Voisihan se mennä näinkin;
-ristiinnaulittiin (muutamaksi tunniksi)
-pökertyi ja haudattiin
-käärinliinattiin
-heräsi toisena päivänä
-levähti yhden päivän (vettä löytyi varmasti)
-repi kääreet pois
-haavat paremmassa kondiksessa jo alkoi olemaan
-häipyi "haudasta"
-löydettiin tyhjät käärinliinat
-todettiin nousseen kuolleista
-julistettiin Jumalan pojaksi
Muut varmaan riippui ristillä useita päiviä, Jeesus muutaman tunnin ja taju lähti, lopun jo kirjoitinkin.
Nousiko sittenkään kuolleista...
3
418
Vastaukset
- telkkarista
hiljattain mielenkiintoinen ohjelma JIM:iltä...
Sitä en sitten tiedä, onko asialla oleellista merkitysta Jumalan ja ihmisen välisen suhteen kannalta...- Teppi tietää
Minkä helvetin Jumalan?? Eikös se mene jakeluun ihmisille että Jeesus oli suulas kaveri joka sai tuta ja Jumalahommat on kansan taruja. Seuratkaa maailmaa ihmiset ja miettikää että kyllä ISO J on julma. Kaiken huippu että Jeesus oli tummahipiäinen eikä kultakutri blondi (mikä tuntuu niin vitsiltä koko ulkonäkö ollakseen totta)
- keijo_m
Ne kymmenet raamatun kohat jotka oli kirjoitettu vanhaan testamenttiin Jeesuksesta jo jopa satoja ja tuhansiakin vuosia ennen. Eikö olekkin ihmeelistä että raamatun profetiat toteutui. Ja luuletko että ihmiset olisivat olleet siihen aikaan niin tyhmiä että ei olisi huomanneet petosta. Ja Ihmiset jotka uskoivat Jeesukseen antoivat jopa henkensäkin asian puolesta. Kukaan ei anna petoksesta henkeään. On se sen verran kallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039- 63931
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48923- 48824
- 47772
- 41762
- 39708