Nuorisojoukko hakkasi pojan nyrkkiraudalla

Että semmoista...

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Nuorisojoukko hakkasi pojan nyrkkiraudalla Vihdin Nummelassa/1135236152143

Vanhan kaavan mukaan pahoinpitelijä on taas varmaan ollut 14-vuotias ja pääsee tapahtuneesta, kuin koira veräjästä.

13

850

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ==========

mitäs sitten asiasta tänne tiedottelet jos ei tässä mitään uutista ole.

• En mä tuota ihan olankohauksellakaan ajatellut ohittaa.
        Kyllä tuo huolestuttavalta kuulostaa, että tämän ikäiset hakkaa toisiaan nyrkkiraudoilla ja ties millä...

• ovat?

Nyt olisi tärkeä tietää, minkä VÄRISIÄ tekijät ovat.

• -----------

Olivat olleet vihreitä.

• ------------------

Kyllä ne oli olleet nyt ihan vihreitä, vähän kyllä ihmettelin sitä itsekkin.

• Osmos Kosmos

Lapsien vanhemmille 3kk sosiaaliturva karenssi rangaistukseksi jälkikasvun rankaisemisesta. Velvoitetaan isät ja äidit kasvattamaan jälkikasvuaan. Ei koirastakaan kasva ihmisten seurassa eläjäksi, jos koirat anetaan kasvaa villeinä.

• syytöntä.

Valitettavasti länsimainen lainsäädäntö ei hyväksy sitä, että syytöntä rangaistaan toisen tekemistä rikoksista. Paitsi abortin kohdalla, jossa raiskauksen tuloksena syntyvä viaton lapsi voidaan tappaa kostoksi siitä, mitä toinen ihminen, hänen isänsä, on tehnyt.

• syytöntä. kirjoitti:

Valitettavasti länsimainen lainsäädäntö ei hyväksy sitä, että syytöntä rangaistaan toisen tekemistä rikoksista. Paitsi abortin kohdalla, jossa raiskauksen tuloksena syntyvä viaton lapsi voidaan tappaa kostoksi siitä, mitä toinen ihminen, hänen isänsä, on tehnyt.

Mutta ovatko vanhemmat syyttömiä? Useimmissa tapauksissa kyllä, mutta joskus he eivät ole laittaneet tarpeeksi tiukkoja rajoja lapselleen, mistä sitten saattaa seurata tällaista...

• jotenkin semmonen
        syytöntä. kirjoitti:

kuva että se on äiti joka tekee sen abortin eikä isä.

• Konukissa

Ihmettelen miten kokonainen nuorisojoukko voi hakata yhden ihmisen yhdellä nyrkkiraudalla?

Ja vieläpä yhdellä iskulla.

Ei pojat. Ei sitä uutisointia tuolla tavalla tehdä.

• ............

Mitähän tollaisten penskojen päässä liikkuu, jotka toisia hakkaa?

• -Heka-

Villiintyneitä? Olisko peruskoulutus on jäänyt kesken tai puuttuu kokonaan. Papukaijat osaavat puhua, varikset käyttää työkaluja ja norsut piirtää, mutta ihmisiksi näitä eläimiä ei luokitella (ulkonäölliset seikat?)

• affrus

tais pojilla vähän päässä viirata jos toisiaan hakata =P

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3891
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2263
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      123
      1679
    4. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1431
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      984
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      694
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      681
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      651
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      638
    Aihe