netitse ulkomailta. Suomesta kyllä. DVD:nä totta kai. Niin ja suomi-tekstit pakolliset, tietenkin!
Eli laatuelokuvaa hakusessa, kauniita ihmisiä, hulppeita värejä, koskettavaa juonta, jännitystä, tanssiesityksiä, erilaista. KERRO MINULLE esimerkkejä.
Mistä HYVIÄ Bollywood-elokuvia?
7
2708
Vastaukset
- Devika Rani
Hieman mahdottoman pyynnön pyysit. Suomessa kun ei julkaista Bollywood-elokuvia! Vain 2 elokuvaa on läpäissyt seulan: Lagaan-Olipa kerran Intiassa ja The Rising-Legend of Mangal Pandey. Molemmissa patrioottisissa elokuvissa näyttelee Aamir Khan.
Tällä hetkellä on vain yksi suomalainen nettikauppa, josta voit näitä ostaa: Itä-Intian kauppahuone. Mutta näissä elokuvissa on englanninkieliset tekstit. Joistakin voi löytyä jo ruotsinkieliset, jos haltsaat sen paremmin.- Devika Rani
Kabhi Khushi Kabhie Gham (2001). Tunnetaan myös nimellä Ilon päiviä surun päiviä.
Devdas (2002)
Hum Dil De Chuke Sanam (1998)
Veer-Zaara (2004)
Saathiya (2002)
Hum Tum (2004)
Om Shanti Om (2007)
Jab We Met (2007)
Satyam Shivam Sundaram (1978)
Bluffmaster (2005)
Ja lukuisia muita elokuvia.. - jää katsomatta
Devika Rani kirjoitti:
Kabhi Khushi Kabhie Gham (2001). Tunnetaan myös nimellä Ilon päiviä surun päiviä.
Devdas (2002)
Hum Dil De Chuke Sanam (1998)
Veer-Zaara (2004)
Saathiya (2002)
Hum Tum (2004)
Om Shanti Om (2007)
Jab We Met (2007)
Satyam Shivam Sundaram (1978)
Bluffmaster (2005)
Ja lukuisia muita elokuvia..sillä tyttöystävä ei osaa edes englantia, eikä jaksa täten seurata. Täytynee odotella "parempia" aikoja.
- Devika Rani
jää katsomatta kirjoitti:
sillä tyttöystävä ei osaa edes englantia, eikä jaksa täten seurata. Täytynee odotella "parempia" aikoja.
Toivotaan, että asiaan tulisi muutosta. Tietysti asiaan voi vaikuttaa hieman itsekin, nimittäin palautteen annolla. Itse olen ollut yhteydessä muutamaan otteeseen yleen, maikkariin ja neloseen palautteen muodossa. Kieltämättä aika paljon dokumentteja on alkanut tulla Intiasta yle teemalta. Myös olen laittanut palautetta Future Film levitysyhtiöön. Kannattaa itsekin olla aktiivinen ja tehdä näin!
Makuunista löydät The Namesaken ja Lagaanin. - Nimetön
Devika Rani kirjoitti:
Toivotaan, että asiaan tulisi muutosta. Tietysti asiaan voi vaikuttaa hieman itsekin, nimittäin palautteen annolla. Itse olen ollut yhteydessä muutamaan otteeseen yleen, maikkariin ja neloseen palautteen muodossa. Kieltämättä aika paljon dokumentteja on alkanut tulla Intiasta yle teemalta. Myös olen laittanut palautetta Future Film levitysyhtiöön. Kannattaa itsekin olla aktiivinen ja tehdä näin!
Makuunista löydät The Namesaken ja Lagaanin.Lagaanin ja The Rising -elokuvat. Ne olivat mielestäni hyviä ja yhteiskunnallisia, mutta eivät tyypillisiä Bollywood-elokuvia (tai sellaisia iloisia, värikkäitä ja laulullisia, kuten olen kuvitellut).
Kirjastosta löytyi myös Hilpeys ja ennakkoluulo -niminen iloittelu, joka on tietysti mukaelma Austenin Ylpeys ja ennakkoluulo -kirjasta. Se oli iloinen ja hauskasti sovitettu, jos tuntee alkuperäistarinan. Intialaiset näyttelijät olivat tosi hyviä, mutta amerikkalainen Darcy-pääosanesittäjä oli tosi kuiva, joka oli harmi, sillä pääosassa ollut intialainen näyttelijätär oli kaunis ja karsimaattinen. - Devika Rani
Nimetön kirjoitti:
Lagaanin ja The Rising -elokuvat. Ne olivat mielestäni hyviä ja yhteiskunnallisia, mutta eivät tyypillisiä Bollywood-elokuvia (tai sellaisia iloisia, värikkäitä ja laulullisia, kuten olen kuvitellut).
Kirjastosta löytyi myös Hilpeys ja ennakkoluulo -niminen iloittelu, joka on tietysti mukaelma Austenin Ylpeys ja ennakkoluulo -kirjasta. Se oli iloinen ja hauskasti sovitettu, jos tuntee alkuperäistarinan. Intialaiset näyttelijät olivat tosi hyviä, mutta amerikkalainen Darcy-pääosanesittäjä oli tosi kuiva, joka oli harmi, sillä pääosassa ollut intialainen näyttelijätär oli kaunis ja karsimaattinen.Joo, Lagaan ja The Rising ovat niitä ainoita Bollywood-elokuvia, jotka ovat läpäisseet seulan..
Hilpeys ja ennakkoluulo elokuvan näyttelijätär on L'Orealinkin mainoksista tuttu Aishwarya Rai (Bachchan). Elokuvan tuotantotiimi on käsittääkseni brittiläinen.
Muita Aishwaryan länsimaisia filmejä ovat Rakkauden kaikki mausteet (Mistress of Spicess) ja The Last Legion. Molemmat löytyvät Anttilasta. - Devika Rani
Devika Rani kirjoitti:
Joo, Lagaan ja The Rising ovat niitä ainoita Bollywood-elokuvia, jotka ovat läpäisseet seulan..
Hilpeys ja ennakkoluulo elokuvan näyttelijätär on L'Orealinkin mainoksista tuttu Aishwarya Rai (Bachchan). Elokuvan tuotantotiimi on käsittääkseni brittiläinen.
Muita Aishwaryan länsimaisia filmejä ovat Rakkauden kaikki mausteet (Mistress of Spicess) ja The Last Legion. Molemmat löytyvät Anttilasta.Bongasin juuri Sanjay Leela Bhansalin Saawariya -elokuvan Anttilasta. Aitoa Bollywoodia suomitekstein! Loistavaa! :)
Semi-Bollywoodia tarjoaa Salman Khanin Marigold, joka myös löytyy Anttilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983