Jes. 1:14
Teidän uudenkuun menonne ja juhlapäivänne -- minä vihaan niitä. Niistä on tullut minulle taakka, jota olen väsynyt kantamaan.
Jer. 14:9
Minkätähden sinä olet kuin tyrmistynyt mies, kuin sankari, joka ei voi auttaa? Ja kuitenkin sinä olet meidän keskellämme, Herra, ja me olemme otetut sinun nimiisi; älä meitä jätä.
Jottain tarttis tehrä tolle Luojan kevätväsymykselle . . .
Kuolemanväsynyt Jumala
8
227
Vastaukset
- kirjoitus
jossa ei ole mitään järkeä.
Mitä sinä haet noilla jakeiden heitoilla? - Ja kysytte, miksi olen tyrm...
Hmm ...tukataanpa Jeesuksen todístus ja
profetian henki . . .
Olen väsynyt teidän sapattiinne, "teidän".
Vihaan sitä - - teidän sapattianne!
Olen suorastaan tyrmistynyt teihin.
En voi auttaa, vaikka olisinkin teidän sankarinne.
Ennenkuin viette teidän sapattinne pois kasvojeni
edestä. En ole sapattisankari, vaan rakkauden
Herra.- salaisuus.
Jumala ei välitä ihmisten vihanpurkauksista käskyjään vastaan. Ihminen saa valita.
- lepoon..
Kuulepa Antti, älä ota jumalan roolia, vaikka siihen pyrit.
Eli kevätväsymys poistuu kun hellität, mitä jauhamisella voitat, et mitään. vietosta on kysymys?
Tässä ei puhuta Jumalan asettamien sapattien ja juhlapäivien vietosta, vaan teidän eli juutalaisten tavasta viettää näitä sapatteja joita oli ylenmäärin. Väärästä Jumalan palveluksesta on tässä kysymys.
Eikö juuri Jeesus nostanut tämän asian esille, niin ettei juutalaisten mukaan olisi saanut nostaa härkääkään kaivosta, tai parantaa sairaita.
Kantola yrittää nyt taas olla ymmärtämättä asioita, vaikka ymmärtää ne perinpohjin.
Ei Jumala nouse omia sanojansa vastaan, vaan Jesajan 58:13-14 sanotaan: Jos sinä pidätät jalkasi sapattia rikkomasta, niin ettet toimita omia asioitasi minun pyhäpäivänäni, vaan kutsut sapatin ilopäiväksi, Herran pyhäpäivän kunnioitettavaksi ja kunnioitat sitä, niin ettet toimita omia toimiasi, et aja omia asioitasi etkä puhu joutavia.
14. silloin on ilosi oleva Herrassa, ja minä kuljetan sinut maan kukkuloiden ylitse, ja minä annan sinun nauttia isäsi Jaakobin perintöosaa. Sillä Herran suu on puhunut.- Vanhan jauhamiseen
J e e s u s l u o u u t t a
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000035056622 - ylifariseus 10
Vanhan jauhamiseen kirjoitti:
J e e s u s l u o u u t t a
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000035056622Väsynyt tietysti juutalaisiin ja vaihtoi sen
"arjalaiseen", jaloon sukuun - adventisteihin.
Jos adventtijohtajilta kysyisi ja niinhän me teemme.
Arjalaiset adventistit on sellainen suku, ettei
Jumalankaan tarvitse väsyä heidän sapattiinsa.
Lainmukaisuus hoituu joka viikko sapattikoulussa.
Mutta mikäs meistä adentisteista tekee parempia
israelilaisia, kuin olivat juutalaiset?
Vastaus on:
Ellen
Gee-
piste. - Vaan ihan ilman lakia
Vapaaehtoinen vakuutus ja esim pakolliset
palovakuutukset ja liikennevakuutukset ovat
eri asia. Niin myös sinun käskystäsi tai Herran
"vanhoille" antamasta käskystä vietettävät juhlat
ovat aivan eri asia kuin täysin omasta halusta ja
ilman lain vaatimusta vietettävät juhlat.
Jes. 28:10
Käsky käskyn päälle, käsky käskyn päälle, läksy läksyn päälle, läksy läksyn päälle, milloin siellä, milloin täällä!" -
Jes. 28:13
Niinpä on Herran sana oleva heille: "Käsky käskyn päälle, käsky käskyn päälle, läksy läksyn päälle, läksy läksyn päälle, milloin siellä, milloin täällä",
niin että he kulkiessaan kaatuvat selälleen ja ruhjoutuvat,
että heidät kiedotaan ja vangitaan.
Näin käy jokasielle, joka ei vaali vapauden ja
armon henkeä!
Jaakob 2:12 Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan; pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai teettekin. [Jaak. 1:25]
Jaakob 2:13 Joka ei toista armahda, saa itse armottoman tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta riemuvoiton. [Matt. 5:7 ]
Herran Sana uudessa liitossa sanoo, ettei saa tuomita juhlan viettämisestä, eikä viettämättä
jättämisestä!!!
Kol. 2:16
Kukaan ei siis saa tuomita teitä siitä, mitä syötte tai juotte tai miten noudatatte juhla-aikoja ja uudenkuun ja sapatin päiviä. [Room. 14:3; Gal. 4:10; Tit. 1:14,15]
Tiedäthän; Raamattu ihannoi vapaata hedelmää,
ihankuin sinä vapaan kanan munaa.
Filemon 1.
14 mutta ilman sinun suostumustasi en tahtonut tehdä mitään, ettei hyvyytesi olisi ikäänkuin pakollinen, vaan vapaaehtoinen.
15 Sillä ehkäpä hän sentähden joutui eroamaan sinusta ajaksi, että saisit hänet takaisin iäksi,
16 ei enää orjana, vaan orjaa enempänä: rakkaana veljenä, ylen rakkaana jo minulle, kuinka paljoa enemmän sitten sinulle, sekä ihmisenä että Herran omana!
Vapahtajan vapaa orja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
