Pohjola korvaukset.

Kauan voi kestää?

Oon hakenut lääkärikäynnistä korvauksia joku 3vko/kk sitten. Ei ole kuulunut mitään. Kauan näissä voi kestää? Kokemuksia muilla?

36

11300

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suunnilleen

      Yleensä noin kuuausi on aikaa maksaa korvaukset.

      • VakuutusOnPetosta

        Sen jälkeenkin selviää vaan pelkällä viivästyskorolla vakuutusyhtiö jos haluaa vitkuttaa...


    • paska pulju

      Itse ajoin kolarin ja siine vaurioitui oma ja vastapuolen auto. Minulla Pohjolan superkasko.. Pohjola lunasti vastapuolen auton (taka-akseli irtosi muuten ehjä) ja minun autosta korjaus arvio.. lenkkeilijät soitti poliisin paikalle, ja väittivät minun ajaneen ylinopeutta. NOH käräjillä tuomittiin törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja sitten muutaman kuukauden päästä tuli kirje kotiin jossa ilmoitettiin että kasko ei korvaa minun auton vahinkoja!! No vielä kaiken kukkuraksi, kuukausi siitä niin tuli uusi kirje. Lasku jossa minua velvoitetaan maksamaan Pohjolalle vielä 6500€ siitä vastapuolen autosta jonka Pohjola oli lunastanut jo aiemmin 7000€.. Eli sille miltei ehjälle romu autolle jäi arvoa 500€€€€€€ MITÄ VITTUA!! Ja liikenne vakuutushan on pakollinen, mistä se vastapuolen auto oli korvattu.. mutta nyt ne perkeleet laittovat vaan kirjeen kotiin että tuossa on tilinumero ja tuona päivänä 6500€ KIITOS!!
      Vaihtakaa oikeesti ihmiset pois Pohjolasta jos ei ole vielä sattunut mitään.. Sit kun sattuu niin pestään kädet joka asiasta.. Pienempi yhtiö kuuntelis jos sanons et otan kaikki vakuutukset pois täältä ja samalla lähtee koko suvulta myös pois, mut iso yhtiö niin eipä niitä kiinnosta jos sieltä muutama lähtee!!!

      • niinvarmaan

        Voi kuule, noin toimii ihan tasan jokainen vakuutusyhtiö. Mikäli tuomitaan jostakin törkeästä (törkeä ratti tai liikenteen vaarantaminen), vakuutusyhtiöllä on oikeus periä maksamansa korvaukset takaisin. Myös ne liikennevakuutuksesta maksetut, koska olet itse omalla toiminnallasi aiheuttanut nuo vahingot. Eikä muuten riitä ihan pelkkä ohikulkijan väittämä siitä että olet ajanut ylinopeutta, kyllä siitä on oltava muitakin todisteita. Älä syytä vakuutusyhtiötä siitä että toimivat lain mukaan, kun itse olet tyrinyt.


    • boikottiin koko pulju

      Itse ajoin kolarin ja siine vaurioitui oma ja vastapuolen auto. Minulla Pohjolan superkasko.. Pohjola lunasti vastapuolen auton (taka-akseli irtosi muuten ehjä) ja minun autosta korjaus arvio.. lenkkeilijät soitti poliisin paikalle, ja väittivät minun ajaneen ylinopeutta. NOH käräjillä tuomittiin törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja sitten muutaman kuukauden päästä tuli kirje kotiin jossa ilmoitettiin että kasko ei korvaa minun auton vahinkoja!! No vielä kaiken kukkuraksi, kuukausi siitä niin tuli uusi kirje. Lasku jossa minua velvoitetaan maksamaan Pohjolalle vielä 6500€ siitä vastapuolen autosta jonka Pohjola oli lunastanut jo aiemmin 7000€.. Eli sille miltei ehjälle romu autolle jäi arvoa 500€€€€€€ MITÄ VITTUA!! Ja liikenne vakuutushan on pakollinen, mistä se vastapuolen auto oli korvattu.. mutta nyt ne perkeleet laittovat vaan kirjeen kotiin että tuossa on tilinumero ja tuona päivänä 6500€ KIITOS!!
      Vaihtakaa oikeesti ihmiset pois Pohjolasta jos ei ole vielä sattunut mitään.. Sit kun sattuu niin pestään kädet joka asiasta.. Pienempi yhtiö kuuntelis jos sanons et otan kaikki vakuutukset pois täältä ja samalla lähtee koko suvulta myös pois, mut iso yhtiö niin eipä niitä kiinnosta jos sieltä muutama lähtee!!!

    • surkea pohjola

      olen hakenut jo 3kuukautta sitten korvauksia, eikä vieläkään ole päätöstä tullut. Kun on soitellut ja tiedustellut, on aina milloin mikäkin syy, milloin on heidän lääkärillä ja milloin mitäkin. Nyt hakenut pysyvän haitan sekä kosmeettisen haitan korvauksia, niin on sanottu, 2kk sitten sanottiin, että on lähetetty liikennevahinkolautakuntaan ja nyt kun tiedustelin , niin ei vielä edes ollu lähetetty sinne. Elikkä puhutaan mitä sattuu. En kyllä suosittele, tätä vakuutusyhtiötä kenellekkään. Vilä lisäksi ns.v.tuillaan ku sinne soittaa ja perää päätöksiä. Aivan surke yhtiö!

      • hephep2

        Tee seuraavana kirjallisesti kysely, missä vaiheessa korvauskäsittely on.
        Korvauspäätös on annettava tietääkseni 3 kuukauden aikana siitä kun lääkärin lausunnot on saapunut yhtiöön. Puhelimessa saattavat sanoa mitä vaan, kirjallisesti kysyttäessä jää dokumentti jäljelle.


    • KOKEMUSTA ON

      EI KANNATA OTTAA OP-POHJOLAN VAKUUTUKSIA. ENSIN MAKSAT ITSESI KIPEÄKSI JA SITTEN KUN JOTAIN SATTUU ET VARMASTI SAA KORVAUKSIA. ESIMERKKITAPAUKSIA TIEDÄN MONIA: EI KORVAA VESIVAHINKOJA, KOSTEUSVAURIOITA, JÄÄTYMISVAHINKOJA YM. YM. YM.

      • ei op-pohjolaa

        Hei!

        Samaa olen kuullut minäkin. Tämänkin talven jälkeen on muutamalta tutulta evätty korvausvaatimus sähkökatkoksen aiheuttamasta vesivahingosta ym.


      • jAzzu90

        Kyllä korvaa! Meillä oli vedivahinko ja korvasivat, ja muutakin mitä hajonnut, ei ole mitään valittamista siitä yhtiöstä!


    • OP-POHJOLA SUCKS

      OP-POHJOLASTA otetusta auton täyskaskosta odotellaan korvausta neljättä viikkoa. Mihinkään yhteydenottoihin ei osuuspankin nettisivujen kautta vastata eikä asiakkaaseen oteta muutenkaan yhteyttä pyydettäessä. "Lisäselvityksiä tarvitaan" on ainut kommentti, mikä on sieltä netitse saatu. Puhelimella soitettaessa virkailija arpoo mitähän selvityksiä tästä oikein puuttuu...:) Vahvaa ammattitaitoa.

      Kaveri suositteli vaihtamaan IF:iin. Täytyy käydä laskettamassa kaikki vakuutukset siellä uusiksi ja kai sitä voi muutenkin kilpailluttaa nuo yhtiöt samalla.

      • Minä olen myös odottanut pohjolasta jotain kannanottoa ilkivallan teosta.(aikaa mennyt nyt 1 kk) Pojan autoa vaurioitettiin mm. vanne naarmutettiin, sekä puskuria oli väännetty ja lommo tehty kylkeen. Ihme touhua pohjolassa:( Kyselin, miten tämä vaurio korvaus hoidetaan, niin pitäs auto viedä korjaamolle arvioitavaksi, no ei siinä mitään, mutta lähin paikka on 160 km päässä ja kuulema pitäs omin kustannuksin se hoitaa. Ei varmaan lähetä ajamaan sinne, tulkoon pohjolasta vahinkotarkastaja tänne.

        Vaihdan takaisin IF:n kun tämä kaskotarjous päättyy. On erittäin nopea vakuutusyhtiö korvusten suhteen. esim. poika ajoi auton ulos tieltä marraskuussa-2011 ja auto meni lunastukseen, rahat olivat tilillä n. 2 viikon kuluttua. Aloin tässä kyselemään kyseisestä yhtiöstä läppäri asiaa( nyt toukokuussa 2012), kun samassa rytäkässä meni pojan oma läppäri ja koulun omistama rikki. Niin sain muutamassa päivässä siitäkin vielä korvauksen vaikka konetta ei ollut enään.( koulun läppäriä ei korvattu, koska sen omistaja on koulu)

        Vaihda IF:n:)

        P.S. Minulla on muut vakuutukset IF, ainoastaan pojan auton kaskovakuutus on pohjolassa, kun minulla on op bonuksia käyttämättä ja sain vuodeksi kaskon puoleenhintaan.


      • Paavo Systeemistä
        lapintyttö-64 kirjoitti:

        Minä olen myös odottanut pohjolasta jotain kannanottoa ilkivallan teosta.(aikaa mennyt nyt 1 kk) Pojan autoa vaurioitettiin mm. vanne naarmutettiin, sekä puskuria oli väännetty ja lommo tehty kylkeen. Ihme touhua pohjolassa:( Kyselin, miten tämä vaurio korvaus hoidetaan, niin pitäs auto viedä korjaamolle arvioitavaksi, no ei siinä mitään, mutta lähin paikka on 160 km päässä ja kuulema pitäs omin kustannuksin se hoitaa. Ei varmaan lähetä ajamaan sinne, tulkoon pohjolasta vahinkotarkastaja tänne.

        Vaihdan takaisin IF:n kun tämä kaskotarjous päättyy. On erittäin nopea vakuutusyhtiö korvusten suhteen. esim. poika ajoi auton ulos tieltä marraskuussa-2011 ja auto meni lunastukseen, rahat olivat tilillä n. 2 viikon kuluttua. Aloin tässä kyselemään kyseisestä yhtiöstä läppäri asiaa( nyt toukokuussa 2012), kun samassa rytäkässä meni pojan oma läppäri ja koulun omistama rikki. Niin sain muutamassa päivässä siitäkin vielä korvauksen vaikka konetta ei ollut enään.( koulun läppäriä ei korvattu, koska sen omistaja on koulu)

        Vaihda IF:n:)

        P.S. Minulla on muut vakuutukset IF, ainoastaan pojan auton kaskovakuutus on pohjolassa, kun minulla on op bonuksia käyttämättä ja sain vuodeksi kaskon puoleenhintaan.

        No, sehän on selvä. Pohjolan systeemit ovat vanhoja, ja rakenteillakin olevat ovat turvallisesti ajastaan jäljessä. Vaativat käsityötä. IF:n systeemeissä 75 % hakemuksista menee automaatin läpi ja jos korvaussumma ja muut asiat ovat kohdillaan, kone hoitaa rahat heti tilille. Ei siis mitään v-mäistä akkaa, joka simputtaisi asiakasta mielialan heilumisen tahdissa...


      • tantero
        Paavo Systeemistä kirjoitti:

        No, sehän on selvä. Pohjolan systeemit ovat vanhoja, ja rakenteillakin olevat ovat turvallisesti ajastaan jäljessä. Vaativat käsityötä. IF:n systeemeissä 75 % hakemuksista menee automaatin läpi ja jos korvaussumma ja muut asiat ovat kohdillaan, kone hoitaa rahat heti tilille. Ei siis mitään v-mäistä akkaa, joka simputtaisi asiakasta mielialan heilumisen tahdissa...

        sama täällä pohjola simputtaa kaikkea luvataan kun ottaa vakuutusta mutta kun tulee korvauksen hetki ei mittään tule. kieroilevat aivan miten sattuu. tapaturman vuoksi olen tapellut korvauksista ei kuukausiin ole kuulunut mitään. aina pyytävät uutta lippua ja lappoa. ottakaa hyvät ihmiset pohjolasta vakuutuksenne pois. kuulostaa heikolta puljulta.


    • fgfsdgfdsg

      Suosittelen Tapiolaa. Ihan eri meininki. Ei ole kyllä vielä sattunut mitään haavereita, mutta ainakin palvelu on ollut parempaa kuin Pohjolassa oli. Ja hinta paljon halvempi ja vakuutusehdot selkokielisiä.

    • todella ärsyyntynyt

      Poikaystäväni ajoi moottoripyörälläni kolarin, joka oli vastapuolen vika ja tottakai vastapuolen vakuutusyhtiöksi sattui Pohjola.

      Moottoripyörästä odottelimme korvausrahoja 6 viikkoa, soitimme monia kertoja yhtiöön että mitä siellä tapahtuu kun ei mitään kuulu. Koomista oli se, että 5 viikkoa tapahtuneesta soitin tuohtuneena jo monennetta kertaa yhtiöön että missä vaiheessa käsittely on. Käsittelijä kysyi ONKO MOOTTORIPYÖRÄSTÄ TEHTY VAHINKOILMOITUS ! NO OLI TEHTY, 5 VIIKKOA SITTEN! Aivan käsittämätöntä.

      Nyt tapahtuneesta mennyt 2,5kk ja odotellaan vielä korvauspäätöstä poikaystäväni murtuneesta kädestä. Ollaan soiteltu taas monia kertoja eikä kukaan siellä tiedä mistään mitään. Mitenköhän pitkään ne pystyy pimittämään niitä korvauksia?

      • Urho Patala

        Ette tule saamaan mitään Pohjola ei maksa tai jos maksaa niin ihan alakantiin käräjöinnin kautta. Vaihtakaa oikeaan vakuutus yhtiöön vakuutuksenne.


      • this really sucks
        Urho Patala kirjoitti:

        Ette tule saamaan mitään Pohjola ei maksa tai jos maksaa niin ihan alakantiin käräjöinnin kautta. Vaihtakaa oikeaan vakuutus yhtiöön vakuutuksenne.

        Nuori kunnollinen suomalainen mies ajoi auton ulos tieltä. No miten kävi korvauksen suhteen , ei mitään korvausta 0 euroa, auton käypä arvo 28000eur. Pohjola väiti että liikaa nopeutta, no sitä ei kuitenkaan pystytty todistamaan, eikä myös poliisi siihen puuttunut omassa raportissaan. Kun on kyse pohjola vakuutusyhtiöstä niin todennäköisesti sitä asiaa ei kannata viedä käräjillekään.
        Kuljettaja selvinpäin, ei aikaisempia rikoksia ei ylinopues sakkoja ei mitään rikosrekisteriä. Eli kunnollinen suomalainen nuori mies josta vakuutusyhtiö nyt yrittää tehdä väkisin rikollisen. Olen olettanut ttä kun auto vakuutus tehdään niin se tehdään odottamia tapaturmia tai vahinkoja varten näin se ei nähtävästi ole ainakaan Pohjolan mielestä.


      • Hessu
        this really sucks kirjoitti:

        Nuori kunnollinen suomalainen mies ajoi auton ulos tieltä. No miten kävi korvauksen suhteen , ei mitään korvausta 0 euroa, auton käypä arvo 28000eur. Pohjola väiti että liikaa nopeutta, no sitä ei kuitenkaan pystytty todistamaan, eikä myös poliisi siihen puuttunut omassa raportissaan. Kun on kyse pohjola vakuutusyhtiöstä niin todennäköisesti sitä asiaa ei kannata viedä käräjillekään.
        Kuljettaja selvinpäin, ei aikaisempia rikoksia ei ylinopues sakkoja ei mitään rikosrekisteriä. Eli kunnollinen suomalainen nuori mies josta vakuutusyhtiö nyt yrittää tehdä väkisin rikollisen. Olen olettanut ttä kun auto vakuutus tehdään niin se tehdään odottamia tapaturmia tai vahinkoja varten näin se ei nähtävästi ole ainakaan Pohjolan mielestä.

