pegging

Tekisi mieli

Onko kellään kokemusta peggingistä eli että nainen panee miestä vyötärödildolla pyllyyn? Mua ajatus kiihottaa vaikkakin sitten vain dildolla, mutta ei kehtaa kysyä ennakkoluulojen takia.

6

4734

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilkaa

      Kysynpä ensin, että oletko itse mies, vaiko nainen.
      Kaikkeahan kannattaa aina kokeilla.
      Ei sitä kokeilematta tiedä, eikä ainakaa rohkeasti kysymättä toteudu.
      Olitpa sitten mies, tai nainen, niin jos seksiinne muuten kuuluu anaaliseksi, niin miksei sitä uskalla kysyä myös toisin päin kokeiltavaksi.
      Tuleepahan taas yksi tasa-arvoisempi juttu seksiinne.

    • Eräs nainen

      Suosittelen kokeilemaan, on erittäin kiihottavaa.

      Useilla miehillä on vain suuria ennakkoluuloja sitä kohtaan (homofobiaa?), että heitä naitaisiin dildolla, mutta suosittelen kokeilemaan, kyllä ne ennakkoluulot siitä karisevat.

      Meilläkin siitä tuli suuri "suosikki" kun sille tielle eksyttiin.

    • kuuskymppinen

      Meillä harrastetaan molemminpuoleista peppuseksiä dildolla ja ilman dildoa ja molemmat nauttii siitä.
      Yksi huono puoli siinä on minun kohdallani, jos minä saan peppuuni ensin, nimittäin minä saan orgasmin saadessani dildoa peppuuni, joten sitten minun pitää joko sormilla, tai kielellä tyydyttää vaimoni, kalu ei seiso enää.

    • Anonyymi

      Olisihan tuo ihana tapa kostaa kaikki miehiltä tullut dissaus vuosien varrelta. Alistettuna naisena ei paljoa parempaa tapaa kostaa olisi. Aloittaisin kaikkein jäärimmästä jäpikästä ja pakottaisin alistumaan ja katumaan kaikkea syyllistämistä. Tietäisin kyllä kenestä haluaisin aloittaa.

    • Anonyymi

      On kokemusta. Vaimo tekee sitä ihan mielellään, mutta hän käyttää hyvin karkeaa kieltä aktin kestäessä, vaikka muuten ei koskaan. Korvat punaisena saa kuunnella: Voi v...tu, taasko sit pe...tä pitää rassata, työnnetään nyt sinne koko saatanan pötkylä, tuntuuko tämä edes , no annetaan nyt sitten koko rahan edestä, ettei heti tarvi olla ruinaamassa. Katokkin ettei mitään tule ulos, tai saat selkääs... jne

    • Anonyymi

      On kokemusta ja lisää haluisin M36

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe