Sain työtoveriksi Jehovan todistajan. Hän väitti minun olevan vääräuskoinen ja että Jumalan nimi on Jehova.
Alkoi mollata minua esimiehelleni kun olin lomalla ja poissa.
Kaivoi kaikki mahdolliset virheet ja pyysi pomoa katsomaan. Tämäkö on sitä kristillistä rakkautta? Tätäkö Jehovan uskonto opettaa?
Häijy on luonne naisella eikä vaikuta kovin kristilliseltä.
Minun ns. uskotoni on toisenlaista. En pystyisi moiseen toisen ihmisen syömiseen. Jos joku tekisi virheitä näyttäisin niitä virheitä tekevälle ja pyytäisin korjausta koska jokaiselle niitä sattuu.
Nyt olemme saaneet työpaikalle virheettömän ihmisen. Sitä hän on ainakin omasta mielestään.
Ongelmahan on tietysti tämän ihmisen itsetunnossa. Tyttärensä kärsii vakavasta anoreksiasta. Mahtaaneeko äiti vaatia liikaa ja ehkä ei hyväksy tytärtään sellaisena kuin tytär on.
työtoveri
13
1015
Vastaukset
- stara
Tässä jotain heistä!
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/jehova1.html - EVLUTNUORI
olla apua tarvitseva, kun lehmäsi on ojassa!
Jehovathan eivät ole kristittyjä, eivät osallistu ev.lut uskonnon opetukseenkaan, ja sinä penäät heiltä kristillistä rakkautta! Ota asioista selvää ennen kun iniset!
T.EVLUTNUORI
Sitäpaitsi ketään ei kiinnosta onko jehovantodistajasi parempi ihminen kuin sinä, paitsi minua, sillä vissimmästi ja VARMASTI HÄN ON PAREMPI KUIN SINÄ! Hän ei ole täällä urputtamassa sinun vioistasi. Olet muuten harvinaisen pässi!- EVLUTNUORI
vikansa heilläkin = väärä usko TIETENKIN, kun ei ole sama kuin minun (sarkasm-juunou??)
ja palatakseni ihonmyötäisiin, en tahdo pahaa, en riitaa en vihaa. viestini täynnä rakkautta on, kuunsilta kimaltaa ja minun on hyvä olla.. - Agibaili
Eivät saa olla, yhteisö kieltää internetin käytön.
Kyllä Jehovan Todistajat ovat muita parempia ihmisiä, ne tekee syödessänkin piirakasta paskaa. - MATLEENA
Taitaapi olla juttu niin että kyseisellä henkilöllä on enemmän ja suurempi avuntarve kuin minulla.
Se on hänen ongelmansa ja myös sinulla tuntuu olevan ongelmia nimimerkki EVLUTNUORI.
Kunhan kasvat ja saat enemmän elämänkokemusta sekä näkemystä sinusta voi tulla tasapainoisempi yksilö.
Palsta taitaakin olla hihhulleille. Hyvää jatkoa. - juhani
MATLEENA kirjoitti:
Taitaapi olla juttu niin että kyseisellä henkilöllä on enemmän ja suurempi avuntarve kuin minulla.
Se on hänen ongelmansa ja myös sinulla tuntuu olevan ongelmia nimimerkki EVLUTNUORI.
Kunhan kasvat ja saat enemmän elämänkokemusta sekä näkemystä sinusta voi tulla tasapainoisempi yksilö.
Palsta taitaakin olla hihhulleille. Hyvää jatkoa.Oletko KELA:n lääkäri, joka tekee diaknosin
näkemättä potilasta hoitavaa lääkäria paremkin.
Ota huikka ! - Vertti
juhani kirjoitti:
Oletko KELA:n lääkäri, joka tekee diaknosin
näkemättä potilasta hoitavaa lääkäria paremkin.
Ota huikka !suoraan eläkepaperin perusteeksi. Ollaan sitä siinä porukassa sen verran rajoittuneita, yksiniittisiä ja tärähtäneitä, että.....
- EVLUTNUORI
MATLEENA kirjoitti:
Palsta taitaakin olla hihhulleille. Hyvää jatkoa.tapellaan vähän! Nimesi on muuten suoraan Raamatusta!
Suomi vaan sattuu olemaan suurimmaksi osaksi täynnä kristityitä = evlutteja, käyvät riparin ynnämuuta. - EVLUTNUORI
EVLUTNUORI kirjoitti:
tapellaan vähän! Nimesi on muuten suoraan Raamatusta!
Suomi vaan sattuu olemaan suurimmaksi osaksi täynnä kristityitä = evlutteja, käyvät riparin ynnämuuta.mutta riparikaan ei koske jehovia.
- matleena
EVLUTNUORI kirjoitti:
tapellaan vähän! Nimesi on muuten suoraan Raamatusta!
Suomi vaan sattuu olemaan suurimmaksi osaksi täynnä kristityitä = evlutteja, käyvät riparin ynnämuuta.Koko nimeni on muuten ihan oikeasti Maria Matleena. En halua tapella kehenkään kanssa. En myöskään halua olla kenellekään pomo sekä käskyjen antaja.
Enkä oikein usko tähän ikään mennessä että virheettömiä ihmisiä on syntynyt maanpäälle.
Olemme kaikki erehtyväisiä.
Pahuutta vain on toisissa ehkä enemmän kuin toisissa. Nämä Jehovat tuntuvat olevan yksiä Piruja. Aina tyrkyttämässä uskoaan. Eivät toimi kuitenkaan miten opettavat.
- eräs
Näille asioille löytyy nimikin ja se on työpaikkakiusaaminen. Lainaan tässä Poliisi ja Oikeus lehden artikkelia."Mielestäni kiusaajajien itsetunto-ongelmat, perhe- ynnä muut sosiaalisuhteiden kieroutumat, milenterverveyskysymykset, ammattipätevyys, henkilökohtaisen talouden vaikutukset ja niin edelleen tulisi ottaa lähempään tarkasteluun kiusaaja-profiilin selvittämiseksi".
Näin kirjoittaa eräs työsuojeluihminen. Tämä on faktaa. - pomona JT
Se on jehovantodistajien tyypillistä toimintaa. Mulla on pomoa jehovantodistaja ja tietysti kaikki virheet on minun tekemiäni vaikka en olisi osallistunut koko tehtävään. Hän on virheetön kaikkitietävä jumala tai mikä se nyt jehovantodistajilla on. Alaisten alistaminen ja kaikenlainen uhkailu on myös tyypillistä. Kova selkään puukottaja ja valehtelun mestari. Oman paremmuuden esiintuominen on myös tyypillistä hänelle ja tekopyhyys paistaa todella pitkälle.
- matleena
Onkohan se heille todellakin tyyppillistä tämä kierous, ilkeys sekä toisten mustamaalaminen.
Aikaisemman tehtävän hoitajan hän mustamaalasi täysin. Juoksutti tuomareita katsomassa muka tämän edellisen tekemiä virheitä.
Tehtävien hoitaja on ollut pitkällä sairaslomalla vakavan sekä harvinaisen sairauden johdosta.
Minun työpaikkalehdestä on tuo ylempänä oleva artikkeli.
Tämä Jehova on myös hieman maanisuuteen taipuvainen. Loppuunpalamislomansa jälkeen hänen uskonnosta puhumisesna sekä käännyttämisensä on lisääntynyt. Mielistelee ylempiään.
On mukamas hyvä kaveri työpaikan johtajan kanssa. Juoksee joka pikkuasiastakin hänen luokseen.
Meidän suhde on sellainen nykyisin ettemme sano toisillemme kuin huomenta sekä hei.
Onneksi en ole hänen alaisensa vaikka hän kenties niin kuvittelee.
Minulle ollaan järjestämässä muuta tehtävää ja sitä isossa talossa riittää. Ei tarvitse joutua hänen kanssaan enää tekemisiin. Sääli sitä raukkaa kenet hän ottaa seuraavaksi hampaisiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960