        Minulla on autoliike jonka auto vaurioitui lunastuskuntoon auton pyyntihinta oli 3900 Pohjola arvioi auton hinnaksi 1300 ja siitä vähennetään Alv vaikka auto ei ole alvillinen ja sitten 1000 omavastuuna korvaus summa olisi muutama kymppi tosi reilua seisköön pihalla varoittavana esimerkkinä


      • heh-heh-hessua
        Hessu kirjoitti:

        Minulla on autoliike jonka auto vaurioitui lunastuskuntoon auton pyyntihinta oli 3900 Pohjola arvioi auton hinnaksi 1300 ja siitä vähennetään Alv vaikka auto ei ole alvillinen ja sitten 1000 omavastuuna korvaus summa olisi muutama kymppi tosi reilua seisköön pihalla varoittavana esimerkkinä

        Saattoi tuo mennä oikeinkin. Sinun "pyyntihinnallasi" ei ole mitään merkitystä. Saat aivan rauhassa "pyytää" mitä tahansa vaikka maailman tappiin saakka. Myöskään mitkään netistä katsotut jobbareiden myyntihinnat eivät vaikuta asiaan.

        Vakuutusyhtiöt katsovat hintansa yhteisestä, valtakunnallisesta Grey-Henin tietokannasta, jossa on TOTEUTUNEET kaupat ja kauppahinnat. Ne toimivat vakuutusyhtiön hinta-arvion pohjana. Kyseessä on siten painava näyttö. Jos sinulla on parempaa näyttöä auton arvosta, niin voit vaatia suurempaa korvausta - mutta eipä tainnut olla...


      • Anonyymi
        Hessu kirjoitti:

        Minulla on autoliike jonka auto vaurioitui lunastuskuntoon auton pyyntihinta oli 3900 Pohjola arvioi auton hinnaksi 1300 ja siitä vähennetään Alv vaikka auto ei ole alvillinen ja sitten 1000 omavastuuna korvaus summa olisi muutama kymppi tosi reilua seisköön pihalla varoittavana esimerkkinä

        Oisko auton myyntihinta ollut vähän pielessä...?


    • ei näy

      voi kestää kuule vaikka kuinka pitkään nimimerkillä kokemusta on. itse olen saanut soittaa pohjolaan monta kertaa ja joka kerta siellä tulee eri selitys miksi korvausta ei ole vielä maksussa. eräs korvauskäsittelijöistä on käyttäytynyt niin törkeästi joka kerta kun olemme puhuneet puhelimessa että periaatteesta aion kaikista päätöksistä mitkä eivät ole oikeudenmukaisia lähteä vaikka käräjille asti jos valitukset ei auta ja asioiden selvittyä sama miten otan yhteyttä lehdistöön jos saisi julkaistua kaikkien tietoon miten vakuutusyhtiöt ja vakuutuslääkärit ym polkevat asiakkaita.

    • pohjolassayhä

      Minulla oli vasta pohjolalta vakuutus. Työntekijäni ajoi huolimattomuuttaan toisen perään. Saimme korvauksen suht nopeasti reilu 2kk. Ja vakuutustarkastaja kertoi, että katsovat kyllä nettiauto.comista käyvän arvon. Ei pyynti, vaan myyntihinta. Sain mielestäni 6500 euron arvoisesta autosta 5800 euroa ja hinnasta saatiin neuvoteltua puhelimessa. Parhaiten asiaa voi miettiä. Paljon saisit autosta jos myisit sen??

    • psoaosicso

      mun kohdalla lääkärikulut on korvattu aina nopeasti varmasti alle kolmessa viikossa. tosin varmasti vaikuttaa sekin tarvitseeko tehdä lisätutkimuksia ja muuta pitkäaikaista hoitoa yms. varmasti pidentää käsittelyä.

