Heräsin kuolleista, usko tai älä!

Olin täysin kuollut, ikuisesti! Jeesus herätti minut. En enää nuku kuoleman unta. Ihmeellistä.
Täällä ajallisuuden puolella on mahdollsita
siirtyä kuolemasta elämään, toisin kuin siellä
katoamattomuuden iäisellä puolella.

Yksi väärä teko johti "kuolemalla kuolemiseen".
Sitten olin kuolleena kävelijä - en suinkaan
unissakävelijä. Tai tajuton ja tunnoton.
Tunnistin hyvän ja pahan välisen taistelun.

1. Moos. 2:17
mutta hyvän - ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".
1. Moos. 3:5
vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan".

Jumala puhui Adamille ja Eevalle syvän totuuden.
Sielunvihollinen kertoi houkuttelevan osatotuuden.
Tiedämmehän, että vaillinainen totuus johtaa
valheeseen.

Joh. 5:24
Totisesti, totisesti minä sanon teille:
joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen,
joka on minut lähettänyt,
sillä on iankaikkinen elämä,
eikä hän joudu tuomittavaksi,
vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.

Siirryin kuolemasta elämään, kun kuulin Jeesuksen
sanat. En nukkunut kuoleman unta, kiitos Herralle.

Ethän anna kuoleman sinua VALLITA?!

Room. 6:9
Tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole:
kuolema ei enää häntä vallitse.

Kiitos Herralle, että hän "silmänräpäykseksi"
hylkäsi Israelin! Minun hyväkseni.
Mutta vielä Israelkin herää kuolleista!

Room. 11:15
Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?

Ennusta Israelin kuolleille luille!

Hes. 37:5
Näin sanoo Herra, Herra näille luille: Katso, minä annan tulla teihin hengen, ja te tulette eläviksi.

Armo herätti minut

14

380

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat armahtaa

toisiakin ja lakkaat sen rakkaudettoman adventistien syyttelyn ja vainoamisen?

"Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa!"

• Ellenisteille Elämän

Olkaapa hyvät:

Joh. 6:54
        Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.
        Joh. 6:63
        Henki yksin tekee eläväksi, lihasta ei ole mitään hyötyä. Ne sanat, jotka olen teille puhunut, ovat henki ja elämä. [2. Kor. 3:6]
        Joh. 11:25
        Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, [11:25,26: Joh. 1:4 ]
        Joh. 14:6
        Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. [Joh. 11:25; Room. 5:2; Hepr. 10:20]
        Joh. 17:3
        Ja ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen. [Fil. 3:8]
        Joh. 20:31
        Tämä on kirjoitettu siksi, että te uskoisitte Jeesuksen olevan Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä, kun uskotte, olisi elämä hänen nimensä tähden. [1. Joh. 5:13]
        Room. 5:10
        Jos kerran Jumalan Pojan kuolema sovitti meidät Jumalan kanssa, kun olimme hänen vihollisiaan, paljon varmemmin on Jumalan Pojan elämä pelastava meidät nyt, kun sovinto on tehty. [Ef. 2:16; Kol. 1:20-22].

Kristittyjen armolahja Ellen-addiktioisille
        (Ellen-riippuvaisille)

• Armon aamuun kaikki

Jes. 26:19
      Mutta sinun kuolleesi virkoavat eloon, minun ruumiini nousevat ylös. Herätkää ja riemuitkaa, te jotka tomussa lepäätte, sillä sinun kasteesi on valkeuksien kaste, ja maa tuo vainajat ilmoille.

Joel. 1:5
      Herätkää, te juopuneet, ja itkekää, valittakaa, kaikki viininjuojat, rypälemehun tähden, sillä se on otettu pois teidän suustanne.

Jes. 51:17
      Heräjä, heräjä, nouse, Jerusalem, sinä joka olet juonut Herran kädestä hänen vihansa maljan, joka olet päihdyttävän pikarin juonut, tyhjäksi särpinyt.

Jes. 52:1
      Heräjä, heräjä, pukeudu voimaasi, Siion; pukeudu juhlapukuusi, Jerusalem, sinä pyhä kaupunki. Sillä ei koskaan enää astu sinun sisällesi ympärileikkaamaton eikä saastainen.

2. Kor. 3:3
      Sillä ilmeistä on, että te olette Kristuksen kirje, meidän palvelustyöllämme kirjoitettu, ei musteella, vaan elävän Jumalan Hengellä, ei kivitauluihin, vaan sydämen lihatauluihin.

Room. 2:29
      vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.

Gal. 6:15
      Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus.

