MENKÄÄ JA TEHKÄÄ !
Kaikista kansoista Minulle (Jeesukselle) opetuslapsia, julistamalla heille Minun valtakunatani evankeliumia, hyvää sanomaa, ja kastamalle heitä, (jotka uskovat) Minun nimeeni, ja opettamalla heille ja heitä pitämään KAIKKI, mitä Minä olen teille sanonut ja opettanut.
= Apostolinen seurakunta oppi ja elämä käytännössä, alkuseurakunnan mallin mukaan, = kaikkien keskinäinen rakkaus ja huolenpito, toistensa kunnioittamisessa kilpailu, ysksimielisyys, edistyminen kohti täydellisyyttä = Jumalan valtakuntaa, = Kristuksen ruumiin jäsenten täydellistä yhteistyötä / keskinäistä hyvinvointia ja turvallisuutta, Raamattuun kirjoitettujen ohjeiden ja lupausten mukaan.
Voittaen / synnyttäen yhä uusia opetuslapsia KRISTUKSELLE, = Jumalan perheeseen, ei uskonsuunnille tai ns. hengellisille kodeille eikä eriseuroille, jotka voivat olla ainoastaan välivaiheita, hoito opetus ja kasvatus paikkoja, ns. nykyisiä esikoluja vastaavia paikkoja, todellisen, Kristuksen seurakunta ruumiin rakentamista silmälläpitäen, valmistaen heitä kokonaisvaltaiseen Jumalan valtakunnan työhön. Tällä tarkoitan koko Jumalan perhettä ja sen kokonaisvaltaista ja päämäärätietoista tavoitetta palvelemaan.
Olemmeko tehneet niin kuin Sana kehoittaa, olemmeko olleet uskollisia, olemekko luopuneet omista turhanpäiväisistä harrastuksista, ja ym. armon ajan väärinkäytöistä, olemmeko totuudessa ja oikeudessa, armossa ja rakkaudessa osallistuneet yhteiseen haasteeseen / työhön, sekä siinä ohessä toisiamme palvelleet, sekä lähimmäisiämme huomioineet, olleet valona ja suolana / totuutta julkituomassa, siis ihan julkisesti muistuttaneet, valistaneet ja varoittaneet kaikesta pahuutta tuottavista asioista ja menetelmistä, jotka tuovat kirousta koko kasakunnan ylle ???
Olisiko näiden asioiden laiminlyönti suurin syy siihen, ettei Suomessakaan ole yhtäkään Raamatun, sanaan perustuvaa, apostolisen seurakuntaopin mukaista seurakuntaa, on ainoastaan monenlaisia uskovaisten, maallisen yhdistyslain pohjalla toimivia työmotoja, esim. paikkakuntani helluntaiseurakunta, on perustettu lapsi ja nuorisotyön tekemistä varten. Ollen samalla yksi monista samalla paikkakunnalla olevista uskovien perustamista yhdistyksistä, joista kuitenkaan mikään ei ole Kristuksen ruumis, eli Jumalan seurakunta. Herran Jeesuksen nimessä huomauttaen, Esko H.
Ym. http://samima1.tripod.com
MENKÄÄ JA TEHKÄÄ
Esko H.
1
174
Vastaukset
- Zappa
Koska linkkisi takaa löytyy sivu jonka alalaidasssa pöyrii moraalisesti arvelluttava mainos ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723