Millonhan tulee ensimmäiset vammat kaupungille maksettavaksi...
Jotkin pyöräteistä on niin surkeessa kunnossa, et tosi vaikee pysyy yleensäkin pystyssä. Sais kyl panostaa hieman vaikka onhan noi teiden päällysteetkin aika pyllystä...
Pyöräilytiet perseestä!!!
8
540
Vastaukset
- jep
Osta sääkin maastopyörä, sillä pääsee Nokiankin jalka-käytävillä !
- pyöräillen myös nokialla
laita kuule valituksia kaupungin tekniselle lautakunnalle/-johdolle. Eiköhän sillä painetta nosteta
- maastopyöräilijä
Yhtään maastopyörää en ole saanut hajalle maastossa. Kolme niitä olen rikkonut Nokian pyöräteillä.
- Haloooo
Etsä tajuu et jalkakäytävällä ei saa fillarilla vetää kuin alle 12-vee.
"Jalkakäytävällä saavat ajaa vain alle 12-vuotiaat lapset."
http://www.liikenneturva.fi/www/fi/liitetiedostot/turvatieto/Pyorailyesite_suomi.pdf
http://www.liikenneturva.fi/www/fi/turvatieto/pyorailijat/index.php
- eeeee
Satula on päin persettä.
- asfalttia
up
- Turhaa valitusta
asfalttia kirjoitti:
up
Lempäälän ja Tampereen pyörätiet on päin persettä! Nokian pyörätiet on hyväs kunnos
- raitis
Viinaa vähemmän niin pysyt pyöräilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788