Olenko aivan hakoteillä, vai eikö perjantain Tuhkimotarina ole vieläkään tullut Subin nettitv:seen? Viimeisin jakso näyttää kantavan nimeä "Uninen talo", ja eikös se ollut torstain jakso? Kaksi päivää esityksestä, eikä jaksoa näy misssään. Tässähän pitää odotella enemmän kuin ensimmäisellä esityskerralla ;/
Subin nettitv
4
303
Vastaukset
- SUURI P&J fani
Ei oo tullut! Se uninen talo on torstain jakso! Mä en tajuu miks se ei oo tullu...
Vitsit mun tekis mieli nirhata mun pikkuveli! Sen piti just perjantaina kun mää olin ratsastamassa poistaa tuhkis tallennuksesta, eikä se vieläkään oo tullu nettiteeveeseen... Potuttaa!!!- ÄRGHHHHHH :(
Suututtaaa :( oon joka päivä perjantain jälkee kattonu ehkä 30 kertaa et onks se uus jakso jo siel :( Missä ihmeessä se viipyy? Tai ehkä ne pistää sen maanantaina jos vaikka ei oo vklo töissä :DD Tai jotain..
- Chiquitita
Kiva pikkuveli sulla. :o Youtubesta voi varmaan löytää sen jakson tai ainakin pätkiä. Ja tossa yhessä keskustelussa joku kiltti jo kertoikin sen jakson tapahtumista aika valaisevasti. Sua varmaan kiinnostaa nähdä varsinkin P&J-kohdat, kantsii ettii youtubesta hakusanalla Pandora y Jordi Parte 2 tai 3, jommassakummassa on sen jakson tapahtumat Pandon ja Jordin osalta. :) Se oli kyllä söpöä(tuhannennen kerran sanottuna).
- tintti1986
oon jo pari vistiä subille pistäny että mikä mättää mutta mitään ei oo vielä kuulunu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976