Blackjack

kaikki meni

Kyllästyin eilen paskan-jauhanta senttipeli holdem rinkipeleihin ja rupesin panostamaan jatkuvasti, n. 10 min välein koko bankrollin blackjackkiin, mikä oli $46... Joko kävi ällistyttävä tuuri tai tulin käteen mukaan oikeaan aikaan, sain tuon klo. 4 aamuun mennessä yli kymmenkertaistettua, tasan $535'een.

Laskeskelin jo siitä valuuttalaskimella, että täähän on jo lähes 350 euroa melkeen tyhjästä, mutta eihän mun melko (rahallisesti) paska elämä tästä mikskään muutu. Ja kyseinen sivu (UltimateBet) ei muutenkaan anna nostaa rahoja ennenkun 48 tuntia depon jälkeen (joka oli mulla pari kymppiä).

Muutaman minimibetin jälkeen mulla joku napsahti ja noin 7 tappion jälkeen laitoin $500 panoksen... Tonni voittoa tai ei mitään... No tietenkin tuli itselle 10-6, näpit täris en uskaltanu hitata... Diilerilla jätkä, ja toivoin että se menis katki, no kappas sillä on toinen jätkä. Sinne meni kaikki.

Kyllä se sattu ihan helvetisti mutta en tiiä jos voisin mennä takasin nyt ajassa, olisinko tehny toisin. En mä ainakaan enää jaksa mitään vitun idiootti "grindaan nyt $2 tänään senttipeleistä ni kuukauden päästä mul on $60" meininkiä, siihen vielä ohivedot niin saat grindata 'virheitä' takaisin monta päivää.

Sainpahan avauduttua, ei se muutama sata euroa maailmaa kaada, vituttaa vaan helvetisti kun se olisi ollu ilmasta rahaa... Mutta ei mun mielestä oikee mies voi olla tyytyväinen johonkin 1 euron päiväansioon oli se sitten hupipeli tai ei. Mä yritin kaikkeni, pelasin, voitin, lopulta kaikki meni.

Tai ehkä ens kerralla kun on jo joku 12x voitolla aamuyöllä kannattaisi ottaa se läppärin virta poikki ja lähteä vittuun sieltä sivusta. Vieläkin mieli aivan raskas kun mietin mitä mun kaltanen köyhä olisi voinut ostaa tuolla fyrkalla.

Toivottavasti opitte.. Pelatkaa bj ihan huvikseen ja jos ahneus iskee niin katkaise vaan se netti... En edes ole peliriippuvainen mutta näin vain kävi.

2

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Muutaman minimibetin jälkeen mulla joku napsahti ja noin 7 tappion jälkeen laitoin $500 panoksen"

      Bj:ssä ei ikinä kannata tehdä tuollaisa yht äkkiä $500 panoksia se on liian riskiä. Kannttaa pitää aina panos samana. Meni hyvin tai huonosti. Jos mennee hyvin voi ehkä hieman nostaa panosta, mutta järkevästi ei kaikkia.

      Itse asiassa jos menee taas huonosti pitäisi aina laskea panosta ei nostaa.

      teit juuri päinvastaisen liikkeeen joita ei kannata missään nimessä tehdä.

      • Nord    ☺

        Tajuan kyllä ettei tuo ollut mikään ruikutus, vaan tarina siitä miten otti pannuun ne pienet voitot ja kitkuttelu-elämä...

        No, kuten sanoit, elämä jatkuu vaikka olisi varattomampi, loppujen lopuksi se piristää ajatella että jos saat esim. seuraavan palkan, huomaat että melko mitätön summahan se kaiken kaikkiaan on se 300e.

        Saahan tuolla summalla ostettua turhakkeen jos toisen, mutta mieti, varsinkin jos olet nuori saat tuon summan tienattua vielä monin, moninkertaisesti elämäsi aikana.

        Mietipä niitä WinCapita 'sijoittajia' jotka joko ahneuksissaan tai oikeasti tarvitsivat niitä suuria voittoja, ja suurimmalla osalla tuli tappiota 5000e tai jopa 500,000e, ja jotkut myivät talonsa etc. kattaakseen mittavat velat.

        Siihen verrattuna sulla on asiat harvinaisen hyvin, katto pään päällä, et varmaan menettänyt työ/opiskelupaikkaa, poliisit ei koko ajan kysele, ja et ole missään veloissa kun rahathan olivat koko ajan "digitaalisia", eli pelkkiä numeroita jotka potentiaalisesti olisivat pankkitililläsi.

        Turha masentua, ja jos ne senttipelit ärsyttää ja haluat silti tienata rahaa matemaattisesti kannattavammalla tavalla (Holdem pokeri muita pelaajia vastaan, eikä BJ taloa vastaan), harkitse ensi kerralla suurempaa rollia ja aloita varovaisesti vaikka $0.50/$1 blindeillä. Jo tuolla tasolla voit tienata muutaman kympin päivässä eikä se ole läheskään huono juttu.

        Mieti jos tienaat joka päivä 30e, saat pelattua pokeria, saat 900e joka kuukausi ja tiedät että olet saanut sen taidolla. Siis kolme kertaa enemmän kuin BJ tappiosi, ja tuokin 30e on vain alakanttiin oleva arvio, enemmänkin voit saada jos taitoa on!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      169
      2578
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      224
      2259
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1839
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      12
      1270
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      355
      1192
    6. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      313
      1086
    7. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      165
      1045
    8. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      52
      1043
    9. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      77
      1007
    10. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      173
      932
    Aihe