Kotisiivous

***

Mikä olisi hyvä & luotettava siivousfirma kotisiivoukseen Seinäjoella?
Kertokaahan rohkeesti kokemuksistanne,ruusut ja risut,kiitos!

39

8637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidetty

      Hannele Vakkuri tekee ammattitaidolla luotettavasti ja asiakaan toiveita kunnioittaen Koti ja Yritys Siivouksia 5v yrittäjänä .suosittelen. 100% luotettavuus. seinäjoelle ja lähiympäristössäkin

      • todella pettynyt

        olen todella pettynyt kyseisen yrittäjän palveluihin. hommia ei tehty niinkuin sovittiin. lattia "moppauksen" pah!!!! jäljiltä aivan kauheassa kunnossa. ja vain näkyviltä osilta oli mopattu. ja kyllä... jäljet näkyivät mistä oli yritetty mopata.. nimittäin kamalia likarantuja ja lattia tosi tahmainen. ei enää koskaan ikinä!


    • siiiivooja

      Siivouspalvelu M.Paularanta siivoo erittäin hyvin ei oo halpa mutta hyvä suosittelen

    • kokemuksesta

      Talonhenki on paras

    • hyvä.,.,

      Kaks kättä työpaja on hyvä ja halpa.

      • ei ainakaan

        Lakeuden SKKR-palvelut. Poistettu ennakkoperintärekisteristä. tv.tyytymätön maksaja.


    • Jukelis sentähäre

      Kats kättäpaja on hyvä valinta jos haluaa sen halvimman.
      Joskus ihan fiksua porukkaa hommissa varsinkin jos nuoria
      eikä vielä leipääntyneitä mutta usein siellä on myös työtävieroksuvia
      jotka on sinne kortistosta pakotettu.

    • savumerkkejä

      Paras taitaa olla ku ihan ITTE siivoaa

    • Hallilanvuori

      Eikö tuo Lakeuden Skkr palvelut ole jo konkurssissa?

      Voin henkilökohtaisesti suositella lakeuden avuxia. Käynyt luonamme puolisen vuotta ja on luotettava ja edullinen.

    • Huutaa

      KUINKA TÄÄLLÄ SAA MAINOSTAA?

      • Anonyymi

        Kommentointi ja mainostaminen ovat hieman eri asioita järki hoi


    • mä oon malla, päivää

      Ole todella varovainen, varsinkin jos siivous tapahtuu kotiväen poissa ollessa. Kuka vastaa kun arvokkaita tavaroita katoaa kodistasi. Työntekijän piirissä voi olla varkauksiin taipuvaisia henkilöitä ja he vinkistä tekee murron, jos ns.siivooja on todennut kodissa olevan nopeasti rahaksi muutettavaa tavaraa. Työllisyystuella palkattua epämääräistä porukkaa ei pitäisi ohjata kotisiivouksiin, vanhuksien kodeissa tälläiset ongelmatyöttömät ovat myös suuri riski. Ota jokaisen työntekijän nimi ym. tarkasti tietoosi ennenkuin päästät kotiisi. Usein lähetetään työntekijä pelkän etunimen perusteella ja ollaan niin vaikeena kun kysytään myös sitä sukunimeä.

    • huomioinut

      kaikki on luotettavia ja osaavia
      kateelliset toki yritää mollata lapselisilla kommenteillaan keksitty pakosti jotakin
      kenties kilpasisaret .naiset ovat naisia hiekkalaatikko asteella
      jokaine yrittäjä työnsä suorittaa kunnolla .
      alalla kuin alalla.
      kunha asiakas maksa ja on itse asiallinen,

      • Töttöröö

        Kannattaisi opetella kirjoittamaan.. =D


    • kalorinkulutusta

      Siivoan omat nurkkani itse.

      • Elina_o

        No niin varmaan siivoat, urpo. Ymmärrä kuitenkin, että työssäkäyvällä voi olla rahaa, mutta toisaalta erittäin vähän vapaa-aikaa. Sitä aikaa ei kannata käyttää paikkojen luutimiseen koska elämä on siihen liian lyhyt.


    • Iäkäs mutta terve

      Kyllä kai sitä itse siivoaakin, jos on terve ja nuori. Mutta en jos et ole?
      Turha lähteä syyttelemään. Ja vaikka et olisikaan, kyllähän käyttämällä siivojaa työllistät.

    • Puhdas kotini

      Minäkin olen luotettava ja hyvä siivoamaan, muillekin kuin itselleni. Nimim. vuosien kokemus

    • Iäkäs mutta terve

      Niin minäkin.

    • maijuli_67

      Vaihdoimme Talonhenkeen. Kannatti.

      • terttu.s.

        kiitos vinkistä!


      • pohjanmaan_likka

        kiitos myös! mekin alkusyksystä vaihdoimme ja talonhenki tulee meillä jatkamaan!


    • Joupin ninnu

      Ite löysin tälläsen sunhinta.fi jutun ja sain tarjouksen useammalta siivousfirmalta, kannattaa kokeilla.

    • wessa

      Edullinen ja luotettava on Kaks kättä työpaja.

    • Puti puhdastako?

      Onko kenelläkään kokemuksia Seinäjoella Siivous H Hannele Vakkurista? Olisi tarvetta isommalle siivoukselle?

    • tyytyväinen

      Suosittelisin "Kotipalvelu Auttava Käsi" nimistä siivousalanyritystä. Laadukasta ja ystävällistä palvelua.

      • Amreps

        Onko toi auttava käsi joku vemputtaja joka helppaa ku tarvii "siivousta"


    • lkjgfd

      Kilpailijoita täällä haukutaan..sairasta kateuttako??

      • Kalukäsi

        Itse tj kommentoi ilmeisesti


      • sdfgy

        Kyllä..hinkkaa sä kaluas vaan..


    • Ajaxi

      Lakeusfix on ollut hyvä. Yrittäjä siivoaa itse joten jälki on hyvaa ja ripeää

    • Siivousta
    • Asko751t

      Tekeekö siivousfirmat otsosnointeja?

    • Anonyymi

      Olisiko Etelä pohjanmaan alueella enemmänkin tarvetta kotisiivous palveluille?
      Minkälaisia palveluita kaivattaisiin ja millä hintahaitarilla olisit valmis maksamaan hyvästä palvelusta? Onko jotain mikä palveluista uupuu?

    • Anonyymi

      Mix normi ihmiset käyttää kotisiivoukisia

    • Anonyymi

      RTK, SOL --> siivoa itse perässä.

      Tiesittehän, että siivoojat eivät sitten pese lattioita, eikä kerää roskia roskisten ulkopupolelta jos eivät ole roskikseen osuneet.

      Kaikki työt missä pitää kumartua ei kuulu siivoojalle, eikä pölyjen pyyhkiminen.

      Tuo Paularanta siivousfirma on sitten eläkkeelle siirtynyt jo vuosi sitten.

      • Anonyymi

        ai kamala, no jopas on pahoja ihmisiä :D mietippä mille näyttäisi jos maailma olisi ilman siivoojia :D


    • Anonyymi

      Katariina Anttila.

      • Anonyymi

        tässä maailman tilanteessa lähtisin niin jyrkälle linjalle että tukekaa omia mahdollisesti työttömiä sukulaisia ostaa vermeet niille ja pikku palkkio. ei se edes ole laitonta kun sukulaisille käy siivomassa. ilmoittaa että antaa 10e kerta. kuka sen tietää jos lattialle putooo rahaa? nyt on kovat ajat


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe