Eli siis miehet...
Huomaatteko harrastaessanne seksiä, että tyttö on neitsyt??
Huomaako ensikertaliasen?
8
2700
Vastaukset
- neitsyytensä menettänyt
Ei välttämättä kaikista huomaa. Jos nainen esim. on vuosikaudet tyydyttönyt itseään ties millä välineillä ja immenkalvo on revennyt jne., niin ei välttämättä huomaa, paitsi taidoista aina ei tosin taidoistakaan.
Minusta sen sijaan kyllä huomasi, vähän turhankin hyvin; huusin kuin palosireeni ja verta tuli kuin kuukautiseni olisivat alkaneet ja kaikesta tästä huolimatta ei mies sittenkään päässyt sisääni, sillä päätimme keskeyttää, ettei minuun sattuisi liikaa. Toisella yrityksellä onnistui ja ilman minkään näköistä huutoa tai verenvuotoa. Mies ei tosin kummallakaan kerralla tajunnut "kesyttää" minua.
Olen nähtävästikin jäänyt ns. tiukkapilluksi, sillä seuraavatkin poikaystäväni ovat luulleet minua neitsyeksi reijän tiukkuuden puolesta, eivätkä ole meinanneet uskoa minun vakuuttaessani ja vannoessani että olen jo neitsyyteni menettänyt. Tämänhetkinen poikaystäväni ei uskalla rakastella kanssani sillä pelkää satuttavansa. Olemmekin harkinneet anaalipumppua ongelman ratkaisemiseksi, mutta en kehtaa kokeilla. - Seea
Minun ensimmäiseni ei huomannut, ja nauroi, kun yritin jälkikäteen kertoa. Ei siis uskonut silloinkaan...
- MrEasytouch
Minusta olisi sääli harrastaa seksiä naisen kanssa tietämättä että hän on neitsyt. Se on kuitenkin ainutkertainen tapahtuma ja itse haluaisi yrittää olla erityisen huomioiva ja rauhallinen liikkeissään.
Jos olettamus olisi toinen, saattaisi naisen mahdollisesta jännityksestä johtuva passiivisuus tuntua torjuvalta kylmyydeltä, kokisin itse sen tilanteen jännitystä laukaisevaksi ja stimuloivaksikin asiaksi.
-tieto lisää nautintoa- (...ei tuskaa)
;-)
- Mies
Olen 24v mies, enkä ole vielä koskaan päässyt viemään neitsyyttä keneltäkään. En siis voi sanoa että huomaako sitä että onko tyttö neitsyt. Sen kyllä huomaa jos ei ole. Haluaisin kyllä joskus vielä päästä kokemaan tämän neitsyyden viemisen ilon.
- no jaa..
.. en nyt tiedä onko siinä mitään erityistä iloa. Tää mun kyynisyys saattaa tosin johtua siitä, kun en oo päässyt kohta vuoteen panemaan.
Huom! Turha kenenkään tätä lukevan vittuilla asiasta, koska toki olisin saanut pillua, mutta en mä nyt ihan keneltä tahansa huoli..
- lili
itse ainakin olin aluksi niin tiukka, plus jännitin, että varmasti olisi mies huomannut. Itse asiassa yritimme pari kertaa, ennen kuin onnistui (sattui aluksi sen verran, etten halunnut jatkaa kauemmin)
Toki olin kertonut asiasta muutenkin. Poikakaverinikin oli ensikertalainen tosin. - teak
Seurustelin kesällä nuorehkon naisen kanssa, enkä tiennyt ennen ensimmäistä yhdyntäämme, että hän oli neitsyt. Ja itse asiassa epäilin sitä hiukan, kun hän sanoi asiasta.
Itse yhdyntä sujui oikeastaan niin hyvin kuin suhteen ensimmäinen yhdyntä voi sujua. Mitä nyt velipoika marssi kesken toimituksen huoneen läpi omaan kamariinsa, mistä aiheutui peiton alle sukeltelua ja naurukohtaus. Mutta tyttöystävä ei vaikuttanut mitenkään erityisen jännittyneeltä.
Se kuulu verenvuoto ilmeni vasta muutaman kerran jälkeen. Tai ainakin toivon, ettei hänestä vuotanut veri ollut sen kummemmasta peräisin, kuin kalvon rippeistä.
Jos olisin tiennyt hänen olevan neitsyt, olisin varmasti pyrkinyt olemaan vieläkin hellempi. Toisaalta olisin itse voinut jännittää aika tavalla enemmän.
Vaikka suhde tyttöystäväni toiveesta loppuikin jo, se kokemus oli minusta lämmin ja on edelleen tärkeä. Tunnen saaneeni häneltä suuren lahjan, jota arvostan varmasti lopun ikääni. Tai suoraan sanoen, ihmettelen, miksi nuori nainen, jolta sain sellaisen huomionosoituksen, halusi yks kaks lopettaa suhteen. Jos hän ei olisi muuten osoittanut niin paljon rakkautta ja hellyyttä, olisi helppo ajatella hänen suhtautuneen neitsyyteensä painolastina ja käyttäneen minua siitä eroon pääsemiseksi.
Vastaus siis kuuluupi: ei sitä ilmeisesti aina huomaa. Ja harva mies sentään useampien naisten ensimmäinen on, joten kovin yleispäteviä ja kokemukseen perustuvia vastauksia lienee turha yksittäiseltä mieheltä odottaa. - Cat
Ei ne mitään huomaa! Ainakin kun itse menetin neitsyyteni, niin jätkä oli jälkeenpäin ihan ihmeissään kun kerroin, että oli eka mulle..ja mitä hävettävää on tunnustaa, että on neitsyt??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802