silmälasien kierrätys

turhat pokat

Minne voi tällä hetkellä toimittaa vanhoja silmälaseja uusiokäyttöön? Ei viitsisi roskiinkaan heittää.

5

2641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edes puolisokealle

      afrikkalaiselle vaikka niillä paremmin näkisikin kun voi kuulemma tulla silmävaurio jos käyttää toisen laseja.Uskomatonta eikö totta!Siellä päin maailmaa ei ole varaa laseihin ja kun sinne saisi laseja lähetettyä tuhansittain ne eivät kelpaa kun pitäisi saada perustettua jonkun YK:n kustantamana silmälasiliikkeitä maihin joilla ei ole varaa edes ostaa silmälaseja.

      Huomaatkos miten kaikki jää pyörimään ympyrää kun köyhille ei mitään saa antaa,ainoastaan uutta hyvää tavaraa.

      • suomi suomalaisille

        mitään järkviä projekteja, ei senpuoleen meitin kehitysapukaan.
        esitit jä'rkevän ideaan johon voisi lisätä kännykät ym. käyttökelpoisen tavaran. köyhille ei mene kehitys avusta kuin pari promillea .joten jos joku organisoisi hyvän käytetyn tavaran jakeluun esim. afrikassa, siitä olisi enemmän apua kuin verorahojan törsäys josta suurin osa menee korruptioon ja kehitysapu hemmojen palkkaukseen.
        kukahan tarttuisi toimeen ja kerättäisiin kontillinen käyttökelpoisia kännyjä ja silmälaseja???noin aluksi.


      • google tietää
        suomi suomalaisille kirjoitti:

        mitään järkviä projekteja, ei senpuoleen meitin kehitysapukaan.
        esitit jä'rkevän ideaan johon voisi lisätä kännykät ym. käyttökelpoisen tavaran. köyhille ei mene kehitys avusta kuin pari promillea .joten jos joku organisoisi hyvän käytetyn tavaran jakeluun esim. afrikassa, siitä olisi enemmän apua kuin verorahojan törsäys josta suurin osa menee korruptioon ja kehitysapu hemmojen palkkaukseen.
        kukahan tarttuisi toimeen ja kerättäisiin kontillinen käyttökelpoisia kännyjä ja silmälaseja???noin aluksi.

        Näin tehdään jo. Käytä hyvä ihminen googlea ja etsi lähin luovutuspiste.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe