Päivä epäonnistui!

hmm...

Annoin äitienpäivälahjaksi itse tehdyn kortin, jossa toivotin onnea maailman parhaalle äidille. Lisäksi toin aamiainen tarjottimella sänkyyn.

Kiitokseksi tästä sain paskaa niskaan, koska en ollut lisäksi ostanut mitään muuta lahjaa tai antanut kukkia.

Kertokaahan nyt äidit ja isät mitä olette mieltä?

5

3016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vaan kestettävä

      tyypillinen miehen osa tässä Naisten
      maailmassa.

    • minä oon

      sain onnitteluhalauksen lapsilta ja mieheltä. lapset tehneet kortit, mies antoi pusun ja lasten lähdettyä lastenohjelmia kattoon, jotain aivan ihanaa, suljetun oven takana.=)

    • unohdettu äiti

      voi miten ihana ois ollut saada omatekoinen kortti vaikka halauskin vain ja yhteinen iloinen päivä tai kukka tai ruoka
      Olit fiksu kun teit kortin ja onnittelit ja veit onnittelutarjottimella aamiaisen
      Ruhtinaallista
      Ei sais olla kaupallista ollenkaan muistaminen tärkeintä ja aito ajatus ja halaus
      Minua ei muistanut tytär ei lapsenlapset mutta kyllä hekaiken ottaa minutlta mitä vain saa ja apua on oltava aina kun tarviivat ilmaiseksi sekin heille .
      Nyt mulle kans riitti.

    • Kiitti vaan kovasti

      Oi voi. Tämä on nyt taas tätä kun mikään ei riitä eikä kelpaa. Mitä ihmeen lahjoja aikuiset oikeastaan tarvitsevat. Lahjat on lähinnä lasten juttu, mielestäni. On aika lapsellista aikuisen odottaa lahjoja ihan tosissaan.

      Itselläni on aina ongelmia äidin kanssa lahjoista. Useasti olen saanut ne takaisin kun eivät kelpaa. Kun on käyttänyt monta viikkoa sopivat lahjan etsimiseen, niin kyllä ottaa päähän kun vain moititaan. Äiti ei ymmärrä että kaupasta ei välttämättä löydy juuri sellaista mitä hän haluaa. Kyllähän minäkin haluaisin ostaa itselleni tietyn värisen paidan, mutta jos sitä ei kaupasta löydy niin sitten ei vaan löydy.

    • aavistelija

      Kenties et ole huomioinut arkisin ollenkaan?
      Ehkä olit maistissa?
      Kyllä ainakin odotan saavani kukkia. Muista lahjoista ei niin väliä, mutta ilahduttaa ne lahjatkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe