyymi
tässä maailman tilanteessa lähtisin niin jyrkälle linjalle että tukekaa omia mahdollisesti työttömiä sukulaisia ostaa vermeet niille ja pikku palkkio. ei se edes ole laitonta kun sukulaisille käy siivomassa. ilmoittaa että antaa 10e kerta. kuka sen tietää jos lattialle putooo rahaa? nyt on kovat ajat
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj422734KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.991710Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet681676Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381608Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771359- 1171244
- 851130
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31124Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101115Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2511108