Ketä kiinnostas tutustua erääseen liikkaan jonka mielikuvituksella ei oo rajaa ja huumoria on vaikka muillekki jakaa?? Loppu on kiinni susta! Kaikki HYVÄN näköset YHTEYTTÄ!!
Miel.15-20v.
Ketä kiinnostais..?
5
526
Vastaukset
- oikku 20
no mikä on blondin lemmikkieläin?
WC-ankka - Boyz -82
Kuinka vanha mahdat itse olla jos meinaa hart 15 ylös pain olevia miehiä? Mä olen 18 mutta mun kiinostus kohdistuu sun ikään nyt ekaks...?
- Huumoripoju
Mua vois kiinnostaa. Olen melkeen 15 vuotias. Toivottavasti en oo liian nuori. Mun vanha tyttöystävä jätti mut just. Se oli ainoo tyttö joka ymmärsi mun naurettavaa läppää. En oo ikinä tavannu ketään sellasta kun se.
Toivottvasti sä olisit samanlainen ku se ja tajuisit ja ymmärtäisit mun juttuja.- Henkka85
jaa et poikia etitään täs ois yks 15vee kuusamolais poitsu, jolla vois kiinnostaa... paljo sul itelläs on ikää?? okei vastaile....
- arde
Henkka85 kirjoitti:
jaa et poikia etitään täs ois yks 15vee kuusamolais poitsu, jolla vois kiinnostaa... paljo sul itelläs on ikää?? okei vastaile....
mistäpäin oonmikkelistä16vee
opiskelen puutarhuriks (otavassa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597