Löydän uuden simahuulen - kun mä kuolen vanhan helani sä saat.
Taivaassa niin mä luulen...
9
492
Vastaukset
- Masse setä
Mutta niinhän siinä laulussa sanotaan.
Duudsonit on nyt meikäläisen faivoirit, kun ne pystyy nykyään esimerkiksi verkolla kalastamaan tyttöjä. Tosin vaan ostoskeskuksessa, mutta kuitenkin. - verkonsilmässä
Sullakin hela verkon sijasta vaan puolikas, kun
sen verran S24:sta myyty?
Tai riittäähän niitä humasiilia siinäkin, kai?- helaveccan
Takuuvarmaa huuhaata.
- Severina
Tuskin ne WTC-iskun itsemurhalentäjätkään saivat niitä luvattuja neitsyitä siellä samaisessa paikassa?
- car-kaappinen
Niitä luvattuja neitsyitä ei luultavimmin kenellekään tule.
Atomimereen liu'utaan kun henki lähtee. - thai-nnaisethan
car-kaappinen kirjoitti:
Niitä luvattuja neitsyitä ei luultavimmin kenellekään tule.
Atomimereen liu'utaan kun henki lähtee.ne muka neitsyitä ovat, haaah hah hah! *okselle*
- sinne minne
halusivat niin totta kai saivat. Ainakaan minun taivaassani eivät sivulliset jäyniään tee.
- uuutelias
helan saisin? :/
- kile vappari
Tieten parhaan luuwartim poikien tekemän messinkisen helan saisit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847