mitä tarkoittaa Raumsturmführer
Vastaukset 1
- Pounder
Voisi suomentaa vaikka avaruushyökkäysjohtajaksi, avaruusnatseista kun Iron Skyssä on kyse. :-)
Raum = avaruus
Sturm = myrsky, ehkä myös merkityksessä "isku"
Führer = johtaja
Sanoisin, että sturmfuehrerin voisi suomentaa vaikkapa iskuosaston johtajaksi.
Vanhastaanhan sturmfuehrer oli natsipuolueen puolisotilaallisen SA:n (Sturmabteilun) arvo.
Ekassa maailmanrähinässä sturmfuehrerit johtivat taistelussa hyökkäyksiä, rynnäköitä, sieltä alunperin juontaa juurensa tuo arvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011266Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️89759Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473