Onko oikein että kotona hakataan EI OLE!Joku jolla on kokemuksia hakkaamisesta olkaa kilttejä ja ottakaa kantaa mailin kaa!
JOOKO
Väkivalta
5
357
Vastaukset
- Ihmistä ei voi muuttaa
on aina, joka tilanteessa VÄÄRIN! Perheväkivaltaan turvautuva ihminen tarvitsee aina ammattiauttajaa! Erityisesti lapselle perheväkivalta jättää pysyvimmät arvet, vaikka häneen itseensä ei väkivalta suoranaisesti edes kohdistuisi. Lapsi oppii elinympäristöstään perheväkivaltaisessa kodissa itsekin väkivaltaisen käyttäytymismallin. Usein väkivaltaan syyllistyvät ihmiset ovatkin myös itse eläneet väkivaltaisessa kasvuympäristössä.
Jos elät kodissa, jossa joudut joko näkemään väkivaltaa tai jos se kohdistuu myös sinuun itseesi; neuvoni on yksinkertainen: HAE APUA JA PIAN! - iskä meinasi tappaa
minut meinattiin ampua
etsi ammattiauttajaa
kerro aikuisille
sossuun
terveydenhoitajalle
jne... - Salomon
Jokainen joka on saanut kunnolla selkäänsä on
vanhemmiten kova luinen - Kipa
Mulla on lapsuudesta aika ikäviä kokemuksia.Vanhemmat löi mua,mä luulen tietäväni miltä
susta tuntuu.Se on asia josta ei kovin helpolla pääse yli,mulakin on kaksi lasta ja välillä
pelkäänkin käyväni heihin käsiksi.Ongelma on tietenkin ratkaistavissa menemällä juttusille
ammatti-ihmisen luo,itse en ole käynyt,en halua jutella näin arasta asiasta
ventovieraalle.Olin lasten isän kanssa yhdesssä noin kuusi vuotta.Hän löi,haukkui minua
kavereilleen ja joi eikä osallistunut edes lastenhoitoon.Onneksi mulla on kuitenkin asiat
paljon paremmin nyt.Olen ollut avomieheni Mikan kanssa yhdessä jo puolitoista
vuotta,menimme viime juhannuksen aikana kihloihin.Hän on SE OIKEA minulle.Hän välittää
myös lapsistani.Sinun kärmimyksesi kotona tulevat heijastumaan myös tuleviin
parisuhteisiisi,tiedän kokemuksesta!!!'Mä tulin pyli puolitoista vuotta sitten
uskoon,maanpäällinen helvetti tuli päälle ja löysin siihen ainoan pakokeinon joka on
auttanut mua tämän kaiken kokemani yli.Sydämmellä - -niin paljon se sattuu-
Ei ihmeessä se ole oikein jos lasta
lyödään...eikä yleensäkään ketään saa lyödä!!!
Itse pääsin 3 vuotta sitten irti väkivaltaisesta
suhteesta..helvetistä..suhteessani oli niin
henkistä kuin fyysistä väkivaltaa. Irti pääsy oli
vaikeaa...olin alistettu, enkä uskaltanut päättää
elämästäni. Kiitos kuitenkin hyvien ystävien ja
rakkaiden vanhempieni, sain elämäni takaisin!!
Sinä tarvitset nyt tukea, hyviä ystäviä..jos
asiasta pelottaa puhua tutulle, voit aina
hakeutua jonkun aikuisen ihmisen
juttusille...asiasta on tehtävä loppu!!! Sitä
väsyy elämään alistettuna...sinun on parasta
hakea apua ennen kuin on myöhäistä!! Minua
menneisyyteni vahvistaa, en enää anna kenenkään
alistaa...ja osaan jo poistua paikalta,jos
vähänkään epäilen väkivaltaa...Voimia sinulle
ystävä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html884530Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2494263Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat243659Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1743365Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis753104Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos812979Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1282646Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2082608- 492281
- 251859