Yx_ikuisesta_kuolon_unesta_herätetty_!

• Ala elää!

1. Kor. 15:55
        "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"

1. Kor. 15:26
        Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Ilm. 6:8
        Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen;
        ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema,
        ja Tuonela seurasi hänen mukanaan,
        ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

Ilm. 20:13
        Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

Ilm. 20:14
        Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.

Ilm. 21:8
        Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

I k u i n e n v o i t t o K u o l e m a s t a !!!

" Joh.Ilm. 20:10
        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä,
        heitetään samaan rikinkatkuiseen,
        tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta,

ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää,
        aina ja ikuisesti.
        [Ilm. 13:11, 14:10,11, 19:20]"

• Elämästä !
        Ala elää! kirjoitti:

1. Kor. 15:55
        "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"

1. Kor. 15:26
        Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Ilm. 6:8
        Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen;
        ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema,
        ja Tuonela seurasi hänen mukanaan,
        ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

Ilm. 20:13
        Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

Ilm. 20:14
        Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.

Ilm. 21:8
        Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

I k u i n e n v o i t t o K u o l e m a s t a !!!

" Joh.Ilm. 20:10
        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä,
        heitetään samaan rikinkatkuiseen,
        tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta,

ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää,
        aina ja ikuisesti.
        [Ilm. 13:11, 14:10,11, 19:20]"

Luukas 7.

20 Miehet tulivat Jeesuksen luo ja sanoivat: "Johannes Kastaja lähetti meidät kysymään sinulta: 'Oletko sinä se, jonka on määrä tulla, vai pitääkö meidän odottaa jotakuta muuta?'"
        21 Jeesus oli silloin juuri parantanut monien taudit ja vaivat, karkottanut pahoja henkiä ja antanut monelle sokealle näön.
        22 Niinpä hän vastasi: "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä olette nähneet ja kuulleet: Sokeat saavat näkönsä ja rammat kävelevät, spitaaliset puhdistuvat ja kuurot kuulevat, kuolleet herätetään henkiin ja köyhille julistetaan ilosanoma. [Jes. 29:18,19, 35:5,6; Luuk. 4:18]
        23 Autuas se, joka ei minua torju."

Luukas 24.

3 Niin he menivät sisään, mutta eivät löytäneet Herran Jeesuksen ruumista.
        4 Ja kun he olivat tästä ymmällä, niin katso, kaksi miestä seisoi heidän edessään säteilevissä vaatteissa.
        5 Ja he peljästyivät ja kumartuivat kasvoillensa maahan. Niin miehet sanoivat heille:

"Miksi te etsitte elävää kuolleitten joukosta?

6 Ei hän ole täällä, hän on noussut ylös. Muistakaa, kuinka hän puhui teille vielä ollessaan Galileassa,
        7 sanoen: 'Ihmisen Poika pitää annettaman syntisten ihmisten käsiin ja ristiinnaulittaman, ja hänen pitää kolmantena päivänä nouseman ylös'."

• Hurskastelijasta en ole varma
        Elämästä ! kirjoitti:

Luukas 7.

20 Miehet tulivat Jeesuksen luo ja sanoivat: "Johannes Kastaja lähetti meidät kysymään sinulta: 'Oletko sinä se, jonka on määrä tulla, vai pitääkö meidän odottaa jotakuta muuta?'"
        21 Jeesus oli silloin juuri parantanut monien taudit ja vaivat, karkottanut pahoja henkiä ja antanut monelle sokealle näön.
        22 Niinpä hän vastasi: "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä olette nähneet ja kuulleet: Sokeat saavat näkönsä ja rammat kävelevät, spitaaliset puhdistuvat ja kuurot kuulevat, kuolleet herätetään henkiin ja köyhille julistetaan ilosanoma. [Jes. 29:18,19, 35:5,6; Luuk. 4:18]
        23 Autuas se, joka ei minua torju."

Luukas 24.

3 Niin he menivät sisään, mutta eivät löytäneet Herran Jeesuksen ruumista.
        4 Ja kun he olivat tästä ymmällä, niin katso, kaksi miestä seisoi heidän edessään säteilevissä vaatteissa.
        5 Ja he peljästyivät ja kumartuivat kasvoillensa maahan. Niin miehet sanoivat heille:

"Miksi te etsitte elävää kuolleitten joukosta?

6 Ei hän ole täällä, hän on noussut ylös. Muistakaa, kuinka hän puhui teille vielä ollessaan Galileassa,
        7 sanoen: 'Ihmisen Poika pitää annettaman syntisten ihmisten käsiin ja ristiinnaulittaman, ja hänen pitää kolmantena päivänä nouseman ylös'."

Matt. 5:20
        Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Joh. 5:26
        Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä.
        Joh. 5:39

Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;

Joh. 6:40
        Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

Joh. 6:47
        Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.

Joh. 6:54
        Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

Elämä ilmestyi minullekin . . .

1. Kor. 15:8
        Viimeiseksi kaikista hän ilmestyi minullekin, joka olen kuin keskosena syntynyt.
        [Ap. t. 9:5; 1. Kor. 9:1]

Gal. 1:12
        Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä kukaan ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi minulle. [1. Kor. 11:23; Ef. 3:3]

1. Tim. 3:16
        Me tunnustamme, että meidän uskomme pyhä salaisuus on suuri:
        Hän ilmestyi ihmisruumiissa,
        hänet julistettiin vanhurskaaksi Hengen voimasta,
        enkelit saivat hänet nähdä, hänestä saarnattiin kansoille,
        häneen uskottiin maailmassa, hänet korotettiin kirkkauteen.
        [Joh. 1:14; Ap. t. 1:9; Room. 1:4; Ef. 3:6; 1. Piet. 1:12]

Kans_yx_täyskuollut_mutta_herätetty

• ##### Miksi alla olevan aloituksen jatkajat kirjoittavat asian vierestä? Miksei kukaan kiinnitä huomiota tähän pointtiin, Whiten ja adventistin hirvittävimpään harhaan:

"Kun Jeesus jättää pyhäkön, pimeys peittää maan asukkaat. Tuona kauheana aikana vanhurskaiden täytyy elää pyhän Jumalan kasvojen edessä ilman Välittäjää..."

"Vanhurskas Jumalan edessä ilman välittäjää". Siinä on se pointti. Miettikää sitä. #####

Sysytäkin olet huolestunut.
      Sillä sielunvihollinen uskottelee tuon "välivuoden" juuri siihen hetkeen, kun adventisti
      eniten Jeesusta tarvitsisi.
      Sitten väivuosiuskomuksensa varassa koettaa
      omien siipien kantavuutta ja suojaavuutta.
      Murskaantuen pudotessaan alas.

Kuitenkin Jeesus olisi valmis kantamaan sylissään
      joka hetki!

Hepr. 10:12
      mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle,
      Hepr. 10:14
      Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.

Matt. 28:20
      ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Jeesus on kanssamme kaikki välivuodet ja
      välipäivätkin!!

• ja JUMALAKO MELKEIN valehte...

Pöytäkirjan mukaan:

Jumalan asian ajajat väittävät että:
      Jumala sanoi, sinun pitää a)kuolemalla b)kuoleman. Se siis tarkoitti kuolemalla .. kuoleman.

Vahinko että siihen aikaan ei ollut mahdollisuuksia äänittää sitä mitä Jumala todella sanoi ..

Mutta luullakseni Jumala EI sanonut että "teistä tulee minun kaltaisiani henkiolentoja - eikä siihen sitten minulla ole mitään sanomista, ja siksi minä sitten heitänkin teidät ja kaikki muutkin joita en VALITSE valtakuntaani, tuliseen pätsiin ikuisiksi ajoiksi kitumaan.

Jumalan asianajajat väittivät kiven kovaan että:
      EI - Jumala sanoi: ÄLÄ SYÖ siitä puusta ettet KUOLISI - EI Jumala sanonut edes, että en TAPPAISI sinua, vaan vain VAROITTI ÄLÄ SYÖ SIITÄ PUUSTA ETTÄ ET KUOLISI.
      Ja jatkoivat että: Mutta se vanha kehno TULI IHMETELLEN livertelelemään että "sanoiko Jumalan TODELLA että" että te kuolisitte ??? ??? ???? ? (suunnilleen kuin että TAISIT KUULLA VÄÄRIN) ja sitten väitti että > ette te kuole - VAAN TEISTÄ TULEE JUMALAN KALTAISIA. HOKKUS POKKUS.. puraiset vain palan ja kraks' OLET Jumalan kaltainen. Olettekos kuulleet naurettavampaa asiaa - siitä vain puraiset ja olet LUOJASI kaltainen.

Niin se alkoi.

Ja keskustelun aallot kävi korkeana, ETTÄ KUMPI TÄSSÄ NYT PUHUU LÖÖPERIÄ??? Jumala vai se vanha kehno.

Raamattu tosin selvästi sanoo, että Jumala sanoi: SINUN ON KUOLEMALLA KUOLTAVA - mutta kun Raamattu on Jumalan kirjoittama (ainakin periaatteessa) niin sitä muutamat pitävät vähän puolueellisena. Etupäässä tietysti nuo vanhan kehnon asianajajat.. Raamattu nimittäin väittää että Jumala EI KOSKAAN valehtele..

Toiset vanhan kehnon asian ajajat ovat yrittäneet tehdä kompromissia: ETTÄ MOLEMMAT PUHUIVAT TOTTA .. mutta ei Jumalan puolesta puhujat suostunet siihen, vaan sanoivat että EI KÄY - Jumala ei koskaan valehtele.

Toiset vanhan kehon asianajajat sanoivat silloin että - okej, pumpum puu - voidaanko sanoa vanha kehno puhui MELKEIN TOTTA?

Toinen puoli Jumalan asian ajajista yhä sanoi EI KÄY, kun siitä kuitenkin lankeaa varjo Jumalan päällekin - mutta toinen puoli Jumalan asiaa ajavista alkoi jo vähän väsyä koko juttuun ja sanoi että ... mnjaa, voitaisko sanoa ainakin näin alkuun että se on vain "epävirallinen kannanotto" (niin eiköhän se siitä sitten unohdu ajan mittaan tai vaikka muutu melkein viralliseksi, kukas sen tietää - kunhan muutama vuosituhat on kulunut)..

Vanha kehno hymyili partaansa - ja jatkoi maan hallitsemistaan kuin ei mitään olisi tapahtunut - kun vanhan kehnon hallitus aika ei vielä ollut ohi. Siitä sillä oli Jumalan lupaus - ja Jumala ei koskaan valehtete, MUUTA KUIN JOIDENKIN MIELESSÄ JA SIELLÄKIN VAIN EPÄVIRALLISESTI.

• YKSINKERTAINEN L O H D U T U S

Hepr. 7:25
        jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne,
        jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat,
        koska hän
        aina elää rukoillakseen
        heidän puolestansa.

Room. 8:26
        Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi,
        mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.

2. Kor. 9:8
        Ja Jumala on voimallinen antamaan teille ylenpalttisesti kaikkea armoa,
        että teillä kaikessa aina olisi kaikkea riittävästi,
        voidaksenne ylenpalttisesti tehdä kaikkinaista hyvää;

Hepr. 10:11
        Ja kaikki papit seisoivat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja, jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa;

Joh 14:16-18

16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
        17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
        18 En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.

Joh. 14:27
        Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Kaikella rakkaudella!

• Mutta se voidaan kokea
        AnttiVKantola kirjoitti:

YKSINKERTAINEN L O H D U T U S

koska hän
        aina elää rukoillakseen
        heidän puolestansa.

Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi,

Ja kaikki papit seisoivat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja, jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa;

16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
        17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Kaikella rakkaudella!

1. Kor. 1:19    
        Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".    

Fil. 4:7    
        ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.   

Jospa järjen päätelmiin ihastunutkin kokeilisi?
        Herran rauhaa!

• satu-setä
        AnttiVKantola kirjoitti:

YKSINKERTAINEN L O H D U T U S

koska hän
        aina elää rukoillakseen
        heidän puolestansa.

Kaikella rakkaudella!

eihän kukaan tuollaisiin piinasatuihisi usko ja vielä pitäisi pelätä :>) tuskin uskot itsekään.

• ajatteleminen
        Mutta se voidaan kokea kirjoitti:

1. Kor. 1:19    
        Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".    

Fil. 4:7    
        ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.   

Jospa järjen päätelmiin ihastunutkin kokeilisi?
        Herran rauhaa!

on kiellettyä. Kuinka muuten.

• päältäpäin

uskoisi uudestisyntymistäsi.

• Ja niin sitten minäkin voin lukea itseni voittajaksi. Me voitamme, aina ja varsinkin viimeksi!!

Room. 8:15
      Te ette ole saaneet orjuuden henkeä, joka saattaisi teidät jälleen pelon valtaan. Olette saaneet Hengen, joka antaa meille lapsen oikeuden, ja niin me huudamme: "Abba! Isä!" [2. Tim. 1:7; 1. Joh. 4:18 | Mark. 14:36; Gal. 4:6]

Gal. 4:6
      Ja koska tekin olette Jumalan lapsia, hän on lähettänyt meidän kaikkien sydämiin Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!" [Mark. 14:36; Room. 8:15]

JOB 19:25
      Minä tiedän, että lunastajani elää. Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      155
      1037
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      707
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      127
      651
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      638
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      43
      617
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      605
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      565
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      51
      547
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      544
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      518
    Aihe