hei! kaipaisin kovasti vinkkejä vaippoja käyttäviltä pissifetisseiltä!
sain tänään yhden vaippahousun, se on kuin alushousut, mutta samaa ainetta kuin esim. vauvojen vaipat. merkki on kai tena pants tms.
tahtoisin pukea sen ylleni ja mennä esim. jonnekin yleiseen paikkaan ja pisutella salaa.
mitä minun kannattaisi ottaa huomioon?
kaikenlaiset vinkit ja vihjeet ja kokemukset ovat tervetulleita! :)
vaippahousut huomio!
11
3256
Vastaukset
- otso
käy katso tuttipullo suomalaiset vaippasivut on paljon asiaa
- hiih
kannattaa etsiä tietoa googlesta hakusanalla tuttipullo! :)
- zzz
ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
- Pee-Man
Hei,ei sua kiinostas tuleen mun pärrän kyytiin ?
Voisit pisutella ihan vapaasti,kun cruisailtais pitkin stadia !
Jos kiinnostaa,niin :
[email protected] - mikä vikana!
viestit ei näy! tuossa lukee että tähän on tullut neljä vastausta, mutta näen vain kaksi! mikä vikana??
- Sun
Maili osote on niin voin kirjoittaa vinkkejä olen itse harrastanut vaippailua jo pienestä pitäen ja löytyy jo omasta komerosta kaikenlaisia vaippoja.
Ja olisi kiva tutustua saman henkiseen ihmiseen kun on sullakin kiinostuksen kohteena sama fetissi.- tyttö
Voit kirjoittaa minulle osoitteeseen [email protected]
vinkit olisivat erittäin tervetulleita! :) Oletko tyttö vai poika?
Vielä en ole toteuttanut fantasiaani, vaipat odottavat kaapissa ;) Nyt minulla on neljät siellä säilössä...
- raduni
Ensinnäkin Tena Pants ei ime yhtään mitään. Jos yrität tyhjentää koko rakon sinne, se tulee varmasti läpi. Toiseksikin, jollei se tule suoraan läpi, se tulee viimeistään silloin kun istut. Joten minun vinkkini on kokeilla sitä ihan kotioloissa ja lähteä julkisille paikoille temppuilemaan siinä vaiheessa kun saat ihan oikeita teippivaippoja niinkuin Tena Slip tai Attends Special Care.
- pisu neito
minulla on ihan samanlaisia fantasioita
kirjoita mulle > [email protected]- loumr
26v. bi vaippapojalle saa kans kirjoitella [email protected]
:)
ps. joo oikeat teippivaipat pantsien sijaan! - Anonyymi
loumr kirjoitti:
26v. bi vaippapojalle saa kans kirjoitella [email protected]
:)
ps. joo oikeat teippivaipat pantsien sijaan!Housu vaipan kanssa pitäs olla muovi housut. Kasteessa rupee roikkuu ja haju haittoja muovi pintainen teippivaippa on paras ihmettelen kun housu vaippoja ei löydy muovipintaisina.korjaan kastuessa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847