Katsoin ikkunasta yöhön
hiljaa ja mietin maailmaa
tunnen sain jotain suurempaa
muistan kuinka paljon oon saanut
viisaita lauseita jotka tietä
näyttävät päivään parempaan
tiedän hyvin sen ettei aina mun
kanssasi ole helppoa kulkea
toivon että mä saan olla silloin
tukena kun kaipaat kuuntelijaa
että saat taas siipesi kantamaan
tahdon sun vierelläs kulkea
täällä kylmässä maailmassa
ja auttaa kun tarvitset mua
en hylkää sua milloinkaan.
Tahdon sun vierelläs kulkea
12
740
Vastaukset
- *runo64*
..suurempia sanoja,ystävän runo ystävälle
tai miksei rakkaallekkin.
kauniita toiveita ja toteamuksia.
runosi jättää lämpöisen mielen
lukijaan.
hyvä rakkaudenlahja!!!
hip hurraa rakkaudenlahja!!!- *Rakkaudenlahja*
elämältäni.Tärkeitä ja rakkaita ystäviä on sydämessäni.Ihana kuulla että ainakin sinulle runoni jättää lämpöisen mielen.Sydämellinen kiitos ja toivotan mukavaa päivän jatkoa!
- *MURUKULTA*
'ystävä kulkee tukensa antaa
yhdessä kulkee kohti taivaanrantaa'
Tämmöoinen tuli mieleen, en tiedä onko joku sen jo kirjoittanut vai jopa minä,:))))
mitä sen on väliä, kun asiaa on joka sana!
Niin kuin sinulla, sopii vaikka jakaa näin :)
Iloista ja aurinkoista pvää jälleen, R_laja! :D *Muru vilikuttaa* 'huiskista huiskisss'..- *Rakkaudenlahja*
silloin kun sellaista tarvitaan.Eikä ystävä hylkää milloinkaan.Hyvin kauniisti sinä sanoit.Sydämellinen kiitos ja toivotan mukavaa päivän jatkoa!*halaan*
- tomppa2006
...en hylkää sua milloinkaan...
Näin sen pitää mennä, täytyy vaan toivoa pystyvänsä olemaan tukena ja kuuntelijana vaikeina hetkinä.
Runossasi on paljon viisaita lauseita. Minä pidin ja kiitän sinua lukunautinnosta.- *Rakkaudenlahja*
keskellä tätä pohjolan jäätä.Lupaus palaa aina sielussani ja totta on se että täytyy toivoa pystyvänsä olla tukena silloin kun tarvii toinen kuuntelijaa.Sydämellinen kiitos sulle ja toivotan mukavaa päivän jatkoa!
Runosi oli pohdiskeleva,
herkkä ja täynnä ajatuksia.
Valoa ja lämpöisiä ajatuksia iltaasi:)- *Rakkaudenlahja*
miettiessä huomasin kuinka paljon mulla on rakkaita.Ja siksi tämän runon kirjoitin.Sydämen sanoilla.Sinulle sydämellinen kiitos ja toivotan mukavaa illan jatkoa!*halaus*
Sait kyyneliin mieleni.
Ihanaa lukea.- *Rakkaudenlahja*
sun kommentti on mieltä lämmittävää aina.Sanoihin saat tunteen että myös kirjoittaja kyynelehtii.Sydämellinen kiitos ja toivotan mukavaa illan jatkoa!*halaus*
- Mysteriet
Katsos tätä --> "Katsoin ikkunasta yöhön
hiljaa ja mietin maailmaa
tunnen sain jotain suurempaa"
Se on mun lempikohta Sinun runossasi!
Tykkäsin niin- *Rakkaudenlahja*
ja kuin paljon silläkin on meille jokaiselle annettavaa.Sinulle sydämellinen kiitos ja toivotan mukavaa päivän jatkoa!*halaus*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543