Anna anteeksi että olin niin typerä ja ajattelematon!Anna anteeksi kylmyyteni sinua kohtaan!Anna anteeksi etten osanut sinua silloin arvostaa!Anna anteeksi että tahdoin kokeilla...ja maistaa maailmaa!Anna anteeksi että olin tyhmä ja satutin,mutta niin teit sinä itsekin!Anna anteeksi etten voinut sua unohtaa,vaan jäin sinuun kiinni roikkumaan!Anna anteeksi että rakastan sinua vieläkin enkä pysty luopumaan!Anna anteeksi että sydämeni ja sieluni ovat täynnä sinun kuviasi!Anna anteeksi että vien rakkauteni sinua kohtaan mukanani hautaan!
Sain rangaistuksista kovimman,menetin sinut ja rakkautesi.Menetin sen kaiken minkä puolesta olisin nyt niin valmis taistelemaan!menetin sinut enkä voi sitä koskaan hyväksyä.Menetin suurimman rakkauteni ja sydämeni sen sileäntie enkä voi ketään muuta kuin itseäni siitä syyttää sillä ero taitaa olla nyt lopullinen enkä koskaan sinua enään takaisin saa!!!
Anna anteeksi M
6
1077
Vastaukset
- nimetön
Voi olipa surullinen runo :(
Kyllä se oottaa varmana sut takaisin.. :) - Jepjep
Tällä kirjoituksella sais varmaan anteeksi melkein keneltä tahansa,
ainkin mie antaisin.
Mut mun ex:äni ei varmaankaan
pyytäis anteeksi,
kaunista on kirjoituksesi joka tapauksessa, pyysitpä anteeksi keltä tahansa =)
Elähän nyt vielä kuitenkaan sinne
hautaan mee,
mie uskon,
että tässä "elämässä on AINA lähtö"
Vaikka joskus antaiskin omassa saunassa
periksi,
oppiipahan siinä ainakin ompelemaan.
Enpä tiedä,
onko ero lopullinen,
jos oli tunetta
joskus, voi sitä olla vieläkin.
Nää saat näppäränä tyttönä
ottaa siitä selvää =)
Jos vastaus on EI,
oli vastakappaleesi kuka tahansa,
niin olet ainkin yrittänyt!
Tosin jos noinkin radigaalin
ratkaisun tekee elämän nälästä,
niin loppujenlopuksi on oma syys =(
Sitten mutta, kanattaa sun koittaa
lämmittää vanhaa =)
T- sad
saan kerättyä vaan rohkeutta sen verran.Kyllä minä uskon että jotain on vielä.Molemmat vaan ehkä pelkäävät ottaa yhteyttä toisiinsa...aikaa on jo vierähtänyt sen verran.Katsellaan mitä tapahtuu!
- Hmm
sad kirjoitti:
saan kerättyä vaan rohkeutta sen verran.Kyllä minä uskon että jotain on vielä.Molemmat vaan ehkä pelkäävät ottaa yhteyttä toisiinsa...aikaa on jo vierähtänyt sen verran.Katsellaan mitä tapahtuu!
Niinpä, aika taitaa olla pahin
vihollinen tuossa kohdin =)
Rohkeutta tuollainen vaatiikin =)
Nää kuulostat tuossakin suhteessa
ex:ältäni,että hälläkään ei usko
aina loppunut kesken =)
Aina on jotain tunnetta,
jos jotain tunnetta ei olis,
niin mitään ei ois koskaan ollutkaan.
Mutta onko liian myöhä,
niin se on eri asia.
Monasti ihmiset pelkäävät
ja se juuri tekeekin ihmisistä
ihmisiä, joo no toivotaan,
että teet mitä oot tekemässä,
mie en ois pahoillani jos ex:äni ottais
yhteyttä,ainakaan kovin pahasti ;)
T
- MMM
Tarinasi sopii minun tarinaani,
olenhan sanonut jo vuoden ajan,
että anteeksi en voi antaa
ennenkuin jätät sen naisen,
jonka vuoksi menetit rakkauteni ja minut.
Rakkaus on hiipunut
ja mieli toipunut.
Elämä hymyilee taas.- sad
vaan mutta en etsi ketään naista vaan erästä miestä,joten minulla ei voi olla ketään naista!T:Sad77 ja nainen Ps.Toivottavasti sinä tavoitat etsimäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948