>Suomalainen kristillinen elämä on (liian) kauan ollut luterilaisen hapatuksen nostattamaa. Tuoreimpana tuotoksena homoliitot - ns. suvaitsevaisuuden huipentumana. (Raamattu puhuu tosi paljon rakkaudesta - ei tällaisesta!)<
Tiedän, että tämä nyt on aihe, jota on jauhettu tällä palstalla lukemattomat kerrat. Kuitenkin mielestäni samaa sukupuolta olevilla henkilöillä on oikeus rakastaa toisiaan myös mielestämme "liian" intiimillä tavalla, emmekä tule tässä suvaitsevuuden huipentumaan millään tavalla. Ehkäpä se, että pyrimme näkemään ihmisten välisen rakkauden 'likaisena', on jopa vähemmän suvaittavaa.
huipentuma
2
85
Vastaukset
- witness
Tuo lainauksesi on jotenkin tuttu?
Anyway - mitä sinulle kuuluu?- tuumailija
Minulle kuuluu hyvää. En ole käynyt foorumeilla viime aikoina. Tuntuu, että sain purettua asiani aika hyvin ja nyt ei ole juuri sanottavaa. Tai no onhan sitä, mutta nyt en käytä niinkään sanoja. Musiikki on minulle todella tärkeä kanava tulla ulos.
Olen viime aikoina alkanut soittaa kitaraa uudella innostuksella, joka on kai nyt sitten sitä, mitä haluan tehdä elämälläni. Sävelmät voivat olla jotenkin niin moniulotteisia. Tuntuu, että voin ilmaista itseäni siten parhaiten.
Olen alkanut pitää kitaraa mukanani ja koitan soittaa joka päivä ainakin jotain uutta. Tuntuu, että se todella vie minua eteenpäin, koska olen tavannut mielenkiintoisia ihmisiä ja oppinut paljon. En todella tiedä, mihin kaikki johtaa, mutta tuntuu kivalta pyrkiä elämään hetkessä.
Miten sinulla on mennyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804