meillä oli juuri juttua miljonääri jussi ohjelmasta juttua kahvitauolla. tipahtiko joku tyttö piereskeltyään miljonääri jussin kanssa vietetyssä illassa? :)
kuka se niistä tytöistä oli?
MILJONÄÄRI JUSSIN PIERESKELIJÄ
10
1618
Vastaukset
- Ei Heidi K.
Heidi K.
- kukuku
turkutar Heidi K
- jehna pehna
Mitä kamalaa muka piereskelevässä likassa on? Ei kai sitä itselleen voi,jos suolisto paukkuu minkä ehtii.
Piereehän miehetkin! Vai eikö nainen sitten saisi päästellä kaasuja pihalle?- anti-pieru
No ajattele nyt, jos nainen on päässyt miljonäärin kanssa treffeille ja heti kaasuttaa huoneilman vihreäksi!
- jennaati
anti-pieru kirjoitti:
No ajattele nyt, jos nainen on päässyt miljonäärin kanssa treffeille ja heti kaasuttaa huoneilman vihreäksi!
joo se oli turkulainen ilmapää joka tyhjensi ilmat peräaukkonsa kautta muiden (mukaan lukien miljonääri-jussin) neniin... terveiset menivät siinä älyn jättiläisen suolistosta
- kaisunelli
jennaati kirjoitti:
joo se oli turkulainen ilmapää joka tyhjensi ilmat peräaukkonsa kautta muiden (mukaan lukien miljonääri-jussin) neniin... terveiset menivät siinä älyn jättiläisen suolistosta
voi kukkanen kun mä repesin tuota viimeistä kommenttia... kaikkea sitä miljonääri jussissa tapahtuikin
- holmiss
kaisunelli kirjoitti:
voi kukkanen kun mä repesin tuota viimeistä kommenttia... kaikkea sitä miljonääri jussissa tapahtuikin
löysin just roskien joukosta seiska lehden jossa se heidi sano että se ei missään nimessä pierassu!
- Laktoosiko?
holmiss kirjoitti:
löysin just roskien joukosta seiska lehden jossa se heidi sano että se ei missään nimessä pierassu!
roskia säilyttelet..
- sorbettii83
Laktoosiko? kirjoitti:
roskia säilyttelet..
mä muistan että se heidi k oli ihan sen näköinenkin naamasta että se on tarpeeksi tyhmä pierastaakseen miestä hakiessaan!!!!
- jk
ei kukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147230
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434604- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277