on Israelin 60-vuotis syntymäpäivä. Toivotan valtavan paljon onnea ja Jumalan siunausta Israelille ja kaikille rakkaille juutalaisille! toivoo: eräs kristitty
Tänään
5
288
Vastaukset
- Elisama
Jumala siunatkoon Israelia
juutalaiset lähtee miehittämiltään palesttinalais alueilta? Koska juutalaiset ihmishylkiöt lopettavat palestiinalaisten kiusaamisen?
Juutalaisilla on niin verinen historia, että tokkopa ne koskaan ymmärtävät elää rauhassa. Silmä silmästä, hammas hampaasta, koe mooseksen uskoisen kosto...- hyvä mieli
KUN SAIT OIKEIN PURKAUTUA. Koko päivän nyt tuntuu rintarottingilla kävellessä, että kuinka erinomainen minä tässä kävellessäni olen, kun en ole niinkuin nuo "hylkiöt".
Mutta tiedätkö, että mitä enemmän parjaaat juutalaisia, se koituu heille siunaukseksi, mutta sinulle kadotukseksi, näin sanassa sanotaan.
He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina." - Pesko
hyvä mieli kirjoitti:
KUN SAIT OIKEIN PURKAUTUA. Koko päivän nyt tuntuu rintarottingilla kävellessä, että kuinka erinomainen minä tässä kävellessäni olen, kun en ole niinkuin nuo "hylkiöt".
Mutta tiedätkö, että mitä enemmän parjaaat juutalaisia, se koituu heille siunaukseksi, mutta sinulle kadotukseksi, näin sanassa sanotaan.
He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina."eivätkä himoitse naapureiden maita. Jatkuvat kahinat Israelin rajoilla aiheutuvat selkeästi Israelin naapureista. Tutustukaa 1800-1900 vuosisatojen historiaan. Ja tietysti myös vuosituhansien historiaan. Selviää samalla, että kristillinen näkemys juutalaisvaltioista ja juutalaisista läpi aikojen on kovin uskonnollisesti värittynyt ja siten kierollaan.
hyvä mieli kirjoitti:
KUN SAIT OIKEIN PURKAUTUA. Koko päivän nyt tuntuu rintarottingilla kävellessä, että kuinka erinomainen minä tässä kävellessäni olen, kun en ole niinkuin nuo "hylkiöt".
Mutta tiedätkö, että mitä enemmän parjaaat juutalaisia, se koituu heille siunaukseksi, mutta sinulle kadotukseksi, näin sanassa sanotaan.
He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina."eivät ole sen parempia kuin muutkaan. Väittämällä itseään valituksi kansaksi aiheuttaa ne itelleen va ongelmia. Kaikki olisi paremmin, kun juutalaisilta saataisiin ydinaseet pois, ja yhdysvallat lakkais varustamasta israelia, ja mossad lopettaiis salamurhat ja terrorin vapaassa maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511