Sana Perjantaille.

Tämä sana on varma ja vastaanottamisen arvoinen:Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä.1.Tim.1:15.----------Todella on totta että Jeesus pelastaa,itse en olisi tässä,jos toi sana ei olisi totta.Ota nyt hänet vastaan ja ala elämään täysillä vapaata elämää.

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diana*

Jeesus muutti käskyjä/lakia, sitä ei ollut lupa muuttaa. Eikä kuolemaa voi voittaa, se on Jumalan kädessä.
      Myös kristikansan Uusi liitto on petosta, koska liitto on ikuinen.

Jesaja 24 sanoo:

Maailman tuomio.
      Maa rangaistaan asukasten syntien tähden.

• hirvas

voitetaan ja sen voittaja on Jeesus Kristus.

Ilm.1:

12 Ja minä käännyin katsomaan, mikä ääni minulle puhui; ja kääntyessäni minä näin seitsemän kultaista lampunjalkaa,
        13 ja lampunjalkain keskellä IHMISEN POJAN MUOTOISEN, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn.
        14 Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset niinkuin valkoinen villa, niinkuin lumi, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki;
        15 hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina.
        16 Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.
        17 Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
        18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja MINULLA ON KUOLEMAN ja TUONELAN avaimet.

• 112

ei pelkästään täyttänyt lakia vaan ylitti sen.
        Hän täytti sen paremminkuin se oli kirjoitettu.
        Kristus on lain loppu.
        Laki oli voimaton pelastamaan ketään.
        Sen tehtävänä oli osoittaa synti ja siinä tehtävässä Jumalan vapauden laki palvelee tänäkin päivänä.
        Meillä on Lahjaksi saatu vanhurskaus häneltä.
        Me olemme pukeneet päällemme Kristuksen.
        Hän on meidät uudestisynnyttänyt sanallaan
        Hän on meidät lapsekseen ottanut.
        Hän on meidän pyhityksemme.
        Mitä vielä puuttuu?
        No se, että tarttis tämä lahja vastaan ottaa.
        Eikös Aksu jo sanonut tämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      111
      8093
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      428
      7269
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      208
      5538
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      136
      4463
    5. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      82
      4421
    6. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      99
      4331
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      4042
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3720
    9. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      13
      2590
    10. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      1
      2416
    Aihe