    • kiukkunen

      Joopa joo,
      Olen taistellut korvauspäätöksen saamisesta Pohjolasta aikaa on kulunut yli lain määräämä kuukausi. Viesteihin tulee automaattinen anonyymi vastaus, puhelinyhteys on todella hankala ja kallis, toimistossa ei hoideta korvausasioita. Lähetin aivan perinteisen kirjeen yrityksen toimitusjohtajalle mikä lie Karhinen nimeltään, ja muutaman sähköpostin taas tänään. Ilmoitin heille, että tuon nämä asiat julkisuuteen.
      Luulevat,että tälläistä iäkkäämpää henkilöa voi kohdella ihan miten vaan.

      • Kiukkuisempi

        Hienoa kiukkuinen, kun saat viesteihisi vastauksen. Itse en saa edes sitä. Olen saanut lukuisien valitusten kautta ripotellen matkavakuutuksesta pikkusummia pois, mutta vieläkään en saanut sitä tärkeintä, eikä viesteihini vastata.


      • Kärsivällisyys_loppuu

        Täällä kanssa odoteltu helmikuusta saakka korvauksia, mutta eipä näytä homma etenevän. Sivuilla lukee, että käsitelty ja korvataan, mutta minkäänlaista korvausta vaan ei ole näkynyt. Kun tiedustelin asiaa, sain vastauksen, että he ovat kyselleet lisätietoja tekstiviestillä. Kas kun tuo tekstiviesti ei ole koskaan minua tavoittanut. Laitoin heille lisätietoja, laitoin myös viestiä, laitoin asiakaspalautetta, soitin; mistään ei vastata. Alkaa pikkuhiljaa mennä kärsivällisyys kyseiseen lafkaan.


    • repsreps

      helmikuussa katkaisin käteni....vieläkin korvauksia odottelen.

    • Surkeaa

      Pohjolasta ei kyllä mitään hyvää sanottavaa. Ensimmäisestä tapaturmasta yli puolitoista vuotta ja vieläkin tulee selityksiä että tarvitsee jotain tietoja työnantajalta kun kyselee korvauksia. Näitä kyselyitä olen tehnyt noin 3 kk välein ja aina suurinpiirtein sama selitys. Uusimasta tapaturmasta jo puolitoista kuukautta siis siitä kun pohjola ilmoitti saaneensa tapaturma ilmoituksen ja mitään ei kuulu. Kun kyselin senkin korvauksen perään kerrottiin vain että koetetaan kiirehtiä sitä. Siis todella surkeaa toimintaa. En voi kyllä suositella Pohjolaa kenellekkään. Itsellä vakuutukset If:ssä ja itselläni ei koskaan ongelmia korvauksissa. Työnantajan vakuutukset vain valitettavasti Pohjolassa.

    • juda

      Itsellä myös huonoa sanottavaa pohjolasta. Kolaritilanne jossa 80v ukko ajoi eteeni kaupan pihasta. No autostani meni keula solmuun mutta on kuitenkin ajokuntoinen. Käytin autoni laakkosella vahinkoarviossa ja ilmoitin pohjolaan tapahtuneesta myös itse, koska en ollut varma osaako kyseinen vanhus edes tehdä ilmoitusta (pohjolan vakuutus siis vastapuolen ukolla). Kolari tapahtui siis 22.3 eikä vieläkään kuulu mitään. Olen pommittanut sinne viestejä verkkopalvelun kautta ja soitellut mutta eipä sieltä kunnon vastausta saa. Eilen laitoin viestin sinne että alkaavat sitten samaan kertaan laskea niitä viivästyskorkoja, koska käsittely on kestänyt yli 30päivää. Nyt odotellaan edelleen kertakorvausta, mutta täytyy sanoa että todella surkeaa palvelua pohjolalta, enkä suosittele kyseistä yhtiötä kenellekkään. Onneksi itselle on vakuutukset muualla.

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe