Laadukasta bondagekamaa

Bizarr

Kaikille leikkisästä bondagesta vakavasti kiinnostuneille:

Kevätsiivouksen myötä vapautuu näyttävää ja toimivaa sidontavälineistöä, ei tusinatavaraa vaan tilausteoksia. Tarjolla mm.

-kahden käden sidontahiha, mustaa nahkaa ja terästä, nyöritys ja soljet, päässä D-rengas - varmempi kuin pakkopaita!
-nahkainen korsetti/basque, nyöritys ja soljet edessä, kaksi hihnaa haarojen välistä, D-renkaita selässä ja kyljissä
-ranne/nilkkakahleet, neljän setti, plus kireä kaulakahle, kaikki hyvin pehmustettua mustaa nahkaa ja terästä
-miesten "siveys"vyö, mustaa nahkaa, edessä aukko ja remmit kalun kiristämiseksi vatsaa vasten ja pallien vetämiseksi reisien väliin, täysin säädettävä
-musta nahkahuppu, nyöritykset, suun kohdalla vetoketju ja silmille laput
-lisäksi nahkaisia extreme-suukapuloita joustavaleukaisille

Jalkaan komeat mustankiiltävät reisipituiset korkosaappaat (vetoketjut, 13 cm piikit), samanlaiset nilkkurit (koroissa pintavaurioita), extremet balettikengät (nyöritys, 20 cm korot). Nimellisesti kokoa 41, jokainen arvioikoon fetissilestin soveltuvuuden omille jalkaterilleen.

Mukaan pakettiin vaikkapa PVC-takki tai -toppi.

Lisäksi lähdössä maksikokoinen koirankuljetusboksi, jossa narttu jos toinenkin on viettänyt ahtaita hetkiä. Toisin kuin oikeiden koiraeläinten jäljiltä, boksi on yhä iskemättömässä kunnossa. Boksin ostajalle myös tarjolla komea koirateemainen nahkahuppu.

Kysyvälle vastataan, tarjouksen tekijät saavat myös kuvia; kaikki artikkelit ovat erikseen ostettavissa, mutta hyvään kotiin annetaan myös isompia kokonaisuuksia sopivasti edullistettuna.

Näistä välineistä on minulle ollut paljon riemua. Samaa toivotan uusille omistajille!

Bizarr

1

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123456789

Tuo neljän kahleen setti plus kaulapanta kiinnostaa. Laita postia nake84(at)luukku.com jos on vielä myytävänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2148
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1331
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      19
      1245
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    8. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      26
      1078
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      323
      1061
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe