Varokaa Italiassa

Varokaa Italiassa

Varokaa Italiassa tai italialaisten kuulleen huutelemasta"katso!"On kuulemma"vittu"!

22

11132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olis

      sana jota pitäis? varoa italiassa.
      Kuuleja kun ne sanoo peräkkäin niin se on:
      Kulli perseeseen.
      catson Cuula.
      Hyvää päivää.

    • liugi

      Katso merta.

    • Chiara

      Suomen "katso" (cazzo) vastaa kyrpää, eikä vittua.
      Culo on perse. Vaffanculo tarkoittaa suomeksi "painu vittuun".

      Lopettakaa nyt se italian kielen raiskaaminen.

      • azz!

        Gazzo?


      • ei....
        azz! kirjoitti:

        Gazzo?

        .vastaan itse itselleni tarkistettuani asian. Chiara on oikeassa, cazzo!


      • No eikös

        povankuula = mene vittuun.
        En tie miten kirjoitetaan , hyvin ymärtäävät kuitenkin sanottuna.


      • Eikös se

        viika se vittu .
        Kun kysytään: kuonto kosta viikas retta, kuinkahan toi kirjoitetaan en vaan tie.


      • tuntuu olevan
        No eikös kirjoitti:

        povankuula = mene vittuun.
        En tie miten kirjoitetaan , hyvin ymärtäävät kuitenkin sanottuna.

        parhaiten perillä näistä asioista... Povankuula.. en ole koskaan nähnyt tuollaista sanaa, enkä sanoessanikaan tunnista sitä, vaikka miten ääntäisin eritavoin...

        http://www.sonic.net/maledicta/vaffanculo.html

        Tältä sivulta löytyy muutamia italiankielisiä sanontoja englannoksineen...


      • oikein....
        Eikös se kirjoitti:

        viika se vittu .
        Kun kysytään: kuonto kosta viikas retta, kuinkahan toi kirjoitetaan en vaan tie.

        ...pantavan näköistä pimua voidaan myös kutsua tällä nimellä, jos vulgääriksi heittäydytään...;)
        Ja miehestä fico....


      • olla?
        Eikös se kirjoitti:

        viika se vittu .
        Kun kysytään: kuonto kosta viikas retta, kuinkahan toi kirjoitetaan en vaan tie.

        cuanto costa fica stretta?
        Paljon maksaa tiukka v****u?


      • Mistähän
        olla? kirjoitti:

        cuanto costa fica stretta?
        Paljon maksaa tiukka v****u?

        luulee löytävänsä?
        Muuten hyvä kysymys.


      • Olis
        Mistähän kirjoitti:

        luulee löytävänsä?
        Muuten hyvä kysymys.

        sitä vois ajatella vähä niinkun pienenä kehumisena?
        Vaikka ei tosiaan oliskaan , niin pieni se viika.
        Minukin mielestäni vaikee joskus löytää.
        Tosin poikkeuksiakin on joskus tullut vastaan.
        Ei turhan pieni, just normaali vaan.


      • ......
        olla? kirjoitti:

        cuanto costa fica stretta?
        Paljon maksaa tiukka v****u?

        eihän teistä kukaan osaa italiaa vittuakaan!


    • ....

      oikeesti se tarkottaa et "kyrpä". katso=kyrpä ja merta=paska... eli nyt vaan kaikki huutelemaan "katso merta!!" =D

      • merda

        ...........


    • jamma

      ... Että tuolla Italiassa sanaa cazzo käytetään samanlaisissa tilanteissa, kun meillä tätä "vittua".....ajetaan kolari, cazzo....pudotetaan lasi,cazzo...lintu paskantaa päähän,cazzo....

      • Opettajan silmin

        Kyllä voisi olla hauska seurata sekä oppilaiden että opettajien ilmeitä,jos "kevennyksenä" aloitettaisiin ensimmäiset tunnit näiden lausuntojen opimisella....Tylsiä tunteja vetänyt


    • italiaano

      ei tarkoita vittua,vaan miehen sukuelinta..

    • Cari Azzo

      Tarkoittaa penistä

    • Anonyymi

      quatrro stazione tulee aika nopeesti

    • Anonyymi

      On se hyvä väliist hoonata ko kirkkoherra tuloo kylää, näkyy kirkkaus läpi koko miähest ko pyllistää ja nousoo kirkkoherran kasukan reuna jo jorm nousee...

    • Anonyymi

      Kyllä kirkkoväkeä pitää hoonata ! nimenomaan kirkkoväkeä !

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe