Tänään

....!

on Israelin 60-vuotis syntymäpäivä. Toivotan valtavan paljon onnea ja Jumalan siunausta Israelille ja kaikille rakkaille juutalaisille! toivoo: eräs kristitty

5

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisama

      Jumala siunatkoon Israelia

    • juutalaiset lähtee miehittämiltään palesttinalais alueilta? Koska juutalaiset ihmishylkiöt lopettavat palestiinalaisten kiusaamisen?

      Juutalaisilla on niin verinen historia, että tokkopa ne koskaan ymmärtävät elää rauhassa. Silmä silmästä, hammas hampaasta, koe mooseksen uskoisen kosto...

      • hyvä mieli

        KUN SAIT OIKEIN PURKAUTUA. Koko päivän nyt tuntuu rintarottingilla kävellessä, että kuinka erinomainen minä tässä kävellessäni olen, kun en ole niinkuin nuo "hylkiöt".

        Mutta tiedätkö, että mitä enemmän parjaaat juutalaisia, se koituu heille siunaukseksi, mutta sinulle kadotukseksi, näin sanassa sanotaan.
        He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina."


      • Pesko
        hyvä mieli kirjoitti:

        KUN SAIT OIKEIN PURKAUTUA. Koko päivän nyt tuntuu rintarottingilla kävellessä, että kuinka erinomainen minä tässä kävellessäni olen, kun en ole niinkuin nuo "hylkiöt".

        Mutta tiedätkö, että mitä enemmän parjaaat juutalaisia, se koituu heille siunaukseksi, mutta sinulle kadotukseksi, näin sanassa sanotaan.
        He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina."

        eivätkä himoitse naapureiden maita. Jatkuvat kahinat Israelin rajoilla aiheutuvat selkeästi Israelin naapureista. Tutustukaa 1800-1900 vuosisatojen historiaan. Ja tietysti myös vuosituhansien historiaan. Selviää samalla, että kristillinen näkemys juutalaisvaltioista ja juutalaisista läpi aikojen on kovin uskonnollisesti värittynyt ja siten kierollaan.


      • hyvä mieli kirjoitti:

        KUN SAIT OIKEIN PURKAUTUA. Koko päivän nyt tuntuu rintarottingilla kävellessä, että kuinka erinomainen minä tässä kävellessäni olen, kun en ole niinkuin nuo "hylkiöt".

        Mutta tiedätkö, että mitä enemmän parjaaat juutalaisia, se koituu heille siunaukseksi, mutta sinulle kadotukseksi, näin sanassa sanotaan.
        He kantavat näin meidän syntejämme, eli ovat syyttömästi ns. " vikauhrina."

        eivät ole sen parempia kuin muutkaan. Väittämällä itseään valituksi kansaksi aiheuttaa ne itelleen va ongelmia. Kaikki olisi paremmin, kun juutalaisilta saataisiin ydinaseet pois, ja yhdysvallat lakkais varustamasta israelia, ja mossad lopettaiis salamurhat ja terrorin vapaassa maailmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe