Olenko ainoa tämän kokenut

Luuseri!!!?

Kahdeksas ajotunti jo takana, ja vieläkin menen jostain ihme syystä aina välillä niin lukkoon, että painan yhtäkkiä jarrun pohjaan tai kaasua paikassa, jossa ei olisi mitään syytä niin tehdä. Lähestyn risteystä normaalisti, hiljennän nähdäkseni tuleeko oikealta väistettäviä ja kun niitä tulee, painankin kaasua ja opettaja painaakin sitten jarrua....

4

1806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä niin vihreä

Musta tuntuu että taitaa tulla samoja ongelmii; järki ja aivot kertoo vaaran, silmät näkee toisen vaaran mutta kaasujalka ei välitä vaan painaa polkimen pohjaan :(((

• m3nninkaine

olihan mulla tossa neljännellä tai viidennellä ajolla sellanen pieni herpaantuminen, johtuen varmaan pienestä krapulasta ja väsymyksestä; Moottoritiellä kiihdyttäessäni solkasin kaasun ollessa alhaalla kytkimen pohjaan.. eihän siinä mitään vaaraa ollut pelästyttiin vaan molemmat koneen huutoa ja itse pelästyin odottamatonta tekoani..

• joops

Jos noin käy niin kannataa jättää se autokoulu ehkä väliin :)

• et oo ainoa

Niin, et tosiaan oo ainoo.
      Kerronpa miten mulla meni:
      Usko tai älä, mä ajoin vasta vikalla ajotunnilla
      samana päivänä ennen inssiä sillä tavalla, että opettaja ENSIMMÄISEN kerran kehu että menipä hyvin, aikasemmilla kerroilla oli vaan antanu 100 kohdan listan käteen joita pitää parantaa.
      Ja se inssi meni ekalla läpi, nyt oon ajellu itsenäisesti 3 viikkoa, ja se on parantunu aivan mielettömästi ku ei oo kokoajan joku kyyläämässä ja valittamassa vieressä (se on niiden työtä kuitenki...) ja yksinkertasesti pakko ottaa vastuu kaikesta mitä teet, ku siinä ei oo kukaan polkemassa jarrua sun puolesta. Enpä olis itestäni uskonu =]. Kyllä se sullaki vielä lähtee menemään !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe