Mistä huomaat olevasi äiti
1. Jaat jäätelöä viivottimella, että kaikki saavat yhtä suuren palan.
2. Et muista kammata hiuksiasi joka päivä.
3. Piiloudut kylpyhuoneeseen ollaksesi yksin.
4. Lapsesi oksentaa ja sinä kiiruhdat ottamaan oksennuksen päällesi.
5. Jonkun toisen lapsi oksentaa synttäreillä. Sinä jatkat syömistä.
6. Toivot, että ketsuppi on vihannes, sillä se on ainoa tapa saada lapsi syömään.
7. Et voi luopua vauvan vaatteista - se tuntuu niin lopulliselta.
8. Kuulet oman äitisi äänen tulevan suustasi, kun sanot:"Ei noilla kengillä!"
9. Lakkaat kritisoimasta äitisi kasvatumenetelmiä.
10. Palkkaat lastehoitajan, koska et ole käynyt miehesi kanssa ulkona ikuisuuksiin ja käytät puolet ajasta soittamalla kotiin tarkistaen, että lapset voivat hyvin.
11. Sanot ainakin kerra päivässä:"Minusta ei ole tähän", mutta tiedät ettet vaihtaisi sitä mihinkään.
Äitiyden ihanuus
on se vaan niin <3
1
780
Vastaukset 1
mutta hyvä sellaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487