Ympärileikkaus ja itsetyydytys

zomppe

Miten ympärileikatut tyydyttävät itseään? Ja millä tavalla ympärileikattujen itsetyydytys eroaa ns normaalista tavasta?

24

4938

Vastaukset

• Ja pidä se siellä toisella kädellä ja toisella runkkaat.Puuttuu vaan esinahka käden jä kyrvän välistä.Vaatii varmaan liukastetta enemmän käsitöissä.

• Ei välttämättä vaadi,ihan kuiviltaan runkkaan😉

• ku suomalaiset muijat jakaa nille hanuria etelänmaissa
    juutalaisista ei tiedä

• Hankalaa se niillä onkin. Siitä syystä isamilaisissa on niin paljon homoja ja pedofiileja kun ei runkku onnistu. Samasta syystä ne ovat kovia raiskailemaan kaikkia sukupuoleen katsomatta. Sudanissa näin iltaisin nuoren miehen heilauttavan kättä vaimolleen ja taluttavan aasinsa kaivamaansa kuoppaan. Sitten ylsi sopivasti nylkyttää aasia. Aasi oli aivan rauhallinen kun oli tottunut. Nosti hännänkin ylös itse.

• niin se tapahtuu,

• Minut on ympärileikattu jo 60-luvulla ja olen täysin suomalainen. Runkkaaminen onnistuu aivan hyvin mutta suuseksiä saa kyllä hyvin. Kalussa ei pöpöjä eikä muuta töhnää. Naiset tykkää ja onhan se nyt komeempaakin kuin joku tuppimulkku.

• Sama juttu, ja kauniiksi kehuttu ; )

• Minutkin 60-luvun puolivälin jälkeen,tosin olin silloin 2-vuotias. Olenkin miettinyt, miten yleistä ymp.leikkaus oli esim. 40-60-luvuilla? Olitko/oletko tuolloin/nyt minkä ikäinen?

• Anonyymi kirjoitti:

Minutkin 60-luvun puolivälin jälkeen,tosin olin silloin 2-vuotias. Olenkin miettinyt, miten yleistä ymp.leikkaus oli esim. 40-60-luvuilla? Olitko/oletko tuolloin/nyt minkä ikäinen?

Olisi toki kiva nähdä ja vertailla leikattuja ; )
      Stadista ketään vanhempaa,leikattua kiinnostunutta? Itse 54vee

• Anonyymi kirjoitti:

onko tiukka ikähaarukka?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö löydy...😯?

• Anonyymi kirjoitti:

Sillai,että nimenomaan vanhempi leikattu kiinnostaisi ; )
      -Löytyisikö Hesasta???

• Ihan normaali itsetyydytys. On sitä löysää nahkaa vielä peniksen varressa ihan riittävästi. Terveisin. ympärileikattu 20 v. sitten.

• Ei se ole mikään ongelma on vaan esinahka pois välistä ja runkaat kalun vartta ja en ole tarvinut liukastetta sitä tulee mulla omasta takaa ihan ritämiin ja sylkeä voi käytää hätätapauksessa joss tuntuu että hiertää.
    Hestävyys on ihan eri luokaa nyt kun on leikattu
    ei lennä heti ensimäisistä työnöistä ja vedoista.
    Terska nimitäin ei ole enää niin herkkä.
    Mulla tuli ensimäisellä hydynällä leikauksen jälkeen verirakkula trerskaan kun oli ollut niin kauan piilossa ja sitten jousuin käytää kyllä kortsua muutaman kerran sen jälkeen.

• Mua ei ole ympärileikattu mutta, jos ei kunnolla seiso niin seksi kestää monta tuntia.. Ei se ole enään mukavaa..

• Siinä sitä on mysteeriä kerrakseen! Voitko edes kuvitella!

• ...tuosta asiasta. Mieheni on ympärileikattu, samoin edelliset kaverini...ihan sattumalta siis, ei liity mitenkään uskontoon tai mihinkään sellaiseen. Mukavasti sujuu suuseksit ja käsittelyt...paremminkin olisin ihmeissäni, jos saisin käsiini leikkaamattoman kalun. Lisäksi kestävyys ja seisokki huippuluokkaa:-)

• niin kait se menee nuilla leikattu munasilla, ei minun tietääkseni ole kuin 1/10 heteroja, eli aika sama mitä ne tekee.

• Joo leikkaushan sitä homon tekee. Naiset ainaskin on tykänny leikatusta kun ei tarvii haistella kusista esinahan alusta.

• puhdasnuppi kirjoitti:

Joo leikkaushan sitä homon tekee. Naiset ainaskin on tykänny leikatusta kun ei tarvii haistella kusista esinahan alusta.

on puhdas ja mulla ainakin leikattu, koska oli ahdas eli suomeksi iso penis

• pelittää kirjoitti:

on puhdas ja mulla ainakin leikattu, koska oli ahdas eli suomeksi iso penis

poika juksaa. Eihän sinulla ole isoa penistä liekkö koskaan edes nähnyt?
      sinun vikasi tai ei sinun vaan sinun mulukkusi vika pää oli että nahkapuku oli liian pieni reiästään suhteutettuna terskan kokkoon.
      ruotsiksi olet ääliö.

• Sinun tietääksesi...😏 Sinun tietämyksesi taitaa perustua pohjois-pohjanmaalaisiin perimätietoihin sekä lahkolaisuuteen😆😆

• Mulla on ollut leikattu yli 46v sitten. naiset ovat tykänneet koosta ja näöstä. Se on nätin näköinen kun vetää penisrenkaan pallien ja kullin ympärille.terska on iso ja turvonnut..... sitä on sitten mukava hieroa öljyllä kämmenien välissä kiusoitellen laukeamista. Pillussa näyttää hyvältä kun työntää vähän sisälle ja ottaa ulos ja taas sisään... sama toimii pepussa.....

• Samoin lääketieteellisistä syistä ympärileikattu täällä. Runkkaaminen ei juuri eroa mitenkään toimivuuden tai tunnon puolesta, jotain liukastetta vain tarvitsee lisäksi. Helppo pitää myös puhtaana. ;-)

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.