kadonnut lipas

Pandora

Katosi usvaan

sinä tarraudut minuun
sillä minä näen sinut kokonaisena
se oli erehdys
ei olisi koskaan
pitänyt avata oveasi
ja katsoa sinua
suoraan silmiin

sinä roikut minussa
kuin höyhen aallokossa
vaatien rakkautta
särkyneelle sielullesi
alastomalle minuudellesi

vaadit sovitusta
pahoille teoillesi
rakkautta synkkyyteesi
lohtua yksinäisyyteesi

vastakohdat vetävät
toisiaan puoleensa
minä olen hyvä
mitä sinä olet silloin?

10

585

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julmuri

hyvin julma ja paha. Haluan satuttaa sinua ja pistää sinut kärsimään.

Haluan rutistaa sinua virtuaalisesti. *rutistaa ilmat pihalle pandorasta*

Tekisi mieli sanoa jotakin, mutta siitä ei hyvää seuraisi. *mönkii omaan lippaaseensa. puhuu sen seinille ja tihraa pikkuruisesta peilistä nähden pahuutensa*

• Pandora

au au au...aiaiaiaiai

tietysti on vielä olemassa kolmaskin vaihtoehto ;)

*rutistaa* virtuaali-ilmat pihalle myös...kärsi, kärsi, kärsi....KÄRSI ja kärsi vielä LISÄÄÄÄÄÄÄÄ

lista ominaisuuksista joita voi liittää joihinkin ihmisiin ja heidän persooniinsa:

ilkiö, julmuri, niljake, älykääpiö, tuhnuri, hölösuu, kieroilija, möllykkä (toi oli hyvä) siis MÖLLYKKÄ, oikein iso MMMÖÖÖLLLYYYKKKÄÄÄÄÄÄÄ

• julmuri

lippaassa kökötys. En jaksa enää. *mönkii ulos ja nousee torniinsa* Täältä näen kauemmaksi ja voin kailottaa näkemyksiäni muille. *ei edes muista olleensa koskaan väärässä*
        Näytätte hyvin pieniltä siellä lippaissanne. Tarvitsen kiikarit.

• Pandora
        julmuri kirjoitti:

lippaassa kökötys. En jaksa enää. *mönkii ulos ja nousee torniinsa* Täältä näen kauemmaksi ja voin kailottaa näkemyksiäni muille. *ei edes muista olleensa koskaan väärässä*
        Näytätte hyvin pieniltä siellä lippaissanne. Tarvitsen kiikarit.

lipastossa äläkä möngi minnekään. tai toisaalta jos se onkin se baabelin torni niin mikä ettei...*tönäisee hiukan tornin juurta ohimennen ja * hih...siis...*sori*

hups? sattuiko?

• julmuri
        Pandora kirjoitti:

lipastossa äläkä möngi minnekään. tai toisaalta jos se onkin se baabelin torni niin mikä ettei...*tönäisee hiukan tornin juurta ohimennen ja * hih...siis...*sori*

hups? sattuiko?

baabelin torni? *valtavia aukkoja yleissivistyksessä* Olisin voinut selvittää asian itse ja koittaa sitten vastata jotakin nokkelaa, mutta antaa olla.

Minun tornini on tavallinen. Olin niin tähyillyissäni etten meinannut huomata tönäisyäsi. Eikä sattunut. Minulle ei tapahtunut mitään.

• Pandora
        julmuri kirjoitti:

baabelin torni? *valtavia aukkoja yleissivistyksessä* Olisin voinut selvittää asian itse ja koittaa sitten vastata jotakin nokkelaa, mutta antaa olla.

Minun tornini on tavallinen. Olin niin tähyillyissäni etten meinannut huomata tönäisyäsi. Eikä sattunut. Minulle ei tapahtunut mitään.

on rakennettu ihmisen ylpeydestä ;) Siksi se sortui omaan mahdottomuuteensa.

• Jääkäri

Joo... mullakin katosi kerran lipas.
      Oltiin 5pv:n leirillä ja tetsatessa sitten putosi taisteluvyöstä yksi lipas ja sinne metsään hukku. No onneksi kapteeni ole sen verran reilu ukko, että ei tarvinnut korvata hukkunutta lipasta.
      Semmosia ne lippaat on... ne katoilee herkästi. Mutta jos tekee rynnäkkölippaan, eli teippaa kolme yhteen niin ne ei katoa helposti!
      Eli tee sinäkin rynnäkkölipas itsellesi!

• SukeltajaKusti

Norvajärven pohjasta rk-62 -yhteensopiva rynnäkkölipas täynnä nimittääin amissioonii, niin 90 laukasta.

kuka haluaa ?

• Jääkäri
        SukeltajaKusti kirjoitti:

Norvajärven pohjasta rk-62 -yhteensopiva rynnäkkölipas täynnä nimittääin amissioonii, niin 90 laukasta.

kuka haluaa ?

Ei taida olla mun lipas.
        Ku mulla oli vaan tavallinen lipas jossa oli 10 räkäpäätä.
        Joo, no kiva, saat kuitenkin pitää ittellä rynnäkkölippaan!

• Pandora
        Jääkäri kirjoitti:

Ei taida olla mun lipas.
        Ku mulla oli vaan tavallinen lipas jossa oli 10 räkäpäätä.
        Joo, no kiva, saat kuitenkin pitää ittellä rynnäkkölippaan!

*pus pus*...tätähän sä kuitenkin halusit ;)

*nauraa* ja katoaa sumuun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5846
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      91
      2988
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2026
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe