Mulla on sivu sivu.php jossa on seuraavanlainen koodinpätkä:
JOS nyt siis klikataan linkkiä Sivu2, niin pitäisi tuolle sivu2.php:lle lähettää post-arvona tuo page2...
Sitten sivu2.php tarkistaa onko tuota arvoa lähetetty ja tulostaa linkit sen mukaan:
Ongelmana tuossa on se, että ilmeisesti tuo ei löydä tuota $_POST['page']:sta eikä siten tulosta lainkaan noita painikkeita... Mikähän olisi siis tuossa vialla?
Mikä vialla?
Oheisessa koodissa..
2
361
Vastaukset
- juhakorkeapudas
vikaa ole, olet kenties sekoittanut tiedostot keskenään.
Muuttujia kannattaa kuitenkin käyttää järkevästi eikä käyttää useita niinkuin nyt olet tehnyt. Nyt käytössä on kaksi muuttujaa page1 ja page2, vaikka voisi käyttää pelkkää page-muuttujaa.
Myös muuttujan sisältö kannattaa tarkistaa, pelkkä isset - funktion käyttö testaa onko muuttuja olemassa, vaikka sisältö voi olla mitä tahansa.
Kaiken kaikkiaa formien käyttö on aivan turhaa koska samat toiminnot saa pelkillä linkeillä. - ........
kokeile
sijaan jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537