Ympärileikkaus ja itsetyydytys

zomppe

Miten ympärileikatut tyydyttävät itseään? Ja millä tavalla ympärileikattujen itsetyydytys eroaa ns normaalista tavasta?

24

8187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taakse

      Ja pidä se siellä toisella kädellä ja toisella runkkaat.Puuttuu vaan esinahka käden jä kyrvän välistä.Vaatii varmaan liukastetta enemmän käsitöissä.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä vaadi,ihan kuiviltaan runkkaan😉


    • niiten tartte

      ku suomalaiset muijat jakaa nille hanuria etelänmaissa
      juutalaisista ei tiedä

    • kelleri

      Hankalaa se niillä onkin. Siitä syystä isamilaisissa on niin paljon homoja ja pedofiileja kun ei runkku onnistu. Samasta syystä ne ovat kovia raiskailemaan kaikkia sukupuoleen katsomatta. Sudanissa näin iltaisin nuoren miehen heilauttavan kättä vaimolleen ja taluttavan aasinsa kaivamaansa kuoppaan. Sitten ylsi sopivasti nylkyttää aasia. Aasi oli aivan rauhallinen kun oli tottunut. Nosti hännänkin ylös itse.

    • albullah

      niin se tapahtuu,

    • Yksin..

      Minut on ympärileikattu jo 60-luvulla ja olen täysin suomalainen. Runkkaaminen onnistuu aivan hyvin mutta suuseksiä saa kyllä hyvin. Kalussa ei pöpöjä eikä muuta töhnää. Naiset tykkää ja onhan se nyt komeempaakin kuin joku tuppimulkku.

      • Anonyymi

        Sama juttu, ja kauniiksi kehuttu ; )


      • Anonyymi

        Minutkin 60-luvun puolivälin jälkeen,tosin olin silloin 2-vuotias. Olenkin miettinyt, miten yleistä ymp.leikkaus oli esim. 40-60-luvuilla? Olitko/oletko tuolloin/nyt minkä ikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minutkin 60-luvun puolivälin jälkeen,tosin olin silloin 2-vuotias. Olenkin miettinyt, miten yleistä ymp.leikkaus oli esim. 40-60-luvuilla? Olitko/oletko tuolloin/nyt minkä ikäinen?

        Olisi toki kiva nähdä ja vertailla leikattuja ; )
        Stadista ketään vanhempaa,leikattua kiinnostunutta? Itse 54vee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi toki kiva nähdä ja vertailla leikattuja ; )
        Stadista ketään vanhempaa,leikattua kiinnostunutta? Itse 54vee

        onko tiukka ikähaarukka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi toki kiva nähdä ja vertailla leikattuja ; )
        Stadista ketään vanhempaa,leikattua kiinnostunutta? Itse 54vee

        Eikö löydy...😯?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi toki kiva nähdä ja vertailla leikattuja ; )
        Stadista ketään vanhempaa,leikattua kiinnostunutta? Itse 54vee

        Sillai,että nimenomaan vanhempi leikattu kiinnostaisi ; )
        -Löytyisikö Hesasta???


    • itse nahaton

      Ihan normaali itsetyydytys. On sitä löysää nahkaa vielä peniksen varressa ihan riittävästi. Terveisin. ympärileikattu 20 v. sitten.

    • ympärileikattu 25vuotiaana

      Ei se ole mikään ongelma on vaan esinahka pois välistä ja runkaat kalun vartta ja en ole tarvinut liukastetta sitä tulee mulla omasta takaa ihan ritämiin ja sylkeä voi käytää hätätapauksessa joss tuntuu että hiertää.
      Hestävyys on ihan eri luokaa nyt kun on leikattu
      ei lennä heti ensimäisistä työnöistä ja vedoista.
      Terska nimitäin ei ole enää niin herkkä.
      Mulla tuli ensimäisellä hydynällä leikauksen jälkeen verirakkula trerskaan kun oli ollut niin kauan piilossa ja sitten jousuin käytää kyllä kortsua muutaman kerran sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Mua ei ole ympärileikattu mutta, jos ei kunnolla seiso niin seksi kestää monta tuntia.. Ei se ole enään mukavaa..


    • Kysymystä

      Siinä sitä on mysteeriä kerrakseen! Voitko edes kuvitella!

    • N-40v.

      ...tuosta asiasta. Mieheni on ympärileikattu, samoin edelliset kaverini...ihan sattumalta siis, ei liity mitenkään uskontoon tai mihinkään sellaiseen. Mukavasti sujuu suuseksit ja käsittelyt...paremminkin olisin ihmeissäni, jos saisin käsiini leikkaamattoman kalun. Lisäksi kestävyys ja seisokki huippuluokkaa:-)

    • miehet poikia

      niin kait se menee nuilla leikattu munasilla, ei minun tietääkseni ole kuin 1/10 heteroja, eli aika sama mitä ne tekee.

      • puhdasnuppi

        Joo leikkaushan sitä homon tekee. Naiset ainaskin on tykänny leikatusta kun ei tarvii haistella kusista esinahan alusta.


      • pelittää
        puhdasnuppi kirjoitti:

        Joo leikkaushan sitä homon tekee. Naiset ainaskin on tykänny leikatusta kun ei tarvii haistella kusista esinahan alusta.

        on puhdas ja mulla ainakin leikattu, koska oli ahdas eli suomeksi iso penis


      • tietäjäiänikuinenm
        pelittää kirjoitti:

        on puhdas ja mulla ainakin leikattu, koska oli ahdas eli suomeksi iso penis

        poika juksaa. Eihän sinulla ole isoa penistä liekkö koskaan edes nähnyt?
        sinun vikasi tai ei sinun vaan sinun mulukkusi vika pää oli että nahkapuku oli liian pieni reiästään suhteutettuna terskan kokkoon.
        ruotsiksi olet ääliö.


      • Anonyymi

        Sinun tietääksesi...😏 Sinun tietämyksesi taitaa perustua pohjois-pohjanmaalaisiin perimätietoihin sekä lahkolaisuuteen😆😆


    • Mulla on ollut leikattu yli 46v sitten. naiset ovat tykänneet koosta ja näöstä. Se on nätin näköinen kun vetää penisrenkaan pallien ja kullin ympärille.terska on iso ja turvonnut..... sitä on sitten mukava hieroa öljyllä kämmenien välissä kiusoitellen laukeamista. Pillussa näyttää hyvältä kun työntää vähän sisälle ja ottaa ulos ja taas sisään... sama toimii pepussa.....

    • Anonyymi

      Samoin lääketieteellisistä syistä ympärileikattu täällä. Runkkaaminen ei juuri eroa mitenkään toimivuuden tai tunnon puolesta, jotain liukastetta vain tarvitsee lisäksi. Helppo pitää myös puhtaana. ;-)

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe