Hunk hunk

vwmp

Mikä sai sinut lukemaan tämän viestin?

12

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarski

on, että kysyt itseltäsi mikä sinut sai kirjoittamaan tuon aloituksen. Sen kun olet selvittänyt itsellesi niin saatat olla parempi ihminen.

• adadg

oli pakko ottaa selvää.

• Naakka

toi moraalinen pohdinta jo heti otsikossa herätti mielenkiinnon.

• humppalulla

luulin IHAN täpöllä että täältä löytyy hunksin poikain kuvia :((((((((((...arvaa oliko karvas pettymys..saatana...en enää availe tälläsiä otsakkeita..nää on tyhmiä...nyyhnyyh.. HUNKSIT KEHIIN..

• NeitiX

• humppalulla
        NeitiX kirjoitti:

näinä päivinä ja käy kattoo poikien keikat.. ;)

http://www.dexviihde.fi/suomi/artistit/chippendales/index.php

kröhm..saattaa olla palates housut märkänä..
        meinaan notta tuo syksy on aikasta sateista...

dear neitiX.

voi kiitti kultsi paljon tosta linkistä..saattaapi olla että joutuu hakee myös tupankia ärrältä..kyllä se zippo ymmärtää sitäpaitsi sehän elää mun ja nyrkin välissä joten nou vöriis...

jah, niin sellaista se syksy teettää että vesi nousee korkeelle ja kastelee jopa humpan housut.

• NeitiX
        humppalulla kirjoitti:

dear neitiX.

voi kiitti kultsi paljon tosta linkistä..saattaapi olla että joutuu hakee myös tupankia ärrältä..kyllä se zippo ymmärtää sitäpaitsi sehän elää mun ja nyrkin välissä joten nou vöriis...

jah, niin sellaista se syksy teettää että vesi nousee korkeelle ja kastelee jopa humpan housut.

Eiköhä katota siit kotisivult se videopätkä ja mennä kattoo märkii unii.. Hetkine.. Onks niit kuus vai harittaaks mul silmä sen verta et yks näkyy kahtena? Ettei vaa olis meidän huuhaa pojat alkanu tekee keikkaa ku rahat tietty ryypätty ja laitettu Zippo OY osakkeisii,ties vaik mihi... ;)

• humppalulla
        NeitiX kirjoitti:

Eiköhä katota siit kotisivult se videopätkä ja mennä kattoo märkii unii.. Hetkine.. Onks niit kuus vai harittaaks mul silmä sen verta et yks näkyy kahtena? Ettei vaa olis meidän huuhaa pojat alkanu tekee keikkaa ku rahat tietty ryypätty ja laitettu Zippo OY osakkeisii,ties vaik mihi... ;)

skandinavian hunks 3 kuva...lääääääh *tiputti just litran kuolaa suustaan*

• Naakka
        humppalulla kirjoitti:

skandinavian hunks 3 kuva...lääääääh *tiputti just litran kuolaa suustaan*

laitat ne kuolaimet paikalleen. Niin niin, siihen takahampaiden taakse. Ja kiristät sen hihnan kunnolla. Noin. Ja sitten mentiin.
        *Taluttaa Humppaa agilityrataa pitkin ennätysvauhtia*

• humppalulla
        Naakka kirjoitti:

laitat ne kuolaimet paikalleen. Niin niin, siihen takahampaiden taakse. Ja kiristät sen hihnan kunnolla. Noin. Ja sitten mentiin.
        *Taluttaa Humppaa agilityrataa pitkin ennätysvauhtia*

hirvee rata...hyppyjä ja kiipeemisiä..en mä oo sellaseen tottunut..kato nyt mun kynnetkin menee pilalle ja entäs tää mun hame..just ostin guccilta...ja timantit tiffanyltä *katselee inhoten agility rataa*...ja sitten nää KUOLAIMET ...hyihyihyi NAAKKA ota ne pois pliis save me..lupaan sulle maat ja mannut, pääset suomen kuninkaaksi ja prinsessaksijaelokuvatähdeksikin pääset...OTA NE POIS *sylkee*

• Naakka
        humppalulla kirjoitti:

hirvee rata...hyppyjä ja kiipeemisiä..en mä oo sellaseen tottunut..kato nyt mun kynnetkin menee pilalle ja entäs tää mun hame..just ostin guccilta...ja timantit tiffanyltä *katselee inhoten agility rataa*...ja sitten nää KUOLAIMET ...hyihyihyi NAAKKA ota ne pois pliis save me..lupaan sulle maat ja mannut, pääset suomen kuninkaaksi ja prinsessaksijaelokuvatähdeksikin pääset...OTA NE POIS *sylkee*

Minä otan ne pois jos ne sinua niin häiritsee.

Hyvä aika saatiin kuitenkin, ennakkosuosikki, sen hienostoämmän snautseri ja aina paha puudeli jäivät nuolemaan näppejään pokaali on meidän!

*Halii Humppaa*
        *Roikottaa Humppaa*
        *Pudottaa Humpan*

Öh..

..sori

Terv

Huuhaan palstan Naakka

• humppalulla
        Naakka kirjoitti:

Minä otan ne pois jos ne sinua niin häiritsee.

Hyvä aika saatiin kuitenkin, ennakkosuosikki, sen hienostoämmän snautseri ja aina paha puudeli jäivät nuolemaan näppejään pokaali on meidän!

*Halii Humppaa*
        *Roikottaa Humppaa*
        *Pudottaa Humpan*

Öh..

..sori

Terv

Huuhaan palstan Naakka

ETTÄ TÄÄLLE RADALLE... *kömpii maasta ylös ja syöksyy naakan kurkkuun kiinni*... -saatana mikä ämmä oot. *ottaa naakan juuri kasvaneista sulista edustavan tukon ja heittää sen koirien juoma-altaaseen*..ENSIN ollaan NIIN kaveria ja sitten heitellään ku HERNEPUSSIA...vittu sanon minä *ottaa naakan niska-perse otteeseen ja viskaa juoksuhautaan* -rämmi nyt siellä sinä HÖYHENETÖN roska lintu...(ja NIIN KUN MINÄ YRITIN olla hyvä ja ystävällinen...tahdoin että tiedät kuinka paljon välitän...PERKELE)(T.VAARA)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe