Pando ja Jordi oli niiiin söpöjä tän päiväsessä jaksossa!!!
Oiii (P&J)
3
357
Vastaukset
- SUURI P&J-fani!
Vitsit mä en nähnyt eilistä jaksoo suomi teksteillä(katoin youtubesta ilman tekstei)!!! Eikä se oo viel nettiteevees!!! Miks ei!!!!!????? Mä tajuun sua TOSI HYVIN, oon kans TOOOOOSI suuri P&J fani. Ne on niin ihanii
- Chiquitita
Kivaa! Joku ymmärtää mua! :D Kantsii varmaan vaan oottaa, että se jakso tulee nettitv:seen, jos haluut nähdä sen suomennettuna. Oii, se oli niiiiin söpöääää......!!!
- telenovelafani
Chiquitita kirjoitti:
Kivaa! Joku ymmärtää mua! :D Kantsii varmaan vaan oottaa, että se jakso tulee nettitv:seen, jos haluut nähdä sen suomennettuna. Oii, se oli niiiiin söpöääää......!!!
-"Älä viitsi, tikkukaramelli"
-"Katso, hillosipulini veljineen,"
-"Annoin hänelle eilen kielarin ja tunsin, kuinka sydän sykki,"
-"On niin ikävä omaa pikku namupalaani,"
-"Sydämesi hullu valtias, ihanaiseni,"
-"Se nirppanokka saa minut sekoamaan,"
-"Saat vielä nähdä meikän pigviinipuvussa, kun menen naimisiin sen pimatsun kanssa," (Jordi poliisiystävälleen)
-"Tarvitaan kaksi poliisiautoa, yksi motskari ja kopteri,"
-"Älä minua syytä, oma suolakurkkuni,"
-"Syö ensin jotain, kauniiden kasvojesi vuoksi,"
-"Anna minun imeä pois myrkky sisältäsi,"
-"Minulla on jotain vikaa jaloissa. Ne kulkevat itsekseen ja tuovat minut sinun luoksesi,"
Kaikki ovat minun itseni ottamia, joten jos kopioitte nuo ja laitatte johonkin niin minun nimeni tulee tulla esille >:) KIITOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521957
- 621882
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121425- 611231
- 491184
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit87700Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643