Kahdeksas ajotunti jo takana, ja vieläkin menen jostain ihme syystä aina välillä niin lukkoon, että painan yhtäkkiä jarrun pohjaan tai kaasua paikassa, jossa ei olisi mitään syytä niin tehdä. Lähestyn risteystä normaalisti, hiljennän nähdäkseni tuleeko oikealta väistettäviä ja kun niitä tulee, painankin kaasua ja opettaja painaakin sitten jarrua....
Olenko ainoa tämän kokenut
4
1806
Vastaukset
- Vielä niin vihreä
Musta tuntuu että taitaa tulla samoja ongelmii; järki ja aivot kertoo vaaran, silmät näkee toisen vaaran mutta kaasujalka ei välitä vaan painaa polkimen pohjaan :(((
- m3nninkaine
olihan mulla tossa neljännellä tai viidennellä ajolla sellanen pieni herpaantuminen, johtuen varmaan pienestä krapulasta ja väsymyksestä; Moottoritiellä kiihdyttäessäni solkasin kaasun ollessa alhaalla kytkimen pohjaan.. eihän siinä mitään vaaraa ollut pelästyttiin vaan molemmat koneen huutoa ja itse pelästyin odottamatonta tekoani..
- joops
Jos noin käy niin kannataa jättää se autokoulu ehkä väliin :)
- et oo ainoa
Niin, et tosiaan oo ainoo.
Kerronpa miten mulla meni:
Usko tai älä, mä ajoin vasta vikalla ajotunnilla
samana päivänä ennen inssiä sillä tavalla, että opettaja ENSIMMÄISEN kerran kehu että menipä hyvin, aikasemmilla kerroilla oli vaan antanu 100 kohdan listan käteen joita pitää parantaa.
Ja se inssi meni ekalla läpi, nyt oon ajellu itsenäisesti 3 viikkoa, ja se on parantunu aivan mielettömästi ku ei oo kokoajan joku kyyläämässä ja valittamassa vieressä (se on niiden työtä kuitenki...) ja yksinkertasesti pakko ottaa vastuu kaikesta mitä teet, ku siinä ei oo kukaan polkemassa jarrua sun puolesta. Enpä olis itestäni uskonu =]. Kyllä se sullaki vielä lähtee menemään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770