Kirjoittelin tälle palstalle joskus viime keväänä. Tuskin kukaan muistaa. Harmittaa vieläkin, että tulin kirjoitelleeksi.
Minulla oli toissa kesänä (tämä kesä on jo ohi) mystinen kokemus, jossa mielestäni koin Jumalan läsnäolon. Saatoin kokeakin.
Harhauduin kokemukseni järkyttämänä kirjoittelemaan mm. tälle palstalle. Kirjoittelusta ja saamistani vastauksista olen sinänsä kiitollinen. Varsinkin nimimerkki n81 kanssa pääsin ihan asialliseen keskusteluun.
Vieläkään en tiedä, halusiko Jumala lähestyä minua toissa kesänä.
Elämä on kummallista.
Kunhan kirjoittelen
4
169
Vastaukset
- Kolbjan
mystistä sinulle tapahtui?
- Yxx
Katselin yhtä alttaria, kävelin muutaman metrin ja siinä se oli.
Yli vuoden olen ollut tuon ilmeisesti parinkymmenen sekunnin jutun kanssa vaikeuksissa. Voisi sanoa pyhyyden kosketukseksi. - Kolbjan
Yxx kirjoitti:
Katselin yhtä alttaria, kävelin muutaman metrin ja siinä se oli.
Yli vuoden olen ollut tuon ilmeisesti parinkymmenen sekunnin jutun kanssa vaikeuksissa. Voisi sanoa pyhyyden kosketukseksi.Miksi olet sen kanssa vaikeuksissa? Mikäli tuo autuudentila oli todellinen, niin ole tyytyväinen. Ota säilöön se hyvä ja rakentava, joka se sinulle antoi. Se antoi sinulle osviittaa olemisen tilasta, jota kohti elämäsi kulkee omaa ainutlaatuista reittiään. Olemisen tila ei avaudu tahdonvaraisesti vaan sitä varten sinun on oltava ennakkoluuloton ja nöyrä. Ennakkoluulottomuus ja nöyryys syntyvät tietoisesta (älykkäästä) elämisestä ja meditaatiosta.
Sinun tehtäväsi on jatkaa elämää hetkestä hetkeen. Valitse joka hetki vastuullisuus ja rehellisyys elämässäsi ilman kompromisseja. Siinä on tie taivasten valtakuntaan.
- eräs tuttusiko?
Oletko nimeltäsi Antero H? Eräällä tuttavallani oli vastaavi kokemuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461