Hei
Olen onnistunut soluttautumaan supon agenttien sisäpiiriin. Oli aika yllätys että supolla on "matti meikäläisiä" agenteinaan.
Sain olla pari vuotta supon sisäpiirissä. Kaikki kontaktit toki loppuvat kun vasikoin pari ilmiantajaa.
Uskokaa tai älkää Supo vaikuttaa kaikkialla.
Supon agentit
205
5051
Vastaukset
- agenttinimilista
kiitos.
- xxxxxxxxxxxxxx
En todellakaan uskalla nimiä vasikoida, tiedän kyllä minkä rangaistuksen siitä saa. -Saa maistaa peitetoimintaa..
Ja kukapa hullu haluaisi oikeuteen herjaamisesta, kunnianloukkaamisesta jne. Mutta salaiset rangaistukset on aivan eri luokkaa.Olen saanut jo kokea niitä, tosin lievempiä rangaistuksia viel. - K.M.Menninkäinen
xxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
En todellakaan uskalla nimiä vasikoida, tiedän kyllä minkä rangaistuksen siitä saa. -Saa maistaa peitetoimintaa..
Ja kukapa hullu haluaisi oikeuteen herjaamisesta, kunnianloukkaamisesta jne. Mutta salaiset rangaistukset on aivan eri luokkaa.Olen saanut jo kokea niitä, tosin lievempiä rangaistuksia viel."En todellakaan uskalla nimiä vasikoida, tiedän kyllä minkä rangaistuksen siitä saa. -Saa maistaa peitetoimintaa.."
Vaikuttaa ihan Ruskean Talon toiminnalta! - Salaisuuksien talo
K.M.Menninkäinen kirjoitti:
"En todellakaan uskalla nimiä vasikoida, tiedän kyllä minkä rangaistuksen siitä saa. -Saa maistaa peitetoimintaa.."
Vaikuttaa ihan Ruskean Talon toiminnalta!Suomalaisia kansallismielisiä houkutellaan Turun Ruskean talon kekkereihin, koska niistä tallennetun arkaluontoisen aineiston avulla on helppo kiristää ketä tahansa koko loppuelämän ajan. Kukapa haluaisi itsestään julkisuuteen kuvia, joissa näkyy "ruputustuoliin" kahlehdittu mies omena suussa ja suolikaasuputki kumpaankin sieraimeen tiukasti kiinnitettynä.
- tuomioit
Salaisuuksien talo kirjoitti:
Suomalaisia kansallismielisiä houkutellaan Turun Ruskean talon kekkereihin, koska niistä tallennetun arkaluontoisen aineiston avulla on helppo kiristää ketä tahansa koko loppuelämän ajan. Kukapa haluaisi itsestään julkisuuteen kuvia, joissa näkyy "ruputustuoliin" kahlehdittu mies omena suussa ja suolikaasuputki kumpaankin sieraimeen tiukasti kiinnitettynä.
Tuomiopäivänä tavataan...
- fddfereryty
Salaisuuksien talo kirjoitti:
Suomalaisia kansallismielisiä houkutellaan Turun Ruskean talon kekkereihin, koska niistä tallennetun arkaluontoisen aineiston avulla on helppo kiristää ketä tahansa koko loppuelämän ajan. Kukapa haluaisi itsestään julkisuuteen kuvia, joissa näkyy "ruputustuoliin" kahlehdittu mies omena suussa ja suolikaasuputki kumpaankin sieraimeen tiukasti kiinnitettynä.
miksi omena ..... olet outo
- mitään?
mystistä salattavaa, kuten ufoista tai muusta sellaisesta. onko heillä tietoa ketkä tätä maailmaa todellisuusessa johtavat?
- xxxxxxxxxxxxxx
No supo on aika hierarginen laitos. Luulisin että tieto kulkee yksittäisiltä agenteilta ylöspäin jne. Joten perus agentit ei saa tietää mitä kaikkea ylemmällä tasolla tiedetään. Myös annettua tietoa hajautetaan jos sitä jaetaan alaspäin hierargiassa jne. Aika vaikea selittää noita kuvioita...Mutta tuskimpa siel ufoja tutkitaan. En ainakaan ite usko moista.
- tutkitaan..
No supo on aika hierarginen laitos. Luulisin että tieto kulkee yksittäisiltä agenteilta ylöspäin jne. Joten perus agentit ei saa tietää mitä kaikkea ylemmällä tasolla tiedetään. Myös annettua tietoa hajautetaan jos sitä jaetaan alaspäin hierargiassa jne. Aika vaikea selittää noita kuvioita...Mutta tuskimpa siel ufoja tutkitaan. En ainakaan ite usko moista.
> Mutta tuskimpa siel ufoja tutkitaan.
> En ainakaan ite usko moista.
Mitäs niissä yhteistyökumppaneissa mitään tutkittavaa olisi? - xxxxxxxxxxxxxx
tutkitaan.. kirjoitti:
> Mutta tuskimpa siel ufoja tutkitaan.
> En ainakaan ite usko moista.
Mitäs niissä yhteistyökumppaneissa mitään tutkittavaa olisi?Enpä oo viel ufoja tavannut.Mutta kieltämättä tiedustelupalvelut tekevät yhteistyötä kaikenlaisten ihmisten ja ilmiöiden kaa. Tosin yhteistyökumppanit valitaan tarkasti ja heitä pidetään silmällä myös valinnan jälkeen.
Agentiks ei vaan ryhdytä niihin hommiin ajaudutaan;). - Väärin meni.
Supolla ei ole agentteja, vaan esim. etsiviä, ylietsiviä, tarkastajia jne. Tiedottajat ja eri akateemiset asiantuntijat ovat asia erikseen. Supossa ei kuitenkaan käytetä termiä agentti ainakaan oman laitoksen työntekijöistä, taikka suomalaisista yhteistyökumppaneista.
- suppuperä
Vähän niin kuin vapaamuuraveljesten porraspyramidi-hierarkia. Askel askeleelta sinut ylennetään kun teet mitä iso pojat käskee. Aika koiramaista käskytystä mutta kai siitä saa jotain mukavaa hyvää (valtaa, rahaa, naisia ym kivaa) Koskahan ihmiskunta olisi vapaa eri hierarkioista, jotkut sitä osaa olla niin erinomaisia kun on kouluja käynyt ja maailmaa nähnyt.
Ja kyllä niitä ufoja on olemassa, kyllä supon mies sen tietää. Tiedä vaikka olet ajellut maailman äärissä asti.
- xxx
jepa jee
- Supo ulkoavaruudesta
Suojelupoliisi on 1949 perustettu UFO:jen toimesta maan päälle.
ks. esim. Men in Black
008 - xxx
Tarvitaanko sähkötyö kortteja ydinvoimaloissa. Prosessihommissa kai
- nukkumatti98
Pelkät oranssit kenkäsuojat riittää.
- Anonyymi
nukkumatti98 kirjoitti:
Pelkät oranssit kenkäsuojat riittää.
johtajalle riittää oranssi pää
- xxxx
Tulispa joku hakemaan mut niihin ydinturvallisuuteen liittyvään jobiin...vaikka sinne jätepuolelle, paskaa niskaan ;)
- nukkumatti98
Eikö Supo hommissa tienaa tarpeeks?
Onneks Ydinhommissa, etenkin jätehommissa on toi "luonnollinen" poistuma sen verran nopea, et pistä vaan saman tien paperit tulee:
Olkiluoto. 27160 EURAJOKI
Ps. Voidaan hakee kotakin - xxxxxx2
nukkumatti98 kirjoitti:
Onneks Ydinhommissa, etenkin jätehommissa on toi "luonnollinen" poistuma sen verran nopea, et pistä vaan saman tien paperit tulee:
Ps. Voidaan hakee kotakinJoo KOTOA hakekaa. Loppus samalla nää hyväntekemis työt ;)
- xxxxxxxxxxx
nukkumatti98 kirjoitti:
Ps. Voidaan hakee kotakinpaperit ollu jo vuosia vetämäs
- TOIVOTONTOMPPELI!
Hei,
VETÄSEPPÄS SE SUPPO PERRSEEESEEEESSSSS! - supo best
supo is best in the love making circuit, approved by the finnish government - stick penis up in the vagina of a woman, that is supo
- xxxxx
only exit
- XXXX
ei Vee vois vähempää kiinostaa SUPPOILU...
- Supon surkeat
Supon surkeimpiä valintoja on tavallinen maisteri. Se on ihan pähkä.
- kalupakkifkgnoegn
vaihtaax se hommia?
- Taikamake
Maaninen V siellä postailee? :DDDDDDDDDd
- xxxx
RALLIA...
- xxxx
ovi kun aukee niin meno alkaa..Rally Sporttia..
- !!!
En epäile yhtään etteikö salaisetpalvelut yms. toiminta vedä puoleesa sairaita psykopaatteja. Sehän on itsestään selvyys, koska maailman menoa hallitsee sairaat psykopaatit.
- xxx
!!! kirjoitti:
En epäile yhtään etteikö salaisetpalvelut yms. toiminta vedä puoleesa sairaita psykopaatteja. Sehän on itsestään selvyys, koska maailman menoa hallitsee sairaat psykopaatit.
mielisairas, sairasmieli:)
- nukkumatti98
!!! kirjoitti:
niin ja tuplanolla "lupa tappaa", on kanssa kätevä etu, jos on sen suuntaisia ajatuksia
- xxx4
nukkumatti98 kirjoitti:
niin ja tuplanolla "lupa tappaa", on kanssa kätevä etu, jos on sen suuntaisia ajatuksia
Täh, en tajunna
- Supo natottaa
Supossa ei ole koskaan ollut mitään professoriälyä, mutta Tavallinen maisteri, Timotex, Johannes Apostata, Ebenezer Scrooge, Olet hullu, Lipfert, Kokomus-K on kyllä pohjanoteeraus.
Hän on sitä tasoa, että ei olisi pitänyt päästää nettiin natottamaan eikä vakoilemaan Suomen Nato-jäsenyyttä vastustavia. - yrtti2
röh
- Olet hullu Supo
Jollain on Supossa mennyt hermot. Se ei pysty kuin Olet hullu-viesteihin kun Naton kannatus laskee eikä presidentti Niinistö saa kansan kunnioitusta.
- Suposuperagentti
Ole hiljaa ääni! Et ole olemassa!
- Anonyymi
Suposuperagentti kirjoitti:
Ole hiljaa ääni! Et ole olemassa!
ONko pakko ottaa kokkareiden jäsenkirja? Mitä jos ei haluuu?
- xyyy1
anna sitä märkäääää. rai rai rai!
- Tiedänmuttaensano
Täällä ainakin pyörii yksi Supon agentti HÄmeenlinnasta, joka on kiusannut TEemujazzia jo viiden vuoden ajan
- xyyy1
rai RAI rai
- Natobreivik
Tavallinen maisteri Olet hullu -viesteineen käy jo niin ylikierroksilla, että ei olisi mikään ihme, jos hän on Suomen seuraava breivik joukkomurhaaja, kouluampuja, Natoa vastustavien tappaja.
- xyy1
sokka irti...
- VOEEE
Nato alas
- Hullu kuriin
Nämä ampujahäiriköt pitäisi saada kontrolliin ennen kuin pääsee tapahtumaan tuollaisia joukkotappamisia kuten Connecutissa.
Suomessakin Suomi24-keskustelussa on häirikkö, Tavallinen maisteri, joka vakoilee, seuraa Natosta kritiikkiä kirjoittavien viestiliikennettä ja netinkäyttöä ja kommentoi Natoa vastustavia kirjoittajia kymmeniä kertoja päivässä Olet hullu -viestejään.
Kukaan ei puutu ennen kuin on liian myöhäistä vai onko niin, että häirikkö onkin valtion tai kokoomuksen virkamies.
Meno on niin koohkeätä, että Olet hullu houeailusta on lyhyt matka väkivallan tekoon ja vaikka massamurhaamiseen esim. Niinistön ulkopolitiikkaa ja Natoa vastustavissa mielenosoituksissa. - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
täällähän on karkelot
- xxxxxxxxxxx
olen iloinen V
- xxsy1
jopas tääl on hiljaista
- Burn out Tavis
Kattokaapa Tavallista maisteria Suomi24:n NATO-keskusteluissa. Se ainakin on menettänyt hermonsa kun NATOn kannatus ei Suomessa kasva. Se hokee vain Olet hullu, Olet hullu kaikkille NATOa vastustaville kirjoittajille eikä pysty minkäänlaiseen keskusteluun.
- xxy2
jopa ne poikoset tappelevat. aivan yks hailee kuka natottaa ja kuka ei. ei V vois vähempää kiinostaa !
- xxy2
uusi vuosi , uudet kujeet
- Natotyöpäivä
Tavallinen Olet hullu maisteri lopettaa klo 24 kun se ei saa ylityöliksaa. Jos siitä huomauttaa se tekee pitkin hampain ylityötä.
- HS Pravda
olen maisteri mutta en tavallinen maisteri, Hesarilla eli Pravdalla sytyttelen nuotion
- Koiran työtä
Tavallinen maisteri räyhää myös Suomi 24:ssä nimimerkeillä Olet hullu ja Kokemus-K.
Se aloittaa aamulla Natoa vastustavien vakoilun, stalkkaamisen, haukkumisen ja juuri niin kuin sanot, lopettaa ennen tai viimeistään 24.00 paitsi nyt kun jotkut on ottanut asian esiin, se joutuu skrivaamaan yhden viestin joskus 24:n jälkeen hämätäkseen, että ei ole muka duunissa.- tyyy
oletko lattemies vai äijä?
- jallis näytä pallis
aina avoinna 24h, 7päiv/vk. sähköurakat..
- iloinen v
olen supon todellinen johtaja, repiikää siitä
- Legio Patria Nostra
iloinen v kirjoitti:
Et muuten ole Suojelupoliisin todellinen johtaja, koska tunnen esimieheni. :) Vitsi vaiko fakta? Sitä se paikallispoliisikin ihmettelee.
- iloinen V
Legio Patria Nostra kirjoitti:
Et muuten ole Suojelupoliisin todellinen johtaja, koska tunnen esimieheni. :) Vitsi vaiko fakta? Sitä se paikallispoliisikin ihmettelee.
eipä alaiset tiedä kuka se todellinen pomo on. Ps. Paskasta naurua.
- iloinen V
iloinen V kirjoitti:
eipä alaiset tiedä kuka se todellinen pomo on. Ps. Paskasta naurua.
saksalaista sotilasnaurua siis. ;)
- iloinen V
iloinen V kirjoitti:
saksalaista sotilasnaurua siis. ;)
toivottavasti ite ei joudu ihmettelee vielä
- rax golden
Legio Patria Nostra kirjoitti:
ei vieläkään legionassa. uhmaa??
- mister x
rax golden kirjoitti:
ei vieläkään legionassa. uhmaa??
terveisiä velipojalle;)
- tuomioita
iloinen v kirjoitti:
Tuomiopäivänä paljastetaan kaikki salaisuudet.... oletko vai et. Sanon: et ole.
- reserjusetju
tuomioita kirjoitti:
Tuomiopäivänä paljastetaan kaikki salaisuudet.... oletko vai et. Sanon: et ole.
Tuskimpa koskaan salaisuuksia avataan...
- Taivaallinen Misteri
supo laitetaan polvilleen hetkeksi
- Taivaallinen Misteri
Poliisin verkkosivut pois käytöstä huoltotöiden vuoksi
Poliisin mukaan huoltotyöt päättyvät noin kello yhdeksän illalla.
Poliisin verkkosivut ovat toistaiseksi pois käytöstä runkoverkon huoltotöiden vuoksi. Helsingin poliisin komisario Pekka Kallion mukaan huoltotyöt kestävät noin kello yhdeksään saakka illalla, jonka jälkeen sivut toimivat jälleen normaalisti.
Verkkosivut ovat olleet pois käytöstä noin kello puoli seitsemästä saakka.
Huomatkaas salaliittotoverit:
Mikään ei tapahdu ilman että Jumala ilmoittaa asian profeetoillee nsa
Oletko sinä jo ottanut Jeesus vapahtajana elämääsi? - xxxxxxxxxx
Taivaallinen Misteri kirjoitti:
Poliisin verkkosivut pois käytöstä huoltotöiden vuoksi
Poliisin mukaan huoltotyöt päättyvät noin kello yhdeksän illalla.
Poliisin verkkosivut ovat toistaiseksi pois käytöstä runkoverkon huoltotöiden vuoksi. Helsingin poliisin komisario Pekka Kallion mukaan huoltotyöt kestävät noin kello yhdeksään saakka illalla, jonka jälkeen sivut toimivat jälleen normaalisti.
Verkkosivut ovat olleet pois käytöstä noin kello puoli seitsemästä saakka.
Huomatkaas salaliittotoverit:
Mikään ei tapahdu ilman että Jumala ilmoittaa asian profeetoillee nsa
Oletko sinä jo ottanut Jeesus vapahtajana elämääsi?työ vapauttaa
- Taivaallinen M ster
xxxxxxxxxx kirjoitti:
työ vapauttaa
Herra yksin on hyvä ja oikeuden puolella
Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt.'
Matt. 11:28-30
Herran Sanoma epävalidille vallalle, invalidi valta:
Oman soppanne olette keittämässä-allergeenejä täynnä oleva ruoka ihmiskunnan fyysiseen ja henkiseen nälkään
sellainen johtaja niin sellainen alamainen ja sellainen alamainen niin sellainen johtaja
ette pääse ulosteestanne pois ilman Elävän Jumalan apua-mikään tekemistänne ei jää piiloon-katsokaas ne jotka te leimaatte ovat just omienne hölmöilyjen tulos
näin on luonnonlaissa kirjoitettu eikä se valehtelemalla muutu
Herra on hyvä ja Totuus - xxxxxxxxxxx
Taivaallinen M ster kirjoitti:
Herra yksin on hyvä ja oikeuden puolella
Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt.'
Matt. 11:28-30
Herran Sanoma epävalidille vallalle, invalidi valta:
Oman soppanne olette keittämässä-allergeenejä täynnä oleva ruoka ihmiskunnan fyysiseen ja henkiseen nälkään
sellainen johtaja niin sellainen alamainen ja sellainen alamainen niin sellainen johtaja
ette pääse ulosteestanne pois ilman Elävän Jumalan apua-mikään tekemistänne ei jää piiloon-katsokaas ne jotka te leimaatte ovat just omienne hölmöilyjen tulos
näin on luonnonlaissa kirjoitettu eikä se valehtelemalla muutu
Herra on hyvä ja Totuusjesse james
- xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx kirjoitti:
jesse james
helloota halloota!!!
- iloistaraketulitusta
supo konttaa voimallisen ytimen edestä
tulityöt ja ilotulitteet työksi juhlivalle itsesuojelupoliisille, sähköä kovasti ilmassa ja mastot kaatuu
vastaanotto parenee huomattavasti torni kaatuessa!!!
ryystryyst, kahvit irtoviiksille ja irtoviikset kahviin - jeahhi
xxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
helloota halloota!!!
Iso apina katsoo puusta alas ja näkee hymyileviä naamoja.
Pikkuapinat katsoo ylös ja näkee pelkän prseen...
Kuka kehtaa sanoa nykyään: "olen johtaja"?!
Tulkaa tänne maan päälle. Ite en oo kiivenny puuhun ku en o apina.
- Soluttauduit:.!1#%++
.
Siis taasko näitä kok poliittisia virkanimityksiä eikö niistä pitänyt jo päästä eroon
.- xxxxxxxxxxxx
kieltämättä olen enemmän oikealla kuin vasemmalla, puolueeton kuiteski.
- xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx kirjoitti:
hakekaa äkkiä duuniin!!
- xxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx kirjoitti:
hakekaa äkkiä duuniin!!
oispa säpinää
- dgfdcjvfdbgnbdfd
xxxxxxxxxxxx kirjoitti:
niinpä niin, joopa joo
- xxxxxxxxxxxx
dgfdcjvfdbgnbdfd kirjoitti:
niinpä niin, joopa joo
Nokiaa ;)
- kop kop kop
xxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Nokiaa ;)
pasila blues eli pasila rules
- copec kop ec
kop kop kop kirjoitti:
kuka siellä?
- xxxxxxxxxx
copec kop ec kirjoitti:
kuka siellä?
latte-mies eli iloinenvittu
- isintyttöjä
xxxxxxxxxx kirjoitti:
latte-mies eli iloinenvittu
vois kyl vähän teinisupolaista nytten...
ja miksei myöhemminki - man5
isintyttöjä kirjoitti:
ja miksei myöhemminkitosimies käyttää aikuisia rotulaisia
- xxxxxxxxxxxxxxx
isintyttöjä kirjoitti:
ja miksei myöhemminkiai että perseeseen niinpä tietenkin.
- xxxxxxxxxx
kop kop kop kirjoitti:
pasila= mikkeli?
- xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx kirjoitti:
pasila= mikkeli?
pääsispä toimitusjohtajaksi...
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx kirjoitti:
pääsispä toimitusjohtajaksi...
kuka leipo Bostonkakun??
- vanhusvaan
xxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
ai että perseeseen niinpä tietenkin.
Roistot. Milloin olen viimeksi rentoutunut nahkaisessa nojatuolissa? En tähän päivään. Kuka uskaltaa kävellä nokka pystyssä? Hukutte vielä kun alkaa sataa... Kuka teistä laskee senttejä? Kun ei rahat riitä... Koko elämä on jarrutettua. Ei anneta apinoille liikaa. Ne voi tulla liian viisaiksi... Kuka tulee viimeisellä tuomiolla jonkun jalkoihin pyytämään puolustusta? Kuka uskaltaa luottavaisin mielin katsoa tuomitsijaansa silmiin, koska tietää olevansa viaton? Ku ollaan korkeilla palleilla yms. niin sen näkee. Poliisiksi pääsyn alaikäraja pitäisi olla n. 30.
- wcdkmnjhgdrrg
kop kop kop kirjoitti:
9.4.2013 09:26 ketjuun ilmaantui nimimerkiltä parempaa od. viesti
Supolla on kusta päässä.
Terveisin Alpo Rusin fanit.
Kyseinen viesti poistettiin.
Minkähän takia?
- sanOOOOOOOOOOOOOOOOO
kaikki mitä mieleen tule
- ghjkiuytfghj
Jaha mitä teit jotta pääsit piireihen?
- xxxxxxxxxxxxxxxx
heittelin drinkkejä...
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
heittelin drinkkejä...
hyppäsin siis baaritiskin taakse anniskelemaan.
- xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
hyppäsin siis baaritiskin taakse anniskelemaan.
janottaa taas
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
janottaa taas
Lisää säpinää, kiitos.
- xxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Lisää säpinää, kiitos.
Kaipaan drinkkejä.Siitä tulee vaab niin hyvä olo :), jaksaa luottaa huomiseen.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
johan ne valot alkoi välkkymään..
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Drinkit riittää jo. esim. radio,valot ja ym. Pitäs päästä seuraavaan vaiheeseen , viinapää kehittynyt.
- sdfghjyuiopuytr
Drinkit riittää jo. esim. radio,valot ja ym. Pitäs päästä seuraavaan vaiheeseen , viinapää kehittynyt.
Oulussa kansainvälistä liikennettä
http://www.iltasanomat.fi/elokuvat/art-1288562847103.html
- 16+16
Arto?
- oiuypt9iyroiytoö
Poika nimeltään Päivi ;)
- 666
oiuypt9iyroiytoö kirjoitti:
Poika nimeltään Päivi ;)
minäpä minä
- xxxxxxxxxxxxxxxx
666 kirjoitti:
minäpä minä
Tulkaa hakemaan pois täältä.
- aaro69
hohhoijaa, on se semmosta!
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Eipä enää oo näkyny kaljuja kavereita, kuten vanhoina hyvinä aikoina ;)
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
sai nähdä oman taiteen tuloksia
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
sai nähdä oman taiteen tuloksia
``Kuten Britney Spears ja pappa Bush``
- vaisemmosia
``Kuten Britney Spears ja pappa Bush``
Tulen saamaan tuon periaatteen selville...
- hfhjsetu
Sähköinen hävittäjä??
- eitajuumittää
Lopettakaa prkele! Ja painukaa muualle! Ja muistakaa että Jumala näkee ja kuulee kaiken!
- sähköjuna surisee
vroomvroomsurrrrrrsurrrrr
- kommentti42
Luokaton keskustelu
- ljougo.-,äö
Profeetat puhuvat kielillä
- ljougo.-,äö
- erheyhehe
ljougo.-,äö kirjoitti:
hohhhoijjaa, ei tää oikeen edisty...
- ryhhserjtj
Myydäänkö koko maa itään?? vai mitä pitäs tehdä;)
- rfheahrayhr
pestaa harry myynti- ja markkinointi johtajaksi
- niinpä niin
Jep, loppus tää paska. Kostaa kai pitäs, heti ku on mahdollista ts. tehdä omat johtopäätökset ja pelata itsensä ikuisesti ulos matsista...
- sanansaattis
Kostaa kai pitäs..? Kosto on tuomiopäivänä hei, liekaelukat.
- eineosaavaan
sanansaattis kirjoitti:
Kostaa kai pitäs..? Kosto on tuomiopäivänä hei, liekaelukat.
Tai no, katuu jo omia sanojaankin. Kukapa ei kostaa haluais? Kaikkihan sitä taitaa lieassa olla... Miksei poliisi nouse barrikaadeille kansan puolesta? Pitäs kai tulla palkkakiista taas.
- refhehy
Missähän mun sormus, armeijja-aikainen pussukka, laskin, pyörä ym...
- ettekskerro
Sormus? Kaikkea sitä kerätään... Kaikki tietää mitä tuolla tapahtuu. Kukaan ei uskalla tehdä mitään. Ja jos tehdään ni taas salaillaan. Ei tuo kansa mitään rättipäitä ole.
- hfhfwehfoef
Tuntuu että ei viisastu sen enempää..Turhaa resurssien haaskausta tää nykyinen tilanne.
- Suppo on pers..
No noita Supon agentteja on nyt joka paikassa .
Itse asun pienessä kaupungissa ja täällä ne eroittuu parhaiten silloin kun joku politiikan pamppu käy jossakin vaali- tai muussa tilaisuudessa.
Miten sitten erottaa supon agentin ne on usein sellaisessa roolissa missä ovat tekemisissä monenlaisten ihmisten kanssa on niillä laajat sosiaaliset kytkennät joiden kautta ne kartoittavat ihmisten mielipiteitä ennenkaikkea valtiollisiin asioihin jotta valtiollinen eheys säilyisi eikä enää tulisi toista sisällis-sotaa.
Sisäistä-turvallisuutta uhkaavat poistetaan tai tehdään vaarattomiksi.
Noita supon agentteja on etenkin noissa rantojen puliukko-remmeissa missä liikkuu hyvinkin yksityiskohtaista tietoa monenlaisista asioista joten eipä juuri ihmetystä herättänyt kun yksikin puliukko oli ihan selvinpäin silmät kirkkaina ympäristöään tarkkailemassa kaupunkimme torilla kun eräs maamme ns. kärki-poliitikko piti siellä jonkinlaisen puheen.- maahatma
Sinun on oltava se muutos, jonka haluat nähdä.
- Mahatma Gandhi -
- jlkeghe
tarttis rahaa...
- ruokaamielumminkin
Tarttis ruokaa...
- fgrfgrfg
suolaista ,kiitos. meinaa olla krapula..
- feherhjutsjr
jospa se keho viel kehittyy, ettei krapulaa tuu. lisää viinaa vaan ;)
- jhgkjhgkj
oisko aika vaihtaa päälliikköä ;)
- klaanitpystyyn
Milläs aiotte onnistua? Lisää viinaa? En oo juonu vuosiin ja alkaa elämä valostumaan. Kehoitan salaliittoa todellisia pomoja vastaan. Tuolla on väkeä joilla on kovat otteet käytössä. Miksi? Ammatti popula suojelee toisiaan ku ois joku heimo tai klaani kyseessä. Ei tän näin pitäny mennä. Moniavioisuus päälle ja kunnon klaanit pystyyn. Saa yksityinenkin jotain kokemusta vallan käytöstä. Mut useampi akka vain parhaille geeneille.
- eturi
klaanitpystyyn kirjoitti:
Milläs aiotte onnistua? Lisää viinaa? En oo juonu vuosiin ja alkaa elämä valostumaan. Kehoitan salaliittoa todellisia pomoja vastaan. Tuolla on väkeä joilla on kovat otteet käytössä. Miksi? Ammatti popula suojelee toisiaan ku ois joku heimo tai klaani kyseessä. Ei tän näin pitäny mennä. Moniavioisuus päälle ja kunnon klaanit pystyyn. Saa yksityinenkin jotain kokemusta vallan käytöstä. Mut useampi akka vain parhaille geeneille.
- kdgjworgj
HOHHOIJJAAAAAAAAAAAAAA!
- eihohhoijattelua
Ei mee läpi... Jos virkakoneistolla ja niiden kätyreillä menee huonosti, niin asia pitäisi setviä läpikotaisin. Tosin ei täällä... kait...
- ,nljgkvfh-äljljbljkg
eihohhoijattelua kirjoitti:
Ei mee läpi... Jos virkakoneistolla ja niiden kätyreillä menee huonosti, niin asia pitäisi setviä läpikotaisin. Tosin ei täällä... kait...
sama kai se missä, kunhan viesti menee perille...
- kukaaeipidämiust
,nljgkvfh-äljljbljkg kirjoitti:
Viesti? Kertokaa lisää. Miten ajateltiin hoitaa asia? Kyllästyttää nää suomalaiset "osaajat". Liikaa kyräilyä. Ja mitä isompi tyyppi sen vähemmän se puhuu. Sit kun tulee yks rehellinen ni jengi kääntää selkänsä ja alkaa köhimään. Mitenkäs siitä sanottiin tuntemattomassa? Sil viisii ei asiat parane? Me annetaan hitto koko euroopalle. Karjala me otetaan ja sit myö lähdetään kotiin.
Sitä karjalaa ei tullu. Mitäs muuta "ei tule"? Mutta yks mitä kyllä tulee on viihde! Viihtykää te muut ku me isot täällä mutistaan Jumalan korvan takana! Mutinat loppuu ku idän saapas tulee rajan yli! - kukaaeipidämiust
,nljgkvfh-äljljbljkg kirjoitti:
Viesti? Kertokaa lisää. Miten ajateltiin hoitaa asia? Kyllästyttää nää suomalaiset "osaajat". Liikaa kyräilyä. Ja mitä isompi tyyppi sen vähemmän se puhuu. Sit kun tulee yks rehellinen ni jengi kääntää selkänsä ja alkaa köhimään. Mitenkäs siitä sanottiin tuntemattomassa? Sil viisii ei asiat parane? Me annetaan hitto koko euroopalle. Karjala me otetaan ja sit myö lähdetään kotiin.
Sitä karjalaa ei tullu. Mitäs muuta "ei tule"? Mutta yks mitä kyllä tulee on viihde! Viihtykää te muut ku me isot täällä mutistaan Jumalan korvan takana! Mutinat loppuu ku idän saapas tulee rajan yli!
- asjkjsdad
Nyt ois hyvä syy vaihtaa päällikköä....
- st. lake citys man
Pyörät pyörimään, mars mars !
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Odottavan aika on pitkä..Lusimistahan se on..
- rkejlwrjgo
Poistakaa noi videolinkit
- kjdhkhfkdjsh
Päälliköksi päällikön paikalle...
- Kuka vaan..
Olli-Pekka Ansio, Päivi Piippo, Antti Pelttari...
- hjhkjhkhiuuv
Pelttarin. nii-i
- akdjaklf
Partahommissa tonttujen tonttu.
- sejokatietää
Suuret ihmiset puhuu ideoista, keskinkertaiset asioista, pienet ihmiset puhuu toisista ihmisistä... Tonttuja ei oo. Joulupukkia ei oo. Ja roskat osataan heittää roskikseen. Vai osataanko? Ei? Kukko packalenin vois heittää sinne mihin se haluaa nolla pisteet saaneet! Mutta ei tältä käärme kyräilijä kansalta voi mitään vaatia. Kunhan on kraka kaulassa ni se riittää vakuuttamaan kaikki! No, ei syntyvä sijaa katso, ei kuoleva maata valitse!
- ihmettelijä
Kertokaa nyt jo ihmeessä mitä ihmettä te oikeen puhutte! Eihän tässä ole salaliittoteorioista hajuakaan!
- frhgoiheg
Puhutaan erään valtion kohtalosta....
- sejokatietää
frhgoiheg kirjoitti:
Puhutaan erään valtion kohtalosta....
Ovatko minunkin käteni pöydällä? Olisin myös kiinnostunut asiasta. Mutta turha on hakea krakakaulojen joukkoon? Etenkin niiden joilla ei ole tulevaisuudesta hajuakaan... ;)
- rhthhttrh
sejokatietää kirjoitti:
Ovatko minunkin käteni pöydällä? Olisin myös kiinnostunut asiasta. Mutta turha on hakea krakakaulojen joukkoon? Etenkin niiden joilla ei ole tulevaisuudesta hajuakaan... ;)
Tulevaisuudessahan ei ole muuta varmaa kuin kuolema.
- huhtikuuskirkasta
rhthhttrh kirjoitti:
Tulevaisuudessahan ei ole muuta varmaa kuin kuolema.
Vain osittain totta. Jokaisella on taito saada aikajanoista kiinni... Miten tulkitaan, on sitten toinen juttu. Vois joku mennä rauhoittelemaan noita maailmanloppuintioilijoita...
- sovinistix
ykkösmies tai ykkösmiehen ykkösmies ;)
- ihmisparat!
Suomeksi: yli- sitä tai tätä. Proffa sitä tai tätä... Kun on koulutus? Voi käpynen! Ei ole olemassa harmaata massaa.
- hgfdyhb
ihmisparat! kirjoitti:
Suomeksi: yli- sitä tai tätä. Proffa sitä tai tätä... Kun on koulutus? Voi käpynen! Ei ole olemassa harmaata massaa.
Vain ja ainoastaan asema, jonka todennäköisyys on noin 1:5000000
- jogiorijhg
HOHhoijjaa, on se semmosta. Tuomiopäivää odotellessa...
- ylivirastonkusipää
Pitäsköhän pistää tupakaks.... Kerrankin asiaa. Kuka p.ru uskaltaa unohtaa ettei täällä hilluta miten vain, kun aina joku näkee... Me ollaan ku kalat vedessä, ja se vesi on korkeampi tietoisuus. Toisaalta ei potuta yhtään kun tietää toimivansa oikein. Mutta koittakaa kouluttaa itseänne saamaan niistä aikajanoista kiinni. Helpompi elää ku tietää miten tulevaisuus suurinpiirtein menee. Itselläni näyttäisi tulevan kohta puolin ongelmia enemmän tai vähemmän...
- thjcfdjj
Aikajanat, alku tiedetään mutta loppua useimmiten ei. Täsmennä maalikolle lisää.
- eiylivirastolainen
Se käy näin: ajattelette tulevaisuutta esim. kuukausi eteenpäin tai vaikka kaksi. Ajattelette vaikka 2014 helmikuu tms. Tunnistelette tuntemuksia. Yritätte ikäänkuin nähdä vedessä kauemmas, saada selvää "hahmoista". Yritätte saada selitettyä tuntemukset. Joskus voi tuntua että ikäänkuin märkää, ikäänkuin jokin palaisi, yms. Nämä pitäisi sitten kirjoittaa ylös. Tätä kun harrastaa, ja on vilpitön mieli, ja pää Jumalan puoleen kääntyneenä, te näette tulevaisuuteen. On niitä tehokkaampiakin näkijöitä. mutta näin aloittelijoille. Joillekkin se voi olla mahdottomuus. Useimmille täyttä roskaa. Olen ennustanut monet tapahtuvat asiat oikein. Harmi etten osannut selittää sitä mistä oli kyse. Venäjän meteorin ennustin, kylmän helmikuun ennustin, sen matkustajalaivan uppoamisen ennustin, vuokraisäntämme kämpän palon näin, uudet asunto löytömme ennustin... Noin 8/10 ennustuksistani on toteutunut ok. Kunhan vain osaa tulkita tuntemukset oikein. Ne voivat olla tapahtuneiden asioiden "jälkipyykkiä" (esim. ajatukseen tulee vaikka kesäkuusta "jotain vettä", ja sitten tuolloin palaa talo ja vettä tarvii tosiaankin palokunta silloin!).Venäjän meteori tuntemus oli: tulta, jotain palaa. Mutta ei selvää tietoa siitä että kyseessä oli juuri tuo meteori. Jokainen ihminen pystyy tähän - sikäli kun energinen olio on. Joten älkää haukkuko "uskovaisia". Sitä Jumalaa ja Jeesusta me tarvitaan kun kusessa ollaan!
- eiylivirastolainen
eiylivirastolainen kirjoitti:
Se käy näin: ajattelette tulevaisuutta esim. kuukausi eteenpäin tai vaikka kaksi. Ajattelette vaikka 2014 helmikuu tms. Tunnistelette tuntemuksia. Yritätte ikäänkuin nähdä vedessä kauemmas, saada selvää "hahmoista". Yritätte saada selitettyä tuntemukset. Joskus voi tuntua että ikäänkuin märkää, ikäänkuin jokin palaisi, yms. Nämä pitäisi sitten kirjoittaa ylös. Tätä kun harrastaa, ja on vilpitön mieli, ja pää Jumalan puoleen kääntyneenä, te näette tulevaisuuteen. On niitä tehokkaampiakin näkijöitä. mutta näin aloittelijoille. Joillekkin se voi olla mahdottomuus. Useimmille täyttä roskaa. Olen ennustanut monet tapahtuvat asiat oikein. Harmi etten osannut selittää sitä mistä oli kyse. Venäjän meteorin ennustin, kylmän helmikuun ennustin, sen matkustajalaivan uppoamisen ennustin, vuokraisäntämme kämpän palon näin, uudet asunto löytömme ennustin... Noin 8/10 ennustuksistani on toteutunut ok. Kunhan vain osaa tulkita tuntemukset oikein. Ne voivat olla tapahtuneiden asioiden "jälkipyykkiä" (esim. ajatukseen tulee vaikka kesäkuusta "jotain vettä", ja sitten tuolloin palaa talo ja vettä tarvii tosiaankin palokunta silloin!).Venäjän meteori tuntemus oli: tulta, jotain palaa. Mutta ei selvää tietoa siitä että kyseessä oli juuri tuo meteori. Jokainen ihminen pystyy tähän - sikäli kun energinen olio on. Joten älkää haukkuko "uskovaisia". Sitä Jumalaa ja Jeesusta me tarvitaan kun kusessa ollaan!
Btw, mietin 2011 joulukuussa nuo ennustukset n. vuoteen 2016. Mitä pidemmälle ajattelee, sen hankalammin asioita alkaa ilmetä edes suht selkeinä.
- peto-x
Höökivaunut seuraavaksi raitille;)
- tyhmä
Mikä on höökivaunu?
9 11=20? - joo joo mies
tyhmä kirjoitti:
Mikä on höökivaunu?
9 11=20?Höökäri om pedon työkalu
- tyhmä
joo joo mies kirjoitti:
Höökäri om pedon työkalu
??? No, en tajua sittenkään. Selittäkää tarkemmin. Mutta turhaa sitä on udella kait. Mutta ruomiopäivänä toivottavasti tavataan, sillä haluaisin todella nähdä millaisen populan kanssa olen jutustellut. Mutta pystyykö sen populan kanssa olemaan rehellinen? Keitä he ovat? Mitä odottavat tulevaisuudelta saavansa? Missä perheenne, joilta ammennatte rakkautta ja täydennystä elämäänne? Onko teillä? Minkä asian puolesta olette valmiit antamaan henkenne? Milloin olette viimeksi olleet nuotiolla metsässä keskellä ei mitään? Millaiset arvot elämässänne ovat se, joka tekee elämästä elämisen arvoista? Suokaa anteeksi avautumiseni, mutta luonnon keskellä asuva tuottaa luonnollisia ajatuksia.
- tyhmä
tyhmä kirjoitti:
??? No, en tajua sittenkään. Selittäkää tarkemmin. Mutta turhaa sitä on udella kait. Mutta ruomiopäivänä toivottavasti tavataan, sillä haluaisin todella nähdä millaisen populan kanssa olen jutustellut. Mutta pystyykö sen populan kanssa olemaan rehellinen? Keitä he ovat? Mitä odottavat tulevaisuudelta saavansa? Missä perheenne, joilta ammennatte rakkautta ja täydennystä elämäänne? Onko teillä? Minkä asian puolesta olette valmiit antamaan henkenne? Milloin olette viimeksi olleet nuotiolla metsässä keskellä ei mitään? Millaiset arvot elämässänne ovat se, joka tekee elämästä elämisen arvoista? Suokaa anteeksi avautumiseni, mutta luonnon keskellä asuva tuottaa luonnollisia ajatuksia.
Mieheni sanoi, että höökivaunu on panski. =)
- hxghjj
tyhmä kirjoitti:
Mieheni sanoi, että höökivaunu on panski. =)
Panssarivaunuhan Se on.
- hgxgjj
tyhmä kirjoitti:
Kaikkihan me ollaan tavallisia ihmisiä. Tyhmiä vai viisaita, no ainakin älykkäitä
- ffdhusdyhd
tyhmä kirjoitti:
Tavataan ja avaudutaan. Tai sitten ei.
- jopjohopmedia
k ansan nou su pro pagan da
prov o p rovo arabik eväät - gtfff
Mäk in os saan tav uttaa
- suposoluttautuu
Hakeutui eräs tyyppi seuraani, yritti olla "ystävä" ja hetken haksahdin, kuitenkin kaikki merkit viittasi johonkin outoon. Mm puhelut kytkeytyivät eteenpäin ja "kotonansa" ei ollut vaan siellä asui joku toinen kun kerran pääsin katsomaan ilmoittamatta ja "työpaikallaan" ei ollut ikinä vuorossa jos en soittanut etukäteen, sitten kun kävi siellä kysymässä, niin ei ole työvuorossa, soittamalla oli paikalla tunnissa ja kuulemma ollut jo esim aamupäivän.
Kyseessä selvästi mielipiteiden vuoksi valvonta.
Tietokoneongelmat, puhelintarkkailu ja porraskäytävässä käynti oven takana on vielä jatkuvaa. Suomihan on natsiUS jatke vain.- suposoluttautuu
jatkoa edelliseen vielä että ulkoovesta on kuljettu oltuamme poissa kotoa ja kotieläimet ovat jonkun kerran olleet säikkyjä kotiin tultuamme, ikinä eivät mene piiloon, mutta pari kertaa ovat peloissaan olleet piilossa sängyn alla kotiin tultua, samoilla kerroilla lukossa on ollut ongelma ettei avainta saa kulkemaan lukossa kunnolla ja se aiheutuu vain väärän avaimen tai tiirikoimisen seurauksena, käyttö/yleisavain ei tee tätä ilmiötä. Lisäksi tavaroita ollut toisissa paikoissa tai hävinnyt asunnosta ja meillä on lukot vaihdettu.
- B-)
suposoluttautuu kirjoitti:
jatkoa edelliseen vielä että ulkoovesta on kuljettu oltuamme poissa kotoa ja kotieläimet ovat jonkun kerran olleet säikkyjä kotiin tultuamme, ikinä eivät mene piiloon, mutta pari kertaa ovat peloissaan olleet piilossa sängyn alla kotiin tultua, samoilla kerroilla lukossa on ollut ongelma ettei avainta saa kulkemaan lukossa kunnolla ja se aiheutuu vain väärän avaimen tai tiirikoimisen seurauksena, käyttö/yleisavain ei tee tätä ilmiötä. Lisäksi tavaroita ollut toisissa paikoissa tai hävinnyt asunnosta ja meillä on lukot vaihdettu.
jos näin nyt luulee niin miks ei hankki sellainen tietokone ohjelma jota voit käyttä weppi kamera valvontakamerana.
ilmaisia softaa löytyy esim Sourceforge sivulta
- ker2
Jussi Hautaniemi
- ggnfllh
Leksa
- v..unkäärmeet!
ggnfllh kirjoitti:
Leksa
Suomalaisissa on se tyhmä homma että kun joku tekee jotain niin käärmemäisesti kyräillään, ei varoiteta, ei mitään, sitten yhtäkkiä isketään. Mutta niinhän se jousimiehen nuolikin lentää yhtäkkiä äänettömästi! Suomalaiset on kavalaa kansaa etenkin kun saavat valtaa!
- ffhhjffy
Odotetaan kuin intissä, että jotain tapahtuisi...
- kulutethanaikaa
Elikkä joku antaa käskyn. Pelataas odotellessa maijaa. Kuka alottaa? Ruutu valttia.
- hccjjjxfdt
kulutethanaikaa kirjoitti:
Elikkä joku antaa käskyn. Pelataas odotellessa maijaa. Kuka alottaa? Ruutu valttia.
Kaikki rahat jo pelattu. Tekis mieli tienaamaan oikeisiin töihin.m
- onjapysyy
hccjjjxfdt kirjoitti:
Kaikki rahat jo pelattu. Tekis mieli tienaamaan oikeisiin töihin.m
J. P. kallios
- nykyajanmeininki?
onjapysyy kirjoitti:
J. P. kallios
hcc... mitähän työtä haluaisit tehdä...? Eiku.. hetkinen... mies ilman töitä?! =o
- ykiyikyk
nykyajanmeininki? kirjoitti:
hcc... mitähän työtä haluaisit tehdä...? Eiku.. hetkinen... mies ilman töitä?! =o
Aivotyötä, josta saa rahaa ;)
- murkinaa...
ykiyikyk kirjoitti:
Aivotyötä, josta saa rahaa ;)
Maailman suurin sellainen työ on miettiä miten estetään se, mitä pinnan alla on tulossa. Jos sitä ei voi estää (kuten ei voi), niin mitä saadaan pelastettua ja miten? Ei auta kallioihin kaivetut luolastot.
- for good
Supon harjoittama vakoilu on samaa tasoa kuin mossadin. Parempaa turvaa kansalle tuskin voi taata.
- jallux
"koko kansa= supo"
- jkjkjkj
jallux kirjoitti:
"koko kansa= supo"
Taidan olla juoppo/ narkki ? Odotan vain drinkkejä/aineita...
- murkinaa...
jkjkjkj kirjoitti:
Taidan olla juoppo/ narkki ? Odotan vain drinkkejä/aineita...
Et taida tuntea sitten vihollista kun uskallat "juhlia"? Koko kansa on supo? Kunpa olisikin!
- jkjkjkjkj
murkinaa... kirjoitti:
Et taida tuntea sitten vihollista kun uskallat "juhlia"? Koko kansa on supo? Kunpa olisikin!
Pahimmat viholliset ilmeisesti turisteja..?
- hkjkhiug
murkinaa... kirjoitti:
Sisimmässäni tunnen kaipuuta omien joukkoon...
- missäomatkukaottipoi
hkjkhiug kirjoitti:
Sisimmässäni tunnen kaipuuta omien joukkoon...
Sama täällä...
- vaiettäturisteja!
jkjkjkjkj kirjoitti:
Pahimmat viholliset ilmeisesti turisteja..?
jk... pahimmat viholliset turisteja? Et taida olla ainakaan supolainen... Ja jos olet ollut, niin ei ilmeisesti supollakaan tietoa siitä missä mennään...?
- höpöhöpöx
vaiettäturisteja! kirjoitti:
jk... pahimmat viholliset turisteja? Et taida olla ainakaan supolainen... Ja jos olet ollut, niin ei ilmeisesti supollakaan tietoa siitä missä mennään...?
Taidat itsekkin olla turisti.... ;)
- typsykkä
Supo on tuskin kovinkaan kiinnostava työpaikka, otaksun???
- kitupiikki
On hiljaista. Milloin räjähtää?
- noitax
kitupiikki kirjoitti:
On hiljaista. Milloin räjähtää?
Myrskyn jälkeen on poutasää...
- james bon d
noitax kirjoitti:
Myrskyn jälkeen on poutasää...
Tulis nyt se tuomiopäivä. Turhaa ajan hukkaa..
- mossadit.stadikalle
> Supon harjoittama vakoilu on samaa tasoa kuin mossadin. Parempaa turvaa kansalle tuskin voi
> taata.
Näitä mossadeja joissain maissa kootaan aika-ajoin potkupallostadioneille ja laitetaan lyijynappi niskaan ilman valitusoikeutta. Yleisölle avoimia tilaisuuksia, joissa ihmiset taputtaa ja hurraa kun oikeus voittaa.
Sen jälkeen aina vähän aikaa on tavan kansalaisillakin olemisen vapautta. - Anonyymi
Ketju täynnä natottamista ja ruputtamista.
- Anonyymi
Vituttaako siellä Venäjällä että Suomi on nyt NATO:ssa?
Kiittäkä Putinia, hän sen järjesti.
- Anonyymi
kyläkepulaiset jatkuvasti #VASIKOIMASSA?#
- Anonyymi
SuPo ulkoistanut kenttähommat SÄPOLLE?
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk582093Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911428Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681227- 1151115
- 67936
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72909Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